Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: miksi haluat kokea olevasi pieni ja hento?

Vierailija
29.05.2020 |

Tämä ajatus on tullut esiin usein naisten kanssa keskustellessa, enkä koskaan ole ymmärtänyt että miksi? Eikö ole huono asia olla hento, heiveröinen ja heikko? Minua koko ajatus vain ahdistaa.
Ihan ystävällisellä mielellä kysyn siis.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kooltani siro nainen mutta en heikko enkä heiveröinen. Olen tehnyt voimakkaalla kehollani kaksi kokonaista uutta ihmistä ja omin voimin ne saanut kehostani ulos. Sitten olen ruokkinut heidät rinnoillani ja kehoni on palannut voimallaan samaan sirouteen mistä lähdin.

Vierailija
22/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viihdyn vaan tän kokoisena. Ei tule ahdasta juuri missään, löytää helposti vaatteita jne. Ja tykkään kyllä jos mies on reilusti isompi, kivempi siellä kainalossa olla. Eikä nyt johdu et haluaisin olla se heikompi yms. Pärjään kyllä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka on tuollaista korostaneet on olleet sellaisia naisia kun antaa pillua vaihtokaupassa palveluksista. Eli ovat itsensäkin mielestä arvoltaan pelkkiä reikiä.

Vierailija
24/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kooltani siro nainen mutta en heikko enkä heiveröinen. Olen tehnyt voimakkaalla kehollani kaksi kokonaista uutta ihmistä ja omin voimin ne saanut kehostani ulos. Sitten olen ruokkinut heidät rinnoillani ja kehoni on palannut voimallaan samaan sirouteen mistä lähdin.

Se on sitkeyttä ja alistumista biologian edessä, ei voimaa. Et valitse siinä mitään vaan sinut on joku pannut tiineeksi ja teet sen mitä teet koska muuta et voi. Voimattomuutta pakon edessä.

Vierailija
25/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä kysymys, enkä osaa antaa fiksua vastausta. Ehkä se johtuu siitä, että olin teininä kiinnostunut itä-aasialaisesta kulttuurista ja omaksuin sieltä ajatuksen, että naisellinen ja kaunis nainen on pieni ja siro. Minulla on myös anoreksiataustaa, joka nyt on tosin parantunut. Mut joo, keskipituinen nainen musta tuli. Siro ja hoikka toki olen yhä.

Mä en ole kylläkään koskaan ihannoinut fyysistä voimaa ja isoja lihaksia. Oon miehissäkin aina tykännyt enemmän niistä hoikemmista. Suuri koko ja voima ovat jotenkin ahdistavia. Mulla oli turvaton lapsuus ja huonot miesmallit. Ehkä se vaikuttaa asiaan.

Vierailija
26/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan alle sata, joten olen. 

Vierailija
27/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
28/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Kai se on jotain lapsen tasolle juuttumista, että muut pitäisi huolen ja turvassa.

Vierailija
29/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 181 ja mies 188. En koe iteäni erityisen pieneksi ja heiveröikseksi 🙄

Vierailija
30/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavaa kun ole siro hentoinen ja lihaksikas alfamies ottaa minut ison mailansa päälle keinumaan.

Tennismailan, lätkämailan vai pesismailan?

Vierailija
31/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 cm ja 60 kg, hyväkuntoinen ja sopivasti lihaksikaskin, enkä haluaisi olla mikään heiveröinen tyttönen. Tuskin haluaisi 186 cm ja 82 kg miehenikään minun olevan mikään rimpula.

Vierailija
32/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maila_kuin_maila kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavaa kun ole siro hentoinen ja lihaksikas alfamies ottaa minut ison mailansa päälle keinumaan.

Tennismailan, lätkämailan vai pesismailan?

Badminton

Vierailija
33/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175 cm ja 60 kg, hyväkuntoinen ja sopivasti lihaksikaskin, enkä haluaisi olla mikään heiveröinen tyttönen. Tuskin haluaisi 186 cm ja 82 kg miehenikään minun olevan mikään rimpula.

Ja kuitenkin haluat olla rimpula mieheesi verrattuna.

Vierailija
34/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kuuluu naisellisuuteen? Olla pieni ja hento, mies sitten suojelee ja pitää hyvänä.

Vierailija
35/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuon trauman (=tuntea mies voimakkaaksi itsensä rinnalla) aiheutti ex-mies. Hän oli sentin-pari minua pidempi ja n. 15 kg minua painavampi. Asia ei häirinnyt keksin kokeilla kyykätä mies reppuselässäni. Älkää kysykö miksi. No, minä kyykkäsin ehkä kymmenisen (vajaata ja teknisesti huonoa kyykkyä) mutta mies EI PYSTYNYT TEKEMÄÄN YHTÄKÄÄN VASTAAVAA TOISTOA.

Minulla lopahti kiinnostus tämän myötä. Koin, että voisin kanniskella miestä minne tahansa eikä hänestä olisi laittamaan vastaan.

Siksi nykyään miehen pituusvaatimus on 180 cm ja painoraja välillä 80-90 kg. Raamikas pitää myös olla. Itse 53 kg/170 cm.

Vierailija
36/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänkään niin pieni ja hento ole,mutta ainakin minua viehättää suuresti....https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=apZGWAYe&id=D491F…

Vierailija
37/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoero- ja kyvykkyysfetissi, beibet.

Se on sitä kun kinkyillään mutta ei edes tiedetä että kinkyillään.

Naisella voi olla sellaisia kykyjä mistä mies ei ymmärrä mitään.

Annas kun arvaan, olet näitä ”minä Tarzan, sinä Jane” -miehiä?

Apinoiden kuningas, todellakin.

Vierailija
38/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Mutta kun oikeasti olen, on joutunut kehittämään vmäisen luonteen, että pärjää kaikille idiooteille tuolla.

Vierailija
39/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% naisista on seksuaalisesti alistuvia.

Naisiin on koodattu ajatus että he ovat miehen omaisuutta ja siksi tuijottelevat isompaa miestä ylöspäin, ihaillen tämän voimaa ja kyvykkyyttä.

Tätä naiset haluavat, riippumatta siitä ovatko he feministejä yleisesti tai johtajia työelämässä, tai ovatko he isoja ja vahvoja itse.

Naiset hommaavat nykyään itselleen hevosen, jos he haluavat ihailla jonkun voimaa ja kyvykkyyttä. Saa vielä rehellisyydenkin kaupan päälle.

Vierailija
40/95 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ajatus. Ei varmasti kukaan halua olla tuollainen. Mielen ongelmaa veikkaan.

Tosielämän hentoisin ja pienin tuntemani nainen on sisukas ja todella vahva. Tekee töitä kuin hevonen, vaikka ei tarvitsisi.

Kiltti ja hento on mielenongelmainen?

Ja, taustoja tuntematta, pilkataan jos on "kynnysmatto".

Sensijaan kovisten ja kiusaajien tarvetta alistaa ja lyödä lyötyjä, ei kukaan kyseenalaista. Sanotaan kiusaamisen kohteelle, että oma vika kun et pidä puoliasi, vaikka syy on yksin kiusaajassa. Vaikka toinen olisi millainen tahansa, häntä ei saa kiusata.

Miten esim ventovieras nuori nainen voisi olla syyllinen siihen että limanuljaskaäijä ahdistelee häntä?

Teot ei vaan tapahdu vaan teoilla on aina tekijä. Syy on yksin tekijässä.

Puhutaan myös sukupuolittuneesta väkivallasta, mutta joskus naisviha on ihmisvihaa ja alemmuuskompleksia, joka on vain helpompi naamioida naisvihaksi eli ulkoistaa se mitä ei itse osata käsitellä.

Sitä vaan ei ihmetellä vaan hyväksytään.