Oudoin asia joka sinulta on varastettu`?
Olin viemässä äidilleni risoja lakanoita lattialuutuiksi ja joku nappasi liikennevaloissa muovipussin pyörän korista! Naurattaa pirusti, mutta samalla herää kyllä kysymys uskaltaako esim. kirjaston kirjoja kuljettaa enää noin...
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Pariton sukka. En ees asiaa huomannu mut kaveri myöhemmin kerto et on vieny ja et hän on kleptomaani. Oli kuulemma vieny meiltä myös t lusikoita sun muuta mitä hän ei tarvi. Annoin anteeksi ja ymmärsin et hällä on ongelma
T lusikka 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mikä hitto se on??
Astetta parempi meikkisieni. Tosin ei sekään montaa euroa maksanut. Kuka haluaa käytetyn meikkisienen? Yöks.
Yksittäinen korkokenkä kaapistani. Asuin kerrostalossa ylimmässä kerroksessa niin ei ole mikään eläinkään voinut viedä. Ja vielä makuuhuoneen yläkaapista, jonka ovea ei takuulla saa auki mikään eläin.
Useita vuosia vanha isohko likainen kukkaruukku kerrostalon pihalta. En ollut ehtinyt vielä laittaa kukkia siihen.
Portugalista ostettu ovikoriste, sellainen koristeellinen kaakelilaatta jossa oli asunnon numero, vietiin kerrostaloasunnon ovesta Espoossa. Ulko-ovet lukossa.
Hajuvesi jonka olin saanut lahjaksi ystävältäni. Pöllittiin ruotsinlaivan hytissä. Siihen aikaan oli vielä mahdollisuus ostaa ns. naispaikka neljän hengen hytissä. En hoksannut asiaa valitettavasti heti, luulin että olin unohtanut sen kotiin mutta eipä ollut kotonakaan kun viikon päästä palasin.
Polkupyörän satulan geelipehmuste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariton sukka. En ees asiaa huomannu mut kaveri myöhemmin kerto et on vieny ja et hän on kleptomaani. Oli kuulemma vieny meiltä myös t lusikoita sun muuta mitä hän ei tarvi. Annoin anteeksi ja ymmärsin et hällä on ongelma
T lusikka 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mikä hitto se on??
Varmaan teelusikka.
Terkkuja eri
Hyllystä yksi lauta. Varmaan sitten meni kukkalaudaksi tms
Hortensia pihalta :( Kukka oli eräänä yönä noin vain kadonnut! Pelkän kuopan jättivät varkaat jälkeensä. Myös mm. tulppaaneja, jotka näkyvät pihasta suht hyvin kadulle, on useamman kerran viety, tosin onneksi ei juurineen.
Uimahallin lokerosta uimahousut kun olin saunassa. Ei pysty ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Iso lasipurkki puolillaan tupakantuhkaa ja tumppeja! Ihan tavallinen sileä lasipurkki, ei mitenkään hieno joten en keksi millään motiivia :D Helppohan se oli napata, luhtitalon oven vierestä mutta miksi?
Asuin luhtitalossa, jonka portaikkoalueella oli tupakointikielto. Silti talo oli täynnä vatipäitä, jotka kessuttelivat oviensa edessä niin että käry levisi joka huusholliin. Vein aina jokaikisen tupakkipurkin roskiin käytäväalueelta ohi kulkiessani.
Joten ehkä se varas olin minä tai joku hengenheimolaiseni.
Taloyhtiön kuivaushuoneesta käsipyyhe. Oli vanha ja kulunut. Eniten ihmettelin, kun narulla vieressä ollut samanlainen pyyhe ei kelvannut.
Talvisaappaat hotellihuoneesta jossa yövyin tyttökaverini kanssa. Siis yön aikana kadonneet. Eniten kammotti että joku oli ilmeisesti käynyt yöllä huoneessa nukkuessamme : (
Mitään muuta ei oltu viety vaikka käsilaukut lompakoineen olivat pöydällä aivan otettavissa. Lainasin kaverin lenkkareita kotimatkalle kun itsellä ei toisia jalkineita ollut.
Verkkokellarista yksi retkimakuualusta. Meidän häkin vieressä oli tyhjä ja lukitsematon häkki ja sieltä käsin rikottu verkko ja otettu tuo. Olisi siellä ollut toinenkin alusta, kaksi makuupussia ja teltta. Meni sitten varmaan tarpeeseen, ei tuota muuten voi käsittää.
Minun ja mieheni söpö, onnellinen, suhteemme alkuaikojen valokuva käsilaukustani. Käsilaukku varastettiin autosta, mutta löytyi myöhemmin ojasta lähes koskemattomana. Ainoastaan valokuva, rikkinäinen puhelinkotelo (muttei puhelinta!) ja noin 20 € oli viety vaikka laukussa olisi ollut paljon muutakin viemisen arvoista. Harmittaa vieläkin, sillä kuvasta ei ollut olemassa digiversiota.
Akvaarion suodattimen rikkinäinen osa. En tajua miksi.
Malrboron tupakat kun olin muualla silloin.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut Viru-hotellissa huoneessa olleesta matkalaukusta. Vain käytetyt kelpasivat. Tämä tarina on tosi.
Nuuh! Oooh! Runk! Örgh! Ruisk! Aaah!
SETÄ SPERMA
Aikoinaan Puolassa hostellissa aamulla petasin sängyn. Jätin sängyn päälle alushousut, paidan ja sukat. Illalla kun palasin niin ALUSHOUSUT olivat kadonneet. WTF? En tiedä oliko varas joku joka oikeasti tarvitsi alushousuja vai joku joka tahtoi tehdä kiusaa vai joku joka vain tahtoi tarjota hyvät naurut toiselle matkailijalle. Kiitos kuitenkin varkaalle, yhä minua naurattaa tuo juttu!
t. mies
Terassilla roikkuva puinen lyhty. Niitä oli kolme samanlaista ja vain yksi vohkittiin. Ja keskellä rauhallista maaseutua.
Puoliksi käytetty palasaippua kuntosalin suihkusta. Olen edelleen vuosia myöhemmin niin hämmästynyt, että otsassa on jo pysyvät rypyt.
Yves Rocherilta tilaajalahjaksi saatu mielialasormus. Olin jotain 10-12 v ja silloinen kaverini varasti sen. Ainoa asia, mitä multa on toistaiseksi pöllitty. Olen kohta 40.