Muita jotka ei ikinä ihastu komeisiin miehiin?
Jostain keskustelusta tuli tämäkin mieleen. Olen ns ”kaunis” eli median standardeihin sopiva nainen. Olen ollut mallinakin, joten komeista miehistä on aina ollut tarjontaa, joskus jopa tunkua.
Kuitenkin olen aina ihastunut joko naapurinpojan oloisiin poikamaisiin tai persoonallisen näköisiin. Ikää on yli 40 ja aviomieheni on poikamainen nörttityyppi.
En oikein tiedä itsekään miksei ne komeat kiiltokuvapojat tai hunksit ole natsanneet.
Kommentit (56)
Mä en tykkää. Semmonen lihaksikas miesmalli lovileuka on niin Plääh. Mutta toisaalta tähän saattaa vaikuttaa se että en ole koskaan törmännyt mukavaan ja komeaan mieheen. Kaikki on ollut aina täynnä itseään tai Totaali pleijereitä tmsp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastun aina lyhyisiin, vatsakkaisiin, kaljuihin parrakkaisiin miehiin. Sellaisiin sotakääpiöihin tyyliin Hobitti-leffat (Dwalin <3 <3 <3). Oma mieskin on sellainen. Pituuseroa 12 cm (minä siis pidempi) :D Jotkut pitkät mallimieskomistukset menee mulla ihan ohi, huomaamatta. Ei sytytä yhtään.
Kummasti nuo k'ääpiöt ja h'obitit herätti naisissa ihastumisia vaikka väitetään että vain pitkät miehet saa naisia. Taitaa se karisma tulla ihan muista asioista kuin pituudesta.
Miksi tämä sensuroidaan??
No onhan niillä usein kivitalon kokoinen ego ja kyllähän sitä miettii, että millasta tollasta olis panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastun aina lyhyisiin, vatsakkaisiin, kaljuihin parrakkaisiin miehiin. Sellaisiin sotakääpiöihin tyyliin Hobitti-leffat (Dwalin <3 <3 <3). Oma mieskin on sellainen. Pituuseroa 12 cm (minä siis pidempi) :D Jotkut pitkät mallimieskomistukset menee mulla ihan ohi, huomaamatta. Ei sytytä yhtään.
Kummasti nuo k'ääpiöt ja h'obitit herätti naisissa ihastumisia vaikka väitetään että vain pitkät miehet saa naisia. Taitaa se karisma tulla ihan muista asioista kuin pituudesta.
Miksi tämä sensuroidaan??
Kyllä, karisma todella tulee muista asioista kuin pituudesta. MUTTA siihen vaaditaan ehdottomasti hyvä itsetunto ja itseluottamusta, joka valitettavan usein lyhyiltä miehiltä (syyttä suotta) puuttuu.
Good for you!
En pysty samaistumaan. Olen just se joka kiinnostuu poikkeuksetta komeista, tummapiirteisistä ja urheilullisista miehistä. Onneks sellaiset joskus kiinnostuvat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää. Semmonen lihaksikas miesmalli lovileuka on niin Plääh. Mutta toisaalta tähän saattaa vaikuttaa se että en ole koskaan törmännyt mukavaan ja komeaan mieheen. Kaikki on ollut aina täynnä itseään tai Totaali pleijereitä tmsp.
Tuo johtuu ihan siitä että kaikki naiset projisoivat omia ennakkoluulojaan ja epävarmuuksiaan niihin mukaviin mutta komeisiin miehiin.
Olet aikamoinen harvinaisuus sitten deittimarkkinoilla. Näillä ns. kauniilla naisilla on usein ihan järkyttävät ulkonäkövaatimukset miehille ja nimenomaan tuohon pitkä jykeväleukainen bodari-suuntaan. Harmi vaan ettei sinunlaisiasi riitä kovinkaan monelle kauluspaitanörtille.
Karun näköinen työmies on sexy. Karun näköinen voi olla esimerkiksi hyvin pienileukainen ja vinonenäinen, jolla toinen silmä karsastaa. Tämä on oikea mielipiteeni. Miehekkyys tulee älystä, rentoudesta, hauskuudesta, työteliäisyydestä, hyvistä hermoista. Oma mieheni on tällainen. Hänellä on lisäksi juuri oikeanlainen makkara housuissaan ☺️
Mun ultimaattisesti eniten sukat jalassa pyörimään saanut mies on sellainen ehkä 165 cm pituinen, hoikka rillipää. Mun mielestä tosi söpö, hauska ja kiinnostuksen kohteiltaan samanlainen kuin minä :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen joka ei tunne vetoa sellaisiin miehiin, sellaisiin joita voisi kuvailla "naisten päät kääntyvät kun sellainen komistus kesähelteellä tepastelee vastaan".
Myöskään treenattu miesvartalo ei saa minussa oikein ihmeempää reaktiota aikaiseksi.
Minulla on ihan sama!
Näen kyllä, että joku mies on komea. Mutta en ole vielä kertaakaan tähän ikään (38) mennessä tuntenut mitään vetoa sellaisiin mallimaisiin miehiin. Eikä treenattu ja rasvaton miesvartalo herätä mitään kiinnostusta, vaikka varmasti terveellinen ja komea onkin.
Omat ihastukseni on olleet kyllä poikkeuksetta melko pitkiä, mutta myös huumorintajuisia ja älykkäitä miehiä. Nimenomaan tuo äly on se, mikä minua on eniten viehättänyt. Eivätkä hekään mitään rumia ole olleet, mutta eivät myöskään missään tapauksessa Dressmanin tai Calvin Kleinin mainoksista revittyjä. Aviomieheni on myöskin poikamainen nörtti, joka kyllä omissa silmissäni komistuu vuosi vuodelta.
Jos nyt äkkiä pitää keksiä joku mies, ketä pidän viehättävänä, niin vaikka Coldplayn Chris Martin, The Viking's sarjan Rollo ja Mindhunterin molemmat miespäähenkilöt.
Mies, joka on ulkonäöltää sellainen, että voisin käyttää hänestä sanaa 'komea', en tunne minkäänlaista vetoa häntä kohtaan.
Jotta tuntisin seksuaalista vetoa mieheen, hänen pitää olla hiukan "ruma".
Mulle tulee komeiden seurassa epämukava olo, vaikka en näytä hullummalta itsekään. Hauskat jutut ja fiksuus vetoavat minuun.
Söpön komea, jossa on joku särmä, sellaiseen ihastun. Puhtaasti komeisiin en ihastu, vaikka tiedostan komeuden, se ei aikaansaa ihastumisen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Olet aikamoinen harvinaisuus sitten deittimarkkinoilla. Näillä ns. kauniilla naisilla on usein ihan järkyttävät ulkonäkövaatimukset miehille ja nimenomaan tuohon pitkä jykeväleukainen bodari-suuntaan. Harmi vaan ettei sinunlaisiasi riitä kovinkaan monelle kauluspaitanörtille.
.
KAUNIILLA TINDER-naisilla. Jostain syystä tuntuu, että siellä on näitä treenit, sometus, meikit ja Vuittonit -tyyppisiä pimatsuja. Miehen oma kngelma, jos haluaa tuollaisen.
jos tässä komeella tarkotetaaan just jtn kiiltokuvamiestä, niin yhh... ei se oo musta komeeta. :D must ei oo miehekästä, että jos mies on tosi tarkka ulkonäöstä. :DD
ennemmin joku nörttilook on mun makuun. :)
et riipppuu mitä tässä komeudella tarkotetaan, tarkotetaanko "mies pissistä" vai jotain normaalia :D
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävät ulkonäkövaatimukset = juuri sinä et kelvannut?
Katsoin tuossa äsken salkkareita ja ajattelin tätä kun siinä oli sen Daalian uusi assari. Katsoin tosin ihan eka, että se on se yksi lumilautailija ja siinä sitten vaan ihmettelin, että tuo nyt vissiin on näitä "kaikkien kuolaamia" unelmauroksia ja miten tuollainen habitus ei kyllä iske yhtään..
Vierailija kirjoitti:
On meitä mukaviakin komeita miehiä, vaikka ollaankin varmaan harvassa.
En haluaisi miestä jota kaikki naiset kuolaa. Rumempikin mies hyvällä luonteella on paljon parempi valinta. Jatkuva huomio muilta naisilta on ihan takuulla pois omasta suhteesta.