Muita jotka ei ikinä ihastu komeisiin miehiin?
Jostain keskustelusta tuli tämäkin mieleen. Olen ns ”kaunis” eli median standardeihin sopiva nainen. Olen ollut mallinakin, joten komeista miehistä on aina ollut tarjontaa, joskus jopa tunkua.
Kuitenkin olen aina ihastunut joko naapurinpojan oloisiin poikamaisiin tai persoonallisen näköisiin. Ikää on yli 40 ja aviomieheni on poikamainen nörttityyppi.
En oikein tiedä itsekään miksei ne komeat kiiltokuvapojat tai hunksit ole natsanneet.
Kommentit (56)
Täällä toinen joka ei tunne vetoa sellaisiin miehiin, sellaisiin joita voisi kuvailla "naisten päät kääntyvät kun sellainen komistus kesähelteellä tepastelee vastaan".
Myöskään treenattu miesvartalo ei saa minussa oikein ihmeempää reaktiota aikaiseksi.
Kuva "poikamaisesta nörttityypistä" kiitos.
Edellisessä kertjussa se oli yli 180cm miesmalli jolla oli silmälasit ja kauluspaita.
Samoin, esimerkiksi Orlando Bloom on sellainen mies keneen ihastuisin, vaikka ei ole missään nimessä komea.
Tämä oli siis sarkasmia ja osoittaa miten naiset ajattelevat.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä kertjussa se oli yli 180cm miesmalli jolla oli silmälasit ja kauluspaita.
En toki laita kuvaa puolisostani, mutta pituus on 178cm ja hoikka vartalo, ei treenattu. Farkkuja ja huppareita käyttää. Jim Parsons tulee etäisesti mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki laita kuvaa puolisostani, mutta pituus on 178cm ja hoikka vartalo, ei treenattu. Farkkuja ja huppareita käyttää. Jim Parsons tulee etäisesti mieleen :D
Miehesi koulutus, ammatti ja vuositulot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi koulutus, ammatti ja vuositulot?
Maisterin tutkinto, tutkija, en tiedä, epäsäännölliset tulot.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Clark Kent https://live.staticflickr.com/1539/25965902462_78b7067b8f_b.jpg
Musta tuo koko sana on kuvottava, tulee just mieleen joku leuka-chad tai muu yökötys. Ite olen lapsesta saakka tykännyt aina samantyyppistä : enemmän feminiisemmän näköisistä ja tyylisistä, kunhan on nätti naama ja kiva tukka :) :) Perinteinen komeus ja esim bodarit aiheuttaa inhonväreitä.
Koska olet ap saanut olla niiden parissa, niin olet nähnyt etteivät ole mitenkään ihmeellisiä sitten oikeasti. Vähän sama ilmiö kuin lukionopettajilla, jotka eivät ihastu teinityttöihin, koska ovat koko ajan niiden ympäröiminä.
Mä ihastun aina lyhyisiin, vatsakkaisiin, kaljuihin parrakkaisiin miehiin. Sellaisiin sotakääpiöihin tyyliin Hobitti-leffat (Dwalin <3 <3 <3). Oma mieskin on sellainen. Pituuseroa 12 cm (minä siis pidempi) :D Jotkut pitkät mallimieskomistukset menee mulla ihan ohi, huomaamatta. Ei sytytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet ap saanut olla niiden parissa, niin olet nähnyt etteivät ole mitenkään ihmeellisiä sitten oikeasti. Vähän sama ilmiö kuin lukionopettajilla, jotka eivät ihastu teinityttöihin, koska ovat koko ajan niiden ympäröiminä.
Tuo lukionopettaja-vertaus on vähän ööööxennös, mutta mun kohdalla tuo saattaa pitää paikkansa. Ap
Joo. Itse en huomaa mutta kaverit sanoo, että tuo on korkeintaan 2/10.
Komeus on minulle mekityksetöntä, se on vähän kuin tuotteen ylellinen pakkaus, joka heitetään pois. Tärkeimmät ominaisuudet miehessä ovat äly ja huumorintaju. Olen heikkona miehiin, jotka saavat minut nauramaan, esim. olin monta vuotta ihastunut mieheen, joka muistutti ulkoisesti aika paljon Sami Hedbergiä (mutta oli hauskempi).
No, sanotaanko näin että kyseenalaistan aloittajan todenperäisyyden.
Vierailija kirjoitti:
No, sanotaanko näin että kyseenalaistan aloittajan todenperäisyyden.
No tähän mun on turha väittää mitään. Tällä palstalla voi kirjoitella kuka vain, enkä voi mitenkään todistaa puhuvan totta (julkaisematta kuvia).
Jos et usko niin sitten et.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samoin, esimerkiksi Orlando Bloom on sellainen mies keneen ihastuisin, vaikka ei ole missään nimessä komea.
-Mies
Eihän se ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastun aina lyhyisiin, vatsakkaisiin, kaljuihin parrakkaisiin miehiin. Sellaisiin sotakääpiöihin tyyliin Hobitti-leffat (Dwalin <3 <3 <3). Oma mieskin on sellainen. Pituuseroa 12 cm (minä siis pidempi) :D Jotkut pitkät mallimieskomistukset menee mulla ihan ohi, huomaamatta. Ei sytytä yhtään.
Kummasti nuo k'ääpiöt ja h'obitit herätti naisissa ihastumisia vaikka väitetään että vain pitkät miehet saa naisia. Taitaa se karisma tulla ihan muista asioista kuin pituudesta.
Miksi tämä sensuroidaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Eihän se ole komea.
Kaunis mies, ei komea.
Jep.