Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joille kerääntyy rasva/läski todella epätasaisesti kehoon?

Vierailija
27.05.2020 |

Halusin vain tietää, onko muita joilla on sama vika :D olen siis kropaltani todella epätasaisen mallinen, hyvin kapeat ranteet, hartiat, nilkat jne.. luustoltani siis melko siro ja pienikokoinen, mutta kuitenkin melko herkästi lihon ja joka ikinen ylimääräinen gramma jämähtää suoraan lanteille. Eli jenkkakahvaa ja mahamakkaraa löytyy. muuten näytän tosi hyvältä, mutta näitä "ongelmakohtia" saa aina peitellä pukeutumisella ja varsinkin hyviä uikkareita on todella vaikea löytää. Painolla ei oikeastaan ole edes vaikutusta, nuorempana syömishäiriöisenä olin todella alipainoinen, ja silti se mahamakkara vain oli ja pysyi, narukädet vain sen kuin kuihtuivat entisestään :D olen aina kadehtinut salaa niitä ihmisiä, joilla rasva kertyy tasaisen kauniisti kaikkialle kehoon, varsinkin joillain naisilla on sellainen pehmeä ja kaunis, tasainen keho vaikka painaisivat mitä, esim. monet plus mallit edustavat sellaista vartalomallia.

no joo, tälle ei varmaan mitään voi, mutta halusin tietää onko jollain muulla teistä samanlainen ruumiinrakenne, ja miten olette oppineet elämään sen kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt joku lohdutus, että on kyllä läski mutta ainakin tasaisesti joka paikasta.

No on siinä mielessä että vaatteet istuu paremmin. Vaikka koko ois XXXXL niin ne istuu paremmin, kuin jos on esim. laihat jalat ja iso maha

Vierailija
42/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täydellinen tiimalasi. Näytän ihan vtun hyvältä kaikissa painoluokissa. Kaikki läski kerääntyy rintoihin, peppuun ja lantiolle. Onnekseni olen aina ollut kaiken lisäksi normaalipainoinen, niin aina saa ihailla itseään peilistä. Ooh mama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/44 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän naisten estrogeenivalmisteita, niiden avulla olen saanut muodokkaamman vartalon pelkän valtavan vatsan lisäksi.