Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia joka sinulta on varastettu`?

Vierailija
28.05.2020 |

Olin viemässä äidilleni risoja lakanoita lattialuutuiksi ja joku nappasi liikennevaloissa muovipussin pyörän korista! Naurattaa pirusti, mutta samalla herää kyllä kysymys uskaltaako esim. kirjaston kirjoja kuljettaa enää noin...

Kommentit (236)

Vierailija
101/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole oma kokemukseni, mutta anopilta varastettiin saranat ulkorakennuksen ovesta. Ja anoppi asuu ihan keskellä ei-mitään. Sieltä ulkorakennuksesta ei oltu viety mitään, vaikka siellä oli mm. ruohonleikkuri, vesiletku, työkaluja ja ruohotrimmeri. Kummallisinta tässä kaikessa oli se, että seuraavana aamuna kun anoppi meni varastolle, tilalle oli asennettu uudet saranat :O Ilmeisesti varkaalle tuli huono omatunto, tai jotain?

Olisikohan joku väärinkäsitys. Joku on luvannut vaihtaa ulkorakennukseen saranat jollekulle, mutta mennyt vahingossa väärään paikkaan?

Tämä kävi itselläkin mielessä. Se vaihtaja on ottanut etukäteen vanhat saranat mukaan malliksi että tietää millaiset uudet ostaa?

Vierailija
102/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni anus-tappi ja penisrengas matkalaukusta Turkin matkalla. Ilmeisesti siis lentokenttä henkilökunta asialla kun vasta hotellilla huomattiin, ja ei todellakaan ollut uusia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpömittari omakotitalon keittiön ikkunasta. Joku oli irrottanut oikein siististi, ei edes ruuveja näkynyt maassa. Oli varmasti ollut porakone mukana, muistan laittaneeni mittarin kahdella erilaisella ruuvilla kiinni. Muuta ei oltu viety.

Vierailija
104/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummopyörät on haluttua kamaa nykyään, on muodikasta olla vanha ruosteinen pyörä. Helsinki hipsterit ostaa niitä kovin hinnoin kirppareilta joten en ihmettele että niitä pöllitään.

Vierailija
105/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipparoskis, lasten wc:n seisontakoroke, muumilusikka ja erilaisia johtoja lähti vuokralaisen matkaan. Vuokrasin asunnon kalustettuna muutamaksi kuukaudeksi.

Kaikista eniten ihmetytti se likanen, vanha Vaipparoskis.

Vierailija
106/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkki varastossa joku oli myllännyt useammassa kopissa, minulta oli viety talouspaperirullan teline, naapurikopissa oli n. 1000€ arvoinen kitara jätetty niille sijoilleen.

Vierailija
107/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöturkki.

Vierailija
108/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran risteilylle mennessä Tullin täti pyysi avaamaan repun ja sitten nappasi sieltä muutaman tölkin olutta. Olin hämmästyksestä sanaton.

Kaverilta varasti Mäkkärin ovella seissyt vartija repusta kaljat. Oltiinhan me alaikäisiä, mutta ei se tainnut olla aivan laillinen takavarikko.

Vierailija
109/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena omakotitalossa olimme jättäneet vaatteita kuivumaan yön yli. Aamulla huomasin, että joku oli varastanut mun puseron, ja tuonut tilalle jotain ihan outoja vaatteita.

Myöhemmin isäni kävi ruokakaupassa pyörällä, sitä ennen hän oli käynyt suutarissa hakemassa kenkäni. Kun isä tuli kaupasta, sekä pyörä että kenkäkassi oli varastettu. Tämä oli isäni oma moka, hän kävi aina meidän saksanpaimenkoiran kanssa kaupassa, ja sitoi koiran pyörätelineeseen. Pyörää ei lukinnut ikinä, eikä kukaan vienyt sitä, kun koira oli vahtimassa. Valitettavasti koira oli menehtynyt pari kuukautta aikaisemmin, eikä isäni muistanut lukita pyörää.

Kyseiseltä paikkakunnalta, etenkin rautatieasemalta vietiin paljon pyöriä. Yhden kerran olin laittanut pyöräni kolmella lukolla kiinni, myös telineeseen, niin sitten oli varastettu koko teline.

Muutama vuosi sitten varastettiin käytetyt tanssilenkkarit. Oudointa oli, että oltiin tilassa, jonne piti mennä sisään niin, että painettiin summeria, ja tanssiopettaja kävi painamassa oven auki. Kukaan ulkopuolinen se ei ollut, ja tanssiopettaja laittoi jakelulistalla sähköpostia meille tanssijoille. Tossujani ei koskaan löydetty.  Epäillen, että syyllinen oli joku välinpitämätön henkilö, joka otti vahingossa tossuni, eikä kehdannut palauttaa niitä, vaan heitti ne roskiin.

Vierailija
110/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin kitara varastettiin, tosin se ei ollut minun, vaan mieheni. Kitara oli kitarakotelossa, jossa oli hänen nimensä ja osoitteensa kirjoitettu. Jostain syystä hän säilytti sitä taloyhtiön verkkokellarissa.

Yksi kerta oli sitten verkkokellarissa murto ja pyydettiin asukkaita tarkistamaan, oliko mitään kadonnut. Meidän koppi näytti siistiltä, eikä mikään ollut kadonnut.

Muutettiin kaksi kertaa tämän jälkeen. Vanhemmalla iällä poika alkoi kiinnostua kitaransoitosta ja ruvettiin etsimään isänsä vanhaa kitaraa. Ei sitä löytynyt mistään. Ei ole mahdollista, että se olisi muutossa kadonnut, koska asunnot, joista muutimme pois, oli pakko jättää tyhjäksi. En usko, että muuton yhteydessä olisi varastettu: Ekalla kerralla muutimme itse ja toisella kertaa käytimme tunnettua muuttofirmaa.

Joten todennäköistä oli, että se varastettiin siinä verkkokellarimurrossa, emme vaan huomanneet sitä silloin. Joten pojalle piti sitten ostaa uusi kitara.

Vierailija
111/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini luo murtauduttiin. Varas oli päässyt verannalle muttei siitä pidemmälle, kiitos oven turvalukkojen. Verannalla oli koristeena mm. Oiva Toikan arvokkaita lasilintuja ja Iittalan kalliimpia maljakoita. Varas oli vienyt lattialla lojuneen ikivanhan puutarhatontun. No, toivottavasti Taavi sai hyvän kodin :(

Vierailija
112/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suoraan minulle tapahtunut, mutta työpaikassani päiväkodissa eräs äiti varasti lapselleen muovisia eläinleluja, siis sellaisia ikivanhoja ja halpoja. Ihmettelimme, että kuka lapsi niitä varastaa, kunnes eräs työkaveri sai kyseisen äidin kiinni itseteossa. Oli outo juttu, enkä muista, kertoiko kyseinen äiti koskaan syytä.

Vierailija
113/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini käsin kirjoitettu reseptikirja. Ei varmasti rahallista arvoa, mutta ainoa muisto mitä minulle hänestä jäi kun menehtyi muutama vuosi sitten. Eipä tänne kämppään muilla ollut pääsyä kun ex-kämppikselläni joten hän sen hyvin todennäköisesti vei mukanaan kun muutti. Kaipaan isoäidin kauniilla käsialalla kirjoitettuja reseptejä ja mukana oli myös kuvia hänestä ja paapasta, ja minusta pienenä leipomassa. Kun kysyin ex-kämppikseltä, ei hän kieltänytkään. Sanoi vaan "No mitä väliä, netistä saa kaikki reseptit"

:( ikävä isoäitiä <3

Vierailija
114/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoäitini käsin kirjoitettu reseptikirja. Ei varmasti rahallista arvoa, mutta ainoa muisto mitä minulle hänestä jäi kun menehtyi muutama vuosi sitten. Eipä tänne kämppään muilla ollut pääsyä kun ex-kämppikselläni joten hän sen hyvin todennäköisesti vei mukanaan kun muutti. Kaipaan isoäidin kauniilla käsialalla kirjoitettuja reseptejä ja mukana oli myös kuvia hänestä ja paapasta, ja minusta pienenä leipomassa. Kun kysyin ex-kämppikseltä, ei hän kieltänytkään. Sanoi vaan "No mitä väliä, netistä saa kaikki reseptit"

No mitä väliä sillä muka oikeasti on, kun sen kaiken saa netistä?

Vierailija
115/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleptomaanit varastaa mitä tahansa. Esim yksi korkeassa valtion virassa oleva (sukulaisteni kanssa hänellä sama työpaikka) jäi kiinni nakkipaketin varastamisesta.

Hänellä siis tietty korkea palkkakin. Varasteli muutakin.

Lapsuudessani joku varasti pyykit narulta rivitalon takapihalta.

Vierailija
116/236 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi sitä hyvänen ik takaisin.

Nyt ryhtiä. Ot veljesi tai muu sukulainen tueksi vaatimaan.

Vierailija
117/236 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovinen dalmatialaisperhe, kun olin 6v. Varkaan osasin aavistaa ja löytyikin kyseiseltä kaverilta. Pöllin sen sitten kätevästi takaisin alkuperäiseen kotiin. :D

Oliko tällainen? https://www.amazon.com/Disney-101-Dalmatians-Figure-Play/dp/B078JF6QZZ

Kaverilla oli tuollainen ja voi luoja kun olin kateellinen :D Ei kyllä käynyt mielessäkään varastaa sitä.

Kyllä vain, näköjään sitten aiheuttanut kateutta muissakin. :D

Vierailija
118/236 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri kävi säännöllisesti pöllimässä natsat mun tuhkiksesta.

Vierailija
119/236 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskin kitara varastettiin, tosin se ei ollut minun, vaan mieheni. Kitara oli kitarakotelossa, jossa oli hänen nimensä ja osoitteensa kirjoitettu. Jostain syystä hän säilytti sitä taloyhtiön verkkokellarissa.

Yksi kerta oli sitten verkkokellarissa murto ja pyydettiin asukkaita tarkistamaan, oliko mitään kadonnut. Meidän koppi näytti siistiltä, eikä mikään ollut kadonnut.

Muutettiin kaksi kertaa tämän jälkeen. Vanhemmalla iällä poika alkoi kiinnostua kitaransoitosta ja ruvettiin etsimään isänsä vanhaa kitaraa. Ei sitä löytynyt mistään. Ei ole mahdollista, että se olisi muutossa kadonnut, koska asunnot, joista muutimme pois, oli pakko jättää tyhjäksi. En usko, että muuton yhteydessä olisi varastettu: Ekalla kerralla muutimme itse ja toisella kertaa käytimme tunnettua muuttofirmaa.

Joten todennäköistä oli, että se varastettiin siinä verkkokellarimurrossa, emme vaan huomanneet sitä silloin. Joten pojalle piti sitten ostaa uusi kitara.

On se voinut jotenkin muutossakin kadota. Meiltä katosi pinnasängyn pääty.

Vierailija
120/236 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä sillä muka oikeasti on, kun sen kaiken saa netistä?

Eikö se ex-kämppiskin sitten saa reseptit netistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan