Kreikka avaa rajansa suomalaisille kesäkuun alusta!
Maahan siis pääsee joutumatta karanteeniin. Ainakin yhteen maahan siis pääsee lomailemaan lämpimään. Lähimatkailusta kiinnostuneille Viro avaa myös rajansa samaan aikaan. Heinäkuussa varmaan pääsee jo moneen muuhunkin paikkaan.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kreikka <3
Sääli vaan, että nyt ei tee mieli matkustaa eikä ehkä jatkossakaan, jos lentokoneessa joutuu käyttämään maskia.
Inhoan maskin käyttöä, mutta kyllä sen lentomatkan kestää, jos ei perillä tarvitse käyttää. Minusta siinä ei ole kummoista ongelmaa, kun istuu rauhassa paikallaan. Toista on patikoida vuorenrinnettä ylös 35 asteen helteessä maski naamalla.
Nyt kaikki matkustelemaan kotimaassa, ei kanneta rahoja kreikkalaisille! Suomi nousuun, ja korona pidetään pois täältä!
Oikeesti??! Ihanaa! Tiedätkö ap minkälaiset rajoitukset siellä tulee olemaan? Onko ravintolat auki normaalisti? Saako altaita käyttää? Pitääkö käyttää maskia? Pääseekö ihan minne vaan Kreikkaan? Myös saarille?
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa? Mitkäs koneet sinne kesäkuussa jo lentää?
Vaikkei Finnar lentäisi suoraan, niin kyllä sinne taatusti esimerkiksi Saksan kautta pääsee.
Tervemenoa vaan hakemaan korona-tuliaisia. Toivottavasti edes palattuanne tajuatte olla karanteenissa. Meitä muita ei nimittäin kiinnosta saada teidän tuliaisianne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki matkustelemaan kotimaassa, ei kanneta rahoja kreikkalaisille! Suomi nousuun, ja korona pidetään pois täältä!
Mä en ainakaan matkusta kotimaassa.
Kaikki on niin jumalattoman kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteiskunnan tarjoamat edut kyllä kelpaavat, mutta mitään et ole valmis itse tekemään sen eteen, että ne edut edelleen pysyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni hinta siitä, että vältytään massatyöttömyydeltä ja konkurssiaallolta matkailu- ja ravintola-alalla. Tätä ei toki minäminä-maailmassa ymmärretä.
Lentoja lähtee ja tulee koko ajan.
Tässä esimerkki huomisesta, lähtevät lennot, Helsinki-Vantaa:
07:30
Tukholma
KATSO TIEDOT
AY801, FI7317
07:40
Frankfurt
KATSO TIEDOT
AY1411
07:45
Berliini Tegel
KATSO TIEDOT
AY1431
08:00
Lontoo Heathrow
KATSO TIEDOT
AY1331
10:45
Berliini Tegel
PERUTTU
KATSO TIEDOT
U25732
11:00
Tallinna
KATSO TIEDOT
AY1013
11:25
Rovaniemi
KATSO TIEDOT
AY533, HO3205, BA6055
12:45
Amsterdam
KATSO TIEDOT
KL1168, AZ3763, GA9769, UX3796, MF9914, MH5700, KQ1168
13:00
Kuopio
KATSO TIEDOT
AY365
16:10
Lontoo Heathrow
KATSO TIEDOT
AY1337, UL3237, LA5354, BA6033, JL6841, AA9005
16:20
Pariisi Charles de Gaulle
KATSO TIEDOT
AY1577
16:20
Tukholma
KATSO TIEDOT
AY813, JL6813, BA6043
17:00
Oulu
KATSO TIEDOT
AY443, AF4632
18:15
Frankfurt
KATSO TIEDOT
LH851, OS7442, ET1586, SQ2003, TP7917, EY4183, SN7104
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on niin jumalattoman kallista.Eli yhteiskunnan tarjoamat edut kyllä kelpaavat, mutta mitään et ole valmis itse tekemään sen eteen, että ne edut edelleen pysyisivät.
Työnteko ja verojen maksu ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Kreikkaan pitää mennä toukokuussa muuten siellä jo liian kuuma.
Syyskuu on parasta aikaa Kreikassa.
Kreikka <3
Sääli vaan, että nyt ei tee mieli matkustaa eikä ehkä jatkossakaan, jos lentokoneessa joutuu käyttämään maskia.