Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mitaan toivoa etta venyneet, syvilla raskausarvilla olevat ryppyiset roikkuvat 1v. imetetyt " rinnat" voisivat yhtaan palautua ajan kuluessa? :' ( Itsetunto mennyt taysin nollii

Vierailija
06.07.2006 |

n näiden läpysköiden takia.. Aioin alkaa säästämään silikoneihin mutten uskallakaan perehdyttyäni kaikkiin mahdollisiin komplikaatioihin. Oon vasta 21v ja tissit rumemmat kun kohta 60v äidilläni! En kehtaa enää näyttäytyä kellekään alasti jne. Entiset kauniit kiinteät b-kupin rinnat muisto vain. Onkohan tää yleistäkin vai mulla vaan harvinaisen huono tuuri.. Syviä arpia tuli muutenkin koko kroppa täyteen. Ei sillä että tää olisi maailman tärkein asia mutta NYYH kuitenkin! :' ' (

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan entiselleen, mutta paremmaksi kuitenkin. Moni kaveri valitteli samaa, mutta myöhemmin naureskellut tyytyväisenä, että melkein kuin ennenkin, vaikka ei ihan niin terhakkaassa kunnossa..

Vierailija
2/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siis aivan pirun hyvältä!!!! En tiedä mitä se eukko on itselleen tehnyt, mutta aivan uskomattomassa kondiksessa on... lapset tällä hetkellä siten että vanhin täyttää 7v ja nuorin 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikaa missään saatikka selluliittiä. Onkohan salaisuus sitten useamman lapsen saaminen:)

Vierailija
4/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dii...no mulla on raskausarpia rinnoissa, mutta vaalenneet jo paljon, vauva nyt 4kk. rinnat ovat edelleen kiinteät, vähän ovat alempana, eivät vielä roiku, vaikka e-kuppi!

en kyllä aio imettää vuotta, ehkä sen 6kk, tämä rintajuttu on kyllä osasyy. toisaalta voin hyvinkin pikkasen imettää vuoteen asti, jos se tuntuu läheisyyssyistä hyvältä.

Vierailija
5/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ukso että imetyksen pituus niinkään vaikuttaa.

Vierailija
6/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii toinen rintansa menettänyt, imettämisen lopettamisesta aikaa puolitoista vuotta joten tuskin enää mitään tapahtuu.. Olen aika rasvattomassa kunnossa (treenaan kuntosalilla), ja tiedän että saisin rintoihin täytettä jos kropassani olisi enemmän rasvaa.. Mutta en sitä halua : ) En haluaisi mitään hirveitä silikonipalloja, vain vähän täytettä...

Vierailija
7/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuskin on toivoa parempaan..

Vierailija
8/8 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paluuta entiseen ei näytä olevaan. Koko on pienentynyt takas B:hen, kun imetyksen lopetin, mutta niin ovat venyneet, että roikkuvat pahasti. Ei tunnu arvilla oleva iho palautuvan enää. Vaan ei sen kuule väliä, rinnat on imettämistä varten! Ei se itsetunto yhdestä tissiparista ole kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan