Nainen: miksi haluat kokea olevasi pieni ja hento?
Tämä ajatus on tullut esiin usein naisten kanssa keskustellessa, enkä koskaan ole ymmärtänyt että miksi? Eikö ole huono asia olla hento, heiveröinen ja heikko? Minua koko ajatus vain ahdistaa.
Ihan ystävällisellä mielellä kysyn siis.
Kommentit (95)
Mielikuvissani tavoitteenani olisi olla pieni ja hento, mutta voimakas ja periksiantamaton. En tiedä miksi, se vain on sellainen mielentilatavoite.
Olen ollut pieni ja hento lapsesta saakka, siitä on tullut osa identiteettiä.
No koska olen aina ollut pitkä ja romuluinen. Pienenä muut työt tanssi balettia ja olivat pikkuisia kissimirrejä joiden hihat olivat liian pitkät ja istuivat tuolissa sellaisella sykkyrällä. Isompana katsoa killittivät söpösti poikia ja miehiä pikkuisina niska kenossa ylöspäin.
Itse olen pitkä ja ennen lapsia aivan huippumallin mitoissa. Sain kyllä siitäkin ihailua. Olen nykyäänkin ihan tyytyväinen itseeni, olen vahva ja urheilullinen. Mutta ymmärrän hyvin jos joku haluaa olla pieni.
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvissani tavoitteenani olisi olla pieni ja hento, mutta voimakas ja periksiantamaton. En tiedä miksi, se vain on sellainen mielentilatavoite.[/
Itse olen tälläinen, ei tarvi auttaa. 😂
Kamala ajatus. Ei varmasti kukaan halua olla tuollainen. Mielen ongelmaa veikkaan.
Tosielämän hentoisin ja pienin tuntemani nainen on sisukas ja todella vahva. Tekee töitä kuin hevonen, vaikka ei tarvitsisi.
Tyypillinen kiltintytön kasvatus. Vaikka mitä tein tai miten päin olin, koskaan ei riittänyt. Se miellyttäminen oli ainoa tapa jolla osasi olla. Ajatteli että jos ei itse tee mitään, mitään pahaa ei tapahdu. Niinhän se ei sitten mennyt. Paljon jouduin kärsimään.
Jos jotain voisin muuttaa niin sen hentoilun. Toki nyt olen treenannut ja käynyt kurssit ja terapiat, mutta menetettyä aikaa ei saa takaisin.
Lähes aina kuitenkin naiset haluaa esim. pitkän miehen juuri siksi että saa tuntea itsensä pieneksi ja hennoksi. Itseä oksettaa koko ajatus. Vihaan olla pieni.
Naiset ehkä haluaa olla pieniä, mutta ei heikkoja tai heiveröisiä.
En halua! haluan olla kuin Courtney Love. Olen 174 cm pitkä ja painan 74 kiloa eli olen oikein sopiva ja muodokas amatsoni.
Mieluummin pieni ja siro kuin isoluinen ja kömpelö mastorontti.
En halua.
Mutta en ole ilmeisesti vetoava puolisoehdokas jos jaksan kantaa omat matkalaukkuni.
Kiihottavaa kun ole siro hentoinen ja lihaksikas alfamies ottaa minut ison mailansa päälle keinumaan.
En halua, mutta joka tuutista tulee viesti ettei iso ja roteva nainen ole viehättävä.
Revi siitä sitten. N
Miten voi yhdistää tuon halun heikkouteen/heiveröisyyteen? Ihan eri juttu. Minä haluan olla pienempi ja hennompi kuin mies, varmaan koska se nyt on se biologinen tosiasia että miehet ovat yleensä pidempiä ja rakenteeltaan jämäkämpiä, nuo piirteet viestivät maskuliinisuudesta ja on ihan luonnollista mielestäni että hetetonainen kokee nuo piirteet viehättäviksi. Minusta olisi esim. vähän outoa jos miehen käsi olisi joku pikkuinen pullanpehmeä tassu hennoilla sormilla. Tykkään tutkia ja silitellä miehen kättä joka on vähän isompi ja karheampi, sellainen pikkuisen kömpelön oloinen ja uurteinen.
Ja tämä EI tarkoita että vain pitkä/lihaksikas mies kelpaa. Itse 162cm pitkänä koen yli 185cm miehet jo liian pitkinä, siinä tulee itselle jo sellainen "heikko lapsi ja isäpappa liikenteessä" -olo mitä kai tarkoitit aloituksessasi. Ensinnäkin on helvetin ärsyttävää jo joutua koko ajan kstsomaan niska kenossa ylöspäin kuin joku omistajaansa palvova koiranpentu. Mutta kukin omien mieltymystensä mukaisesti.
Tarkoittanet miehen rinnalla vai?
Se on jotenkin kiihottavaa kun mies on isompi.
Kokoero- ja kyvykkyysfetissi, beibet.
Se on sitä kun kinkyillään mutta ei edes tiedetä että kinkyillään.
En halua, just mahtavaa ku on korkkareilla yli 180 ja äijätki saa kattoa ylöspäin
Hento ei ole sama asia kuin heikko ja heiveröinen. Ja ihanko oikeasti väität että mies valitsee ennemin ison amazonin kuin keijumaisen hennon naisen.
Mitä hullua. Syö rautaa ja pskantaa kettinkiä. Se on siinä
En halua