Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei ikinä ihastu komeisiin miehiin?

Vierailija
29.05.2020 |

Jostain keskustelusta tuli tämäkin mieleen. Olen ns ”kaunis” eli median standardeihin sopiva nainen. Olen ollut mallinakin, joten komeista miehistä on aina ollut tarjontaa, joskus jopa tunkua.

Kuitenkin olen aina ihastunut joko naapurinpojan oloisiin poikamaisiin tai persoonallisen näköisiin. Ikää on yli 40 ja aviomieheni on poikamainen nörttityyppi.

En oikein tiedä itsekään miksei ne komeat kiiltokuvapojat tai hunksit ole natsanneet.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tuosta nyt keskustellaan niin itse en ole törmännyt kuin muutamaan hassuun komeaan kusipäämieheen. Useimmat joihin olen tutustunut ovat olleet mukavia.

Ap

Vierailija
42/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kanssa tykkää sellaisista standardikomeista miehistä. Heidän kanssaan tulee usein samanlainen fiilis kuin huippukauniiden kanssa, eli he vain ”ovat” ja ikään kuin odottavat passiivisina että ihmiset tulevat heidän luokseen ja antavat heille huomioita.

Nuorempana mieheni olivat lyhyitä blondeja ja nyt vanhempana raskaampitekoisia, tummia, karskeja itäblokkeja. Heitä kaikkia yhdistää omintakeinen huumorintaju, avarakatseisuus ja hyvä tilannetaju.

Itse olen uskoakseni ihan kivannäköinen nainen mutta miehen ulkonäkö ei ole minulle tärkeä kriteeri alkuunkaan. Jos mies saa minut nauramaan niin olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää. Semmonen lihaksikas miesmalli lovileuka on niin Plääh. Mutta toisaalta tähän saattaa vaikuttaa se että en ole koskaan törmännyt mukavaan ja komeaan mieheen. Kaikki on ollut aina täynnä itseään tai Totaali pleijereitä tmsp.

On meitä mukaviakin komeita miehiä, vaikka ollaankin varmaan harvassa.

On teitä, mutta kaikessa täydellisyydessänne olette liian pelottavia.

Vierailija
44/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö isomahaisista miehistä? tai miehistä ylipäätään?

Vierailija
45/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma, mutta komeat ihastuvat minuun. Kaverini on kaunis, mutta vain tavalliset tai sitä alempana olevat ihastuvat häneen. Arvaa mikä on syynä? No tietenkin PERSOONA ja LUONNE.

Vierailija
46/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma, mutta komeat ihastuvat minuun. Kaverini on kaunis, mutta vain tavalliset tai sitä alempana olevat ihastuvat häneen. Arvaa mikä on syynä? No tietenkin PERSOONA ja LUONNE.

Eli komeat eivät ole pinnallisia mutta vähemmän komeat ovat. No se on kyllä huomattu.

Vierailija
47/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selailen nyt elämäni ensimmäistä kertaa Tinderiä ja hyi hitto niitä superkomeita aurinkolasipäitä jotka pullistelevat hauiksia tai jännittävät vatsalihaksia peiliselfieissään. Ei, ei ja vielä kerran ei. Olen nyt kirjoittanut ruutupaitaisen silmälasipäisen miehen kanssa joka soittaa pianoa ja tykkää kielistä. Ei yhtään kuvaa ilman paitaa, ja kaikissa kuvissa kasvot näkyvissä. 90% miehistä piilottelee kasvojaan tai on puolialasti tai kokonaan alasti - olen nähnyt jo useammat pakarat kuin koko elämäni aikana yhteensä o.O...

Vierailija
48/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä selailen nyt elämäni ensimmäistä kertaa Tinderiä ja hyi hitto niitä superkomeita aurinkolasipäitä jotka pullistelevat hauiksia tai jännittävät vatsalihaksia peiliselfieissään. Ei, ei ja vielä kerran ei. Olen nyt kirjoittanut ruutupaitaisen silmälasipäisen miehen kanssa joka soittaa pianoa ja tykkää kielistä. Ei yhtään kuvaa ilman paitaa, ja kaikissa kuvissa kasvot näkyvissä. 90% miehistä piilottelee kasvojaan tai on puolialasti tai kokonaan alasti - olen nähnyt jo useammat pakarat kuin koko elämäni aikana yhteensä o.O...

Joo, ai hitsi noi saliselfie- ja muut kuvat puolipukeissa on niin täydellinen turn off! Usein ne miehet eivät ole muutenkaan sellaisia, jotka mahtuvat komeuskäsitykseeni. Mulle kasvot on se juttu ja jos ne eivät kuvissa näy, se kertonee jostain.

Vierailija
49/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää. Semmonen lihaksikas miesmalli lovileuka on niin Plääh. Mutta toisaalta tähän saattaa vaikuttaa se että en ole koskaan törmännyt mukavaan ja komeaan mieheen. Kaikki on ollut aina täynnä itseään tai Totaali pleijereitä tmsp.

On meitä mukaviakin komeita miehiä, vaikka ollaankin varmaan harvassa.

On teitä, mutta kaikessa täydellisyydessänne olette liian pelottavia.

Jep. Ajattelen alitajuisestikin, että tuo täydellisyys pitää mua varmaa jäätävänä ällötyksenä. 😁

T. Ekan viestin kirjoittaja

Vierailija
50/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu. Vihaan hyvännäköisiä ihmisiä. Halveksin ihmisiä, jotka eivät ole kärsineet päivääkään elämästään.

Vierailija
51/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen tämä naisten käsitys komeista miehistä.

Hyvin linjassa OKCupidin datan mukaan, sen joka näytti että naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia.

Naisten mielestä siis <1% miesmallitasoiset ovat komeita, loput taviksia. Filmitähdistäkin vain pieni osa lasketaan komeiksi.

Kuinkahan naiset hyväksyisivät käsityksen että naisista <1% on kauniita, muut taviksia?

Vierailija
52/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on ulkonäöltää sellainen, että voisin käyttää hänestä sanaa 'komea', en tunne minkäänlaista vetoa häntä kohtaan.

Jotta tuntisin seksuaalista vetoa mieheen, hänen pitää olla hiukan "ruma".

Minulla sama! Tälle taitaa englanniksi olla oma terminsä "ugly-sexy" :D

Vierailija
53/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen tämä naisten käsitys komeista miehistä.

Hyvin linjassa OKCupidin datan mukaan, sen joka näytti että naisten silmissä 80% miehistä on keskivertoa rumempia.

Naisten mielestä siis <1% miesmallitasoiset ovat komeita, loput taviksia. Filmitähdistäkin vain pieni osa lasketaan komeiksi.

Kuinkahan naiset hyväksyisivät käsityksen että naisista <1% on kauniita, muut taviksia?

Tässä testissähän pyydettiin naisia (ja muistaakseni miehiä) rankkaamaan kasvokuvia paremmuusjärjestykseen. Kertoivat vaan siis kasvokuvien tasosta. Se, ovatko nämä kasvokuvaihmiset sitten oikeassa elämässä hyvää seuraa, hyviä kumppaneita, sopivia lasten isiksi, luotettavia jne. ei tullut eikä tule pelkän kuvan perusteella ilmi - mutta tätähän ei edes testattu. 

Minkä ikäisiä ja minkä maalaisia ihmisiä tässä testissä oli? Miten kulttuuri ja ikä vaikuttaa testin tuloksiin? Vertailtiinko sitä? Jos kohderyhmänä ovat pissikset, totta kai saadaan pissistuloksia. Jos kohderyhmänä on naisia maista, joissa miehen huoliteltu ulkonäkö korreloi tulotason kanssa ja jossa naisen elämänlaatu ja tulevaisuus määräytyy nimenomaan sen mukaan, miten mies voi elättää hänet ja lapset, niin sekin vaikuttaa tulokseen.

Itse en antaisi paljoakaan painoarvoa pinnallisiin nettideittisovelluksiin perustuviin testituloksiin. Samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista, huomaan. Jos ulkonäköön perustuvassa pinnallisuusapplikaatiossa kysytään ulkonäköön koko huomionsa perustavilta pinnallisilta ihmisiltä ulkonäköön perustuvia asioita, vastaukset ovat mitä suuremmalla todennäköisyydellä ulkonäköön perustuvia ja pinnallisia. 

Vierailija
54/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on ulkonäöltää sellainen, että voisin käyttää hänestä sanaa 'komea', en tunne minkäänlaista vetoa häntä kohtaan.

Taas kerran kuvia, kiitos.

"ugly-sexy" on luultavasti joku kirveellä veistetyn näköinen, maskuliinisen ulkonäön omaava roteva nallekarhu.

Vierailija
55/56 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, noh miksi "tavallisia" miehiä on sitten niin paljon sinkkuina ja naisille ei tunnu kelpaavan "tavallinen/persoonallisennäköinen"? Kyllä se nyt vain on tosiasia että naiset kilpailevat siitä pienestä "huippujen" joukosta ja jos ja kun ei saakaan sitä kenet haluaa niin ollaan mielummin "yksin". Luulempa että on hyvä itsetuntoisten naisten hommaa ottaa joku vähän rumempi/persoonallisempi, monesta naisesta ei siihen ole.

Vierailija
56/56 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran kuvia, kiitos.

"ugly-sexy" on luultavasti joku kirveellä veistetyn näköinen, maskuliinisen ulkonäön omaava roteva nallekarhu.

No esim. Daniel Craig on kasvoiltaan oikeasti ruma. Siis jos sen näköinen jamppa olisi Prismassa ostoksilla niin kukaan ei kiinnittäisi mitään huomiota. Silti varmaan miljoonat naiset ihailevat häntä (en minä tosin).

John Krasinski on kasvoiltaan enemmän minun makuuni, vaikka hänellä on pulleva leuka ja posket, suuri ja vähän oudon muotoinen nenä, ja Office-aikoina se kamala hiusmalli. Silti hän oli juuri siinä roolissa kuumimmillaan, koska kyseisen hahmon luonne oli kultaa. Toki hän on myös pitkä, mutta se on vain osa ihmisen ulkonäköä.