Oudoin asia joka sinulta on varastettu`?
Olin viemässä äidilleni risoja lakanoita lattialuutuiksi ja joku nappasi liikennevaloissa muovipussin pyörän korista! Naurattaa pirusti, mutta samalla herää kyllä kysymys uskaltaako esim. kirjaston kirjoja kuljettaa enää noin...
Kommentit (236)
Lammas .. Meillä on pieni lauma lampaita ja yhtenä päivänä oli yksi kadonnut. Ei ollut minkäänlaisia jälkiä esim. petoeläimestä eli ei näkynyt verta ja aita oli ehjä. En sitten tiedä kuka oli vienyt, mutta jäi ikävä sitä lammasta. Olen siitä lähtien ollut vähän varoivaisempi ja pidän lampaita nykyään lähempänä laiduntamassa.
College-housut narulta ulkoa.
Ensin ajattelin, että varmaan naapuri, mutta toisaalta pyykinkuivaushuoneesta ei ole kadonnut vielä mitään.
Verkkokomeroon murtauduttiin -92. Olin köyhä ja työtön, jättilama. Kaikki komerosta vietiin: yhtäkuin interreilillä maailmaa nähnyt tahrainen rinkka, ostettu Ruotsista Ellokselta myymälästä -87, halvalla, läjä Burda-kaavalehtiä ja kuvaputkirikkinäinen televisio, hankittu -88. Jälkimmäiseen olin kirjoittanut maalarinteipin päälle että kuvaputki rikki, ei toimi. Kelpas silti...kuvaputken korjaus maksoi siihen aikaan n. 500 markkaa, mikä ei ollut halpaa kun DDR:ssä tehty telkka oli maksanut 1000 markkaa....no ehkä se rosvo osas korjata telkkoja ja ommella?
On multa viety ulkoa mattotelineeltä myös märkä sininen räsymatto. Siis valuvan märkä just pesty.
Nro 164
Kodin välittömään läheisyyteen parkkeeratun Jopon pyörän venttiilin tulpat. Kahdesti. Mitä helkkaria. Eikä mitään muuta, itse pyörää ei ollut yritetty varastaa. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso lasipurkki puolillaan tupakantuhkaa ja tumppeja! Ihan tavallinen sileä lasipurkki, ei mitenkään hieno joten en keksi millään motiivia :D Helppohan se oli napata, luhtitalon oven vierestä mutta miksi?
Asuin luhtitalossa, jonka portaikkoalueella oli tupakointikielto. Silti talo oli täynnä vatipäitä, jotka kessuttelivat oviensa edessä niin että käry levisi joka huusholliin. Vein aina jokaikisen tupakkipurkin roskiin käytäväalueelta ohi kulkiessani.
Joten ehkä se varas olin minä tai joku hengenheimolaiseni.
En usko, tämä tapahtui 90-luvun puolessa välissä jolloin mitään kieltoja ei vielä ollut ja suunilleen jokainen yli 14v poltti.
Sellainen vähän pidempi ja parempi lämppärin johto katosi suoraan auton töpselistä (tolpan lukko rikki). Ei siinä muuten mitään kummallista, mutta se mun pöllitty johto löytyi samasta pihasta, oli varas tökännyt sen pokkana omaan autoonsa. Pöllin sen takas, mutta en käyttänyt enää sitä samaa jatkossa.
Appiukkoni oli tällainen mystinen varas. Kun aikoinaan toisinaan haki lapsiamme päiväkodista, keräsi kaikki lasten naulakoiden lähistöllä olleet asusteet kassiin ja toi kotiin. Kun ei rassukka tiennyt mitkä olivat meidän lasten ja mitkä eivät. Minä sitten aina seuraavana päivänä ne palautin anteeksipyyntöjen kera. Tuli kyllä siinä vuosien varrella yleisesti tietoon, että se on varmaan taas x:n ukki, jos jotakin iltapäivällä oli naulakosta kadonnut. Hajamielinen vanha pappa.
Ei ehkä tavaroina outoja mutta oudon arvottomia autonkaiuttimia ja soitin oli viety. Nähty vaivaa murtautua autoon ja saaliiksi tuli ehkä 20-30e arvoiset soitin ja kaiuttimet, jos joku ylipäätänsä edes maksaisi mitään noin vanhoista.
Mutta tällaisia ne huumeidenkäyttäjät ovat, ei paljon järki juokse. Valtaosa varkauksista johtuu huumeiden käytöstä, siksi toivoisin ihmisiltä vähän negatiivisempaa asennettta huumeidenkäyttöä kohtaan. Kovemmat rangaistukset olisi paikallaa, ei varkauksista vaan huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli häkkivarastossa pari remontissa käytettyä sankoa. Ne lähti mutta muuta ei
Hei, ne on sentään ämpäreitä! Kuka suomalainen niitä voisi vastustaa?
2 ruokakassia.
Jätin ne pyöränkoreihin mennessäni käymään äkkiä apteekissa.
Ajattelin että ei niitä nyt kukaan vie, ei tämä mikään iso kaupunki ole.
Hävinneet olivat ruokaostokset, kyllä vitutti. Toivottavasti sitten meni tarpeeseen ja tulivat ruuat syödyksi, ja oli siellä kaljaakin. Oli perjantai-alkuilta.
Olisi ne minullekin köyhälle yh:lle kelvanneet ruuat ja se sixpäkki.
Muistan että olin kerrankin ostanut tosi ison juuston, yleensä niin isoa en ostanut, sinne meni sekin ja illan pizzahaaveet. En muista että olisin käynyt enää uudenstaan kaupassa, mutta luultavasti olen käynyt.
Koira polkupyörä teltta tikkataulu takkeja käsineitä pipoja kirjoja stereot TV varastettu vuosien saatossa jne . Koruja , kenkiä ruokaa rahaa mattoja , nyt kun miettii niin oho onpa paljon varkaita .
Kouluajan ruokareseptit varasti joku ja yrityskansion kurssilta sekä verhoja ja harjoittelu kitaran poikakaverin huuliharpun ja elektrolux pesukoneen , miten ne sen vei vessasta ei tietoa mutta viety oli . Huumerikolliset kai parkekkeilta nostaa tavarat ...
Pankkikortteja kun ne varastaa niin voivat huumeille huumata ihmisen ettei se tajua mitään kun sen kortilla maksetaan ostellaan vähän kuin tyrmäystipat m.
Kellarista pari vanhaa täkkiä ja pieni ämpäri.
Eräät vanhemmat varasti multa avaimenperän koska heidän lapsensa tykästyi siihen, sillä oli mulle paljon tunnearvoa, joten harmittaa vieläkin.
Alapeukuttajat taitavat olla näitä varkaita.
Nämä: olin etelässä matkalla ja itsepalvelupesulasta vietiin alushousut, se kyllä ihmetytti. Loput vaatteet oli nostettu koriin. Yhdessä hotellissa varastettiin minibaariin laittamani suklaavanukkaat