29-vuotias ja vain epäonnea deittimarkkinoilla
Oon seurustellut aikuisiällä vakavasti kahdesti, ja kummatkin suhteet päättyivät miehen pettämiseen.
Oon deittaillut vain vähän, ja nekin miehet, joista olen ollut kiinnostunut, eivät ole olleet kiinnostuneita minusta.
Biologinen kello soi jo kovasti. En haluaisi ekan vastaantulijan kanssa tehdä lasta, mutta voiko tässä iässä enää etsiä sitä oikeaa muutamaa vuotta ja sen jälkeen seurustella vielä pari vuotta ennen lapsenteon yrittämistä.
Asun isossa kaupungissa, oon mielestäni hauska, nätti, iloinen (helposti lähestyttävä), rento, urheilullinen, luotettava. Oon käynyt amk:n ja oon hyvissä töissä.
Mieskriteerit: luotettava, hauska, hyvännäköinen "tavallinen" mies, ei todellakaan tarvi olla malli tms. Urheilullinen, haluaa lapsia.
Mielestäni en halua kuuta taivaalta, mutta en tunnu löytävän ketään. Baareilut eivät ole kiinnostaneet pitkään aikaan. Mistä löytäisin samanhenkisen miehen? Molemmat eksät löysin tinderistä, mutta sekään ei innosta enää. Edellinen suhde loppui noin 2 vuotta sitten.
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda hauskat miehet.
Mee ettimään mies jostain kirjastosta tai tilitoimistosta. Joku kuuma mutta ärtyisä ja niuho tilintarkastaja tai tai lakimies puku päällä. Jos mies ei oo mikään naistennaurattaja niin sillä ei oo tilaisuutta pettää joka käänteessä.
Tämä. Hauskat miehet ovat pääsääntöisesti kovia naistennaurattajia ja haksahtavat helposti myös aidan toiselle puolelle. Sama juttu tuon hyvännäköisyyden kanssa. Naisia hyörii kimpussa ja tyypin pitää omata poikkeuksellisen korkea moraali, ettei lipsahda välillä kokeilemaan muitakin.
Olen yli nelikymppinen ja pitkällä elämänkokemuksella ymmärsin muokata kriteerejä sellaiseksi, että suhde onnistuu pitkällä tähtäimellä. Pari vuotta sitten olin sinkkumarkkinoilla ja aloin etsimään rauhallista, kunnollista. liikunnallista ja fiksua miestä. Koska ymmärrän, että jo nämä vaatimukset pudottavat suurimman osan vapailla markkinoilla olevista miehistä pois, niin tingin ulkonäkövaatimuksistani. Aktiivisen etsimisen jälkeen onnistuin lopulta löytämään maailman ihanimman miehen, jonka kanssa ollaan rakentamassa loppuelämän suhdetta. Komeaksi miestä ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan, eikä edes tavikseksi, mutta muut ominaisuudet korvaavat 1000-kertaisesti ulkonäössä olevat puutteet. t. rakastunut nainen
Kysyisin vain että miksi naiset oppivat pudottamaan rimaa vasta kun oma ulkonäkö on menetetty ja taso matala?
Miksi tätä ei voi ikinä tehdä silloin 18-25v ikäisenä ja saavuttaa jo silloin vakaa parisuhde?
Ei helmiä sioille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda hauskat miehet.
Mee ettimään mies jostain kirjastosta tai tilitoimistosta. Joku kuuma mutta ärtyisä ja niuho tilintarkastaja tai tai lakimies puku päällä. Jos mies ei oo mikään naistennaurattaja niin sillä ei oo tilaisuutta pettää joka käänteessä.
Tämä. Hauskat miehet ovat pääsääntöisesti kovia naistennaurattajia ja haksahtavat helposti myös aidan toiselle puolelle. Sama juttu tuon hyvännäköisyyden kanssa. Naisia hyörii kimpussa ja tyypin pitää omata poikkeuksellisen korkea moraali, ettei lipsahda välillä kokeilemaan muitakin.
Olen yli nelikymppinen ja pitkällä elämänkokemuksella ymmärsin muokata kriteerejä sellaiseksi, että suhde onnistuu pitkällä tähtäimellä. Pari vuotta sitten olin sinkkumarkkinoilla ja aloin etsimään rauhallista, kunnollista. liikunnallista ja fiksua miestä. Koska ymmärrän, että jo nämä vaatimukset pudottavat suurimman osan vapailla markkinoilla olevista miehistä pois, niin tingin ulkonäkövaatimuksistani. Aktiivisen etsimisen jälkeen onnistuin lopulta löytämään maailman ihanimman miehen, jonka kanssa ollaan rakentamassa loppuelämän suhdetta. Komeaksi miestä ei voi sanoa parhaalla tahdollakaan, eikä edes tavikseksi, mutta muut ominaisuudet korvaavat 1000-kertaisesti ulkonäössä olevat puutteet. t. rakastunut nainen
Kysyisin vain että miksi naiset oppivat pudottamaan rimaa vasta kun oma ulkonäkö on menetetty ja taso matala?
Miksi tätä ei voi ikinä tehdä silloin 18-25v ikäisenä ja saavuttaa jo silloin vakaa parisuhde?
"pudottaa rimaa", "taso matala", "saavuttaa parisuhde"... Kerro minulle parista viimeisimmästä kerrasta, kun olit johonkin naiseen korviasi myöten ihastunut/rakastunut, kiitos. Vai onko sinulla edes kokemusta sellaisesta? Tiedoksesi, että meillä muilla on. Ja me haluamme parisuhteen vain seurauksena siitä, että olemme tavanneet ihmisen, johon olemme rakastuneet. Ei niin päin, että pitää saada parisuhde ja sitä varten pitää laskea oma taso ja riman korkeus.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tässä ketjussa nyt on liikaa takerruttu tuohon ulkonäköjuttuun. En ole aloittaja, mutta itsekin olen saanut kuulla tästä, kun olen sanonut, että miehen tulisi miellyttää silmää. Kuitenkin minun silmääni ovat miellyttäneet mm. 20 vuotta vanhempi lyhyt ja pitkätukkainen mies, siisti ”pukumies”, ylipainoinen partasuu sekä langanlaiha amis.
Nämä kaikki ovat olleet sillä hetkellä maailman komeimpia miehiä, että tosiaan se kauneus on katsojan silmässä.
Jos kaikki naiset olisikin tuollaisia, niin siihen ulkonäköasiaan ei tarvitsisi tarttua. Tosiasia kumminkin on - ihan jopa akateemisten tutkijoiden mielestä kun ovat deittailua tutkineet - että iso osa naisista pitää tavallisia miehiä rumina, ja samalla näkevät melko komeat miehet tavallisina. Eli jos miehiä arvostellaan tähtien mukaan, niin naiset näkevät 1-3:n tähden ulkonäköiset miehet rumina, 4:n tähden miehet tavallisina, ja 5:n tähden miehet komeina.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ohje tarkoitettu myös sille 130 kg kouvolatukalle, joka on lähtenyt yksin baariin, kun on saanut lapselle hoitajan?
Tuossa tilanteessa miehen löytäminen ei pitäisi olla mikään prioriteetti. Ensin oma elämä ja terveys kuntoon, sitten 40-60kg kevyempänä voi katsella löytyisikö siihen rinnalle joku mies.
Eli 130 kg kouvolatukan ei kannata lähestyä miesporukoita, vaikka olisi kuinka mukava ja tutustumisen arvoinen nainen, MOT. Jostain syystä naisten pitäisi antaa tilaisuus myös miehille, jotka eivät herätä ulkonäöllään kiinnostusta.
Eikö tuollainen ylipaino muka vaikuta käytännön asioihin yhtään tai ole terveysriski?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda hauskat miehet.
"pudottaa rimaa", "taso matala", "saavuttaa parisuhde"... Kerro minulle parista viimeisimmästä kerrasta, kun olit johonkin naiseen korviasi myöten ihastunut/rakastunut, kiitos. Vai onko sinulla edes kokemusta sellaisesta? Tiedoksesi, että meillä muilla on. Ja me haluamme parisuhteen vain seurauksena siitä, että olemme tavanneet ihmisen, johon olemme rakastuneet. Ei niin päin, että pitää saada parisuhde ja sitä varten pitää laskea oma taso ja riman korkeus.
Lisään vielä, että ikinä ennen ei ole rimani ollut yhtä korkealla kuin viimeksi, kun parisuhteen päätyttyä jäin sinkuksi 40+ vuotiaana. Että se siitä "oma ulkonäkö menetetty ja taso matala" -teoriastasi.
Vierailija kirjoitti:
Unohda hauskat miehet.
Niin, mitä se hauska kellekin tarkoittaa? Ei sillä välttämättä viitata joka paikan pelleen tai naistennaurattajaan. Itselleni se tarkoitti älykkään, hieman sarkastisen huumorintajun omaavaa. Suoraan sanoen ymmärrä, kuka haluaisi ärtyisän tai niuhon kumppanin. Eivät ole mielestäni viehättäviä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ohje tarkoitettu myös sille 130 kg kouvolatukalle, joka on lähtenyt yksin baariin, kun on saanut lapselle hoitajan?
Tuossa tilanteessa miehen löytäminen ei pitäisi olla mikään prioriteetti. Ensin oma elämä ja terveys kuntoon, sitten 40-60kg kevyempänä voi katsella löytyisikö siihen rinnalle joku mies.
Eli 130 kg kouvolatukan ei kannata lähestyä miesporukoita, vaikka olisi kuinka mukava ja tutustumisen arvoinen nainen, MOT. Jostain syystä naisten pitäisi antaa tilaisuus myös miehille, jotka eivät herätä ulkonäöllään kiinnostusta.
Eikö tuollainen ylipaino muka vaikuta käytännön asioihin yhtään tai ole terveysriski?
ohis
Kova on tarve kääntää huomio muuhun kuin siihen faktaan, että 130 kg kouvolatukan ei kannata lähestyä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tässä ketjussa nyt on liikaa takerruttu tuohon ulkonäköjuttuun. En ole aloittaja, mutta itsekin olen saanut kuulla tästä, kun olen sanonut, että miehen tulisi miellyttää silmää. Kuitenkin minun silmääni ovat miellyttäneet mm. 20 vuotta vanhempi lyhyt ja pitkätukkainen mies, siisti ”pukumies”, ylipainoinen partasuu sekä langanlaiha amis.
Nämä kaikki ovat olleet sillä hetkellä maailman komeimpia miehiä, että tosiaan se kauneus on katsojan silmässä.
Juuri noin se menee. Mutta olen väsynyt selittämään sitä, koska olen liian monta kertaa kuullut samat fraasit siitä kuinka kaikkien naisten maku on samanlainen. Ei kannata. Kerron avoimesti, että ulkonäkö oli ihan hemmetin tärkeä asia, kun olin sinkku ja toivoin löytäväni ihmisen, johon rakastun. Se on fakta. Kyllä minä tiedän, ettei puolisoni pääsisi Dressmann-malliksi, mutta hän sai minulta "jalat alta" sinisillä silmillään, tummilla hiuksillaan ja kropallaan.
Nämä, jotka jankuttavat kuinka kaikki naiset haluavat 189 cm lentokalsarileukoja ansaitsevat olla oman sairaan ajatusmaailmansa vankeja, kun eivät kerran halua kuulla mitään, mikä rikkoisi heidän fantasiansa.
Vierailija kirjoitti:
"hyvännäköinen "tavallinen" mies, ei todellakaan tarvi olla malli tms."
Kyllä nää teidän naisten "tavalliset" tiedetään.
Luulet tietäväsi. Katkeraa ja kateellista ei halua kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda hauskat miehet.
Niin, mitä se hauska kellekin tarkoittaa? Ei sillä välttämättä viitata joka paikan pelleen tai naistennaurattajaan. Itselleni se tarkoitti älykkään, hieman sarkastisen huumorintajun omaavaa. Suoraan sanoen ymmärrä, kuka haluaisi ärtyisän tai niuhon kumppanin. Eivät ole mielestäni viehättäviä ominaisuuksia.
Omasta mielestään "sarkastisen huumorintajun" omistavat ovat yleensä jatkuvia vittuilijoita. Eli ärtyisyys ei kelpaa, mutta jatkuvat piikittely kyllä. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset olisikin tuollaisia, niin siihen ulkonäköasiaan ei tarvitsisi tarttua. Tosiasia kumminkin on - ihan jopa akateemisten tutkijoiden mielestä kun ovat deittailua tutkineet - että iso osa naisista pitää tavallisia miehiä rumina, ja samalla näkevät melko komeat miehet tavallisina. Eli jos miehiä arvostellaan tähtien mukaan, niin naiset näkevät 1-3:n tähden ulkonäköiset miehet rumina, 4:n tähden miehet tavallisina, ja 5:n tähden miehet komeina.
M/40
Huoh! Haluaako sittenkin suurinosa miespolven edustajista järkiliittoa? Ikinä ei puhuta tunteista. Jauhetaan listoista ja naisten nirsoudesta. Sana rakkaus on täysin käsittämätön asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Kova on tarve kääntää huomio muuhun kuin siihen faktaan, että 130 kg kouvolatukan ei kannata lähestyä miehiä.
Tuntemani kouvolatukat tuntuvat kaikki olevan pitkissä parisuhteissa ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin ovat olleet niitä aloitteellisia. En tiedä yhtään ylipainoista kouvolatukkaa, jotka olisivat sinkkuja tai ylipäänsä sellaisia, jotka murehtivat sitä, että eivät löydä koskaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda hauskat miehet.
Ei helmiä sioille
Ja silti ne siat juuri kelpaavat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kehittää itseäsi siihe suuntaan, että miehet haluavat suhteen kanssasi. Voisit esimerkiksi lisätä liikuntaa ( hyvä ulkonäkö on pariutumisessa tärkeintä, eikä koskaan voi olla liian laiha tai liian rikas), mieti pukeutumistyyliä (jos harmaa tai liian peittävä niin persoonallisuutta ja vähän seksikkyyttä mukaan), ole avoin ja nauravainen asiallisia miehiä kohtaan (naisellinen), älä väkisin haasta riitaa tietämyksilläsi (ns. päde pätemisen vuoksi) ja yritä uskaltaa tehdä aloite itsekin välillä. Tsemppiä!
Mies 31v
Tässä on paljon viisautta. Vähän pelkään, että ap ei edes yritä lähestyä haluamiaan miehiä, vaan näiden miesten pitäisi jotenkin osata arvata. Baarit ja tinder oli poissuljettu, joten tavoitteeseen pääseminen on aika vaikeaa.
Yksi neuvo naisille. Ole kaikille miehille hurmaava ja mukava, ei vain niille joista olet kiinnostonut. Hio tapaa, jolla annat pakit. Miehelle voi antaa niin miellyttävät pakit, että miehellä jää siitä hyvä mieli.
Ei ole naisten asia lähestyä miehiä. Miestä ei kiinnosta jollei hän saa saalistaa.
Mitä.
Millä ihmeellä luulet, että jostakin tavallisesta IT-tukihenkilöstä, palkanlaskijasta tai vaikka historianopettajasta saadaan kaivettua esiin se "saalistaja", kun hän lähtee kavereiden kanssa oluelle työpäivän tai futistreenien jälkeen?
Nyt ei enää eletä millään 50-luvulla, jolloin tanssilavojen reunalla tytöt odottivat puna poskillaan, tulisiko se kylän suurimman lypsykarjatilan nuori isäntä hakemaan valssiin.
Suosittelen naisille aktiivista asennetta. Jos olet aktiivinen, pääset itse valitsemaan.
Jos olet passiivinen, saat huomiota joko niiltä tahmatassuilta, jotka kiertävät jokikisen vastaantulevan naisen luona kondomit taskussa pullottaen, tai muilta miehiltä enintään siinä vaiheessa iltaa, kun heillä alkaa olla veressään vähintään 1,5 promillea.
Taas tuo väite.
Mietitäänpä:
Baarissa on 100 miestä. Heistä kolme vaikuttaa kiinnostavilta. Yksi osoittautuu varatuksi, hänen tyttöystävänsä tulee vähän hänen jälkeensä paikalle ja hänen kainaloonsa. Toinen on iskenyt silmänsä johonkin muuhun naiseen. Kolmas on tullut vain juomaan oluen kavereiden kanssa ja lähtee pikaisesti sen jälkeen.
Miten omalla aktiivisuudellani pääsen valitsemaan? Muuttuuko se kiinnostavien joukko jotenkin suuremmaksi, miten ja miksi?
No jos käyt juttelemassa sen kolmannen kanssa, niin ehkä hänen suunnitelmat muuttuvatkin tai voitte tavata paremmalla ajalla uudestaan. Se, että kyttäät jostain tolpan takaa ja mies ei edes huomaa sinua ja lähtee kotiin aiheuttaa sen, että taas meni yksi kohtaaminen sivu suun. Monet ihan potentiaaliset itsensä kanssa sinut olevat ihmiset kun esim. keskittyvät kohteliaasti niihin kavereihin joiden kanssa ovat liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Tuntemani kouvolatukat tuntuvat kaikki olevan pitkissä parisuhteissa ja jos oikein olen ymmärtänyt, niin ovat olleet niitä aloitteellisia. En tiedä yhtään ylipainoista kouvolatukkaa, jotka olisivat sinkkuja tai ylipäänsä sellaisia, jotka murehtivat sitä, että eivät löydä koskaan ketään.
Tässä nyt edelleen puhutaan siitä baarissa lähestymisestä. Eli naisille annettiin ohje, että jos ovat yksin baarissa niin kannattaa mennä juttelemaan miesporukalle. Ja kertoa olevansa sinkku ja haku päällä. Joku heistä kun voi olla sinkku myös tai ainakin tuntea jonkun sinkun.
Väitän, että miesporukat eivät halua tällaista seuraan tunkeutumista, jos nainen ei ole viehättävä, ja koska palstan klassinen esimerkki epäviehättävästä naisesta on ylipainoinen, kouvolatukkainen yh, niin käytän sitä.
Sulla on liian korkeat kriteerit miehen ulkonäöstä. Muuten olisit todennäköisesti jo löytänyt itsellesi hyvän tavallisen miehen. Aina ei kannata lähteä merta edemmäs kalaan. Itsekin löysin lähempää kuin ajattelinkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Tosin pitää muistaa että nuo tehdyt kokeet eivät vastaa ihan samaa kuin oikea tapaaminen. Jos ihminen arvioi toisten ulkonäköä pelkästään yhden valokuvan perusteella niin siinä ollaa helposti kriittisempiä kuin jos sen henkilön näkisi kaikkine ilmeineen ja eleineen sekä puheineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Kaikki ulkonäöstä ja naisten nirsoudesta valittavat saisivat ottaa silmän käteensä ja mennä esim. kauppaan katselemaan pariskuntia ja minkä ”tasoisia” ovat toisiinsa nähden. Voi yllättää kuinka harvoin siellä näkyy komea + kaunis tai sitten urheilullinen + urheilullinen pareja, vaan useimmin parit ovat tällaisia: ei niin komea + kaunis sekä lihava + urheilullinen. Kaikki kuitenkin todennäköisesti pitävät sitä pariaan kauniina ja viehättävänä.
78 täällä taas. Unohdetaan sitten tuo ulkonäköaspekti hetkeksi. Kysymys voi olla jostain muustakin "pinnallisesta, mutta merkittävästä" asia, kuten koulutuksesta tai työpaikasta. En tykkää korostaa asiaa, mutta olen siis itsekin korkeastikoulutettu, kuten on miesystävänikin. Ihan hyvin voisin kuitenkin seurustella myös amiksen tai koulutetun, mutta sillä hetkellä työttömän miehen kanssa. Olin itsekin työtön, kun tapasin mieheni. Pointtini on edelleen siinä, että monilla on heikko kyky nähdä/kohdata ihminen ihmisenä. Takerrutaan liikaa ulkoisiin tekijöihin, kuten ulkonäköön tai sosioekonomiseen asemaan, ja suhtaudutaan siihen niinkuin siinä olisi kaikki mitä hyvään parisuhteeseen kuuluisi. Mielestäni rimaa kannattaa pitää korkealla ennen kaikkea paljon syvällisemmissä asioissa, kuten siinä, ettei ryhdy suhteeseen missä ei koe olevansa kunnioitettu, rakastettu, arvostettu. Näistä asioista on kuitenkin moni valmis luopumaan, ja silti kokee suhteensa olevan joku hyvä catch mistä kannattaa pitää kiinni kynsin ja hampain, vaikka toinen kohtelisi kuinka huonosti ja välinpitämättömästi tahansa. Pääasia, että ulkoiset kriteerit täyttyvät ja hyvää pukkaa.
Eiköhän kyse ole siitä että on aivan itsestäänselvää että sen kumppanin pitää edes jollain tasolla mielyttää myös ulkonäöllisesti. Jos taas ulkonäön mainitsee erikseen, se tarkoittaa lähes aina että henkilöllä on ihan erityisiä kriteereitä siihen. Lisäksi kun ulkonäkö on se ensimmäinen jonka ihmisestä yleensä huomaa, ulkonäköä edes jollain tavalla painottavat henkilöt tekevät luonnollisestikin sen ensimmäisen "karsinnan" heti sen ensivaikutelman perusteella.