Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joille kerääntyy rasva/läski todella epätasaisesti kehoon?

Vierailija
27.05.2020 |

Halusin vain tietää, onko muita joilla on sama vika :D olen siis kropaltani todella epätasaisen mallinen, hyvin kapeat ranteet, hartiat, nilkat jne.. luustoltani siis melko siro ja pienikokoinen, mutta kuitenkin melko herkästi lihon ja joka ikinen ylimääräinen gramma jämähtää suoraan lanteille. Eli jenkkakahvaa ja mahamakkaraa löytyy. muuten näytän tosi hyvältä, mutta näitä "ongelmakohtia" saa aina peitellä pukeutumisella ja varsinkin hyviä uikkareita on todella vaikea löytää. Painolla ei oikeastaan ole edes vaikutusta, nuorempana syömishäiriöisenä olin todella alipainoinen, ja silti se mahamakkara vain oli ja pysyi, narukädet vain sen kuin kuihtuivat entisestään :D olen aina kadehtinut salaa niitä ihmisiä, joilla rasva kertyy tasaisen kauniisti kaikkialle kehoon, varsinkin joillain naisilla on sellainen pehmeä ja kaunis, tasainen keho vaikka painaisivat mitä, esim. monet plus mallit edustavat sellaista vartalomallia.

no joo, tälle ei varmaan mitään voi, mutta halusin tietää onko jollain muulla teistä samanlainen ruumiinrakenne, ja miten olette oppineet elämään sen kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartalo. Tuohon voi tepsiä muistaakseni myös omaa hormonituotantoa vahvistavat lisäravinteet, reipas liikunta & kuntosalitreeni ja alkoholin välttely sekä proteiinipitoinen ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsistä erottuu lihakset, reisissä ei ole ylimääräistä, mutta naama on kuin jenkkilän suurimmasta pudottajasta

Vierailija
4/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa vaan kaljamaha, muna ei edes paksune yhtään.

Ei pieni munaisella miehelläkään ole helppoa, kohta ei näy kustessa vaikka kuinka kurkkii.

Vierailija
5/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kertyy kaikki rasva mahaan. Ärsyttävää.

Vierailija
6/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taas on ylä- ja alaruumis eriparia, ja siihen ei laihduttaminen auta kun ruumiinrakenne vaan on sellainen. Eli kädet ja ranteet on tosi ohuet, mutta jalat ja nilkat on paksut. Ottaisin mielummin ton sun ongelman.

Vierailija
7/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenavartalo. Tuohon voi tepsiä muistaakseni myös omaa hormonituotantoa vahvistavat lisäravinteet, reipas liikunta & kuntosalitreeni ja alkoholin välttely sekä proteiinipitoinen ruoka.

mitä ne sellaiset lisäravinteet ovat? :0

ap

Vierailija
8/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, mulla saman "kuuloinen" kroppa kun sulla ja kaikki rasva kiinnittyy pääasiassa jenkkiksiin ja mahaan, muualle ei tule mitään.

Vierailija
9/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla on hoikat ja selluliitittomat jalat mutta jokainen ylimääräinen gramma tulee kaulan ja lantioluiden välille, sekä etu- että takapuolelle. Todella ruman näköistä. Ei auta muu kuin yrittää laihduttaa ikuisesti ja pysyä mahdollisimman hoikkana. Mitään uikkareita en todellakaan käy edes sovittelemassa, törkeän näköinen olisin kun olisi supermallin upeat jalat ja sitten sieltä selkäpuolelta tursuaisi valkoinen läski :D.

Vierailija
10/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerääntyy kaikki reisiin. Ihan typerän näköistä kun hirveetä jättireidet joista sitten lähtee ihan minisääret :D

Pidän painon ihan normipainon alarajalla, että näyttäisin sopusuhtasemmalta. Oon siis muualta ihan tikkuhoikka.

Vierailija
11/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla taas on ylä- ja alaruumis eriparia, ja siihen ei laihduttaminen auta kun ruumiinrakenne vaan on sellainen. Eli kädet ja ranteet on tosi ohuet, mutta jalat ja nilkat on paksut. Ottaisin mielummin ton sun ongelman.

Mutta päärynähän on nimenomaan se ihana naisellinen vartalotyyppi. Siro ylhäältä, pieni vyötärö ja muotoja jaloissa/perässä. Miesten unelma nykypäivänä. Meitä omenoita taas haukutaan siiderivalaiksi.

Vierailija
12/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoneista kiinni, sinulla on paljon estrogeenia kehossa. Sattuuko olemaan kipeät kuukautiset ja PMS myös? Kannattaa olla varovainen ettet pahenna tilannetta naisille suunnatuilla valmisteilla. Googlesta löytyy tietoa estrogeenidominanssista. Suolisto ja liikuntatottumukset kannattaa laittaa kuntoon jos ei ole jo.

Vierailija
13/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Mun jalat ja pakarat on hoikat, käsissä näkyy lihakset, kasvot sopusuhtanen, ei kaksoisleukaa mut maha löytyy. Näytän iha hirveältä

Vierailija
14/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsistä erottuu lihakset, reisissä ei ole ylimääräistä, mutta naama on kuin jenkkilän suurimmasta pudottajasta

Kuulostaa cushingilta. Myös muu hormonaalinen häiriö mahdollinen.

Vierailija
15/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Silloinkin kun olen todella tikissä mahan kohdalta (vatsalihakset näkyy ja vatsa on litteä niin reidet ovat edelleen paksut ja höllyvät. Takapuoli taas on lättänä ja pieni ja sama koskee rintoja. Itsekin siis normaalipainoinen ja harrastan juoksua sekä kotijumppaa.

N25

Vierailija
16/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole omena, päärynä luultavasti.

Vierailija
17/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen, mutta todella epäsopusuhtainen.

Käteni ovat luisevat tikut ja kylkiluut näkyvät läpi. Jalat taas ovat aika lihaksikkaat, koska harrastan pyöräilyä. Alipainosta huolimatta mahassani on vähän ylimääräistä + suolistovaivat turvottaa palloksi. Käytän mahan piilottavia mekkoja ja tunikoita.

Haluaisin aloittaa kuntosaliharjoittelun, että saisin lisää lihaksia ylävartaloon ja painoakin, mutta en kehtaa mennä. Ihmiset tuijottavat käsiäni ja laihuuttani kommentoidaan.

Vierailija
18/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös sirorakenteinen ja kaikki ihra kerääntyy vatsanseudulle. En onneksi liho kovin helposti, mutta painon pitää pysyä mielummin siellä normipainon alarajalla.

Oon nelikymppinen ja mua ainakin auttaa hiilareiden välttely ja rivakka liikunta. Meillä tämä vatsakkuus kulkee suvussa, kaikki äidinpuolen suvun naiset ovat sellaisia tynnyrivatsoja.

Vierailija
19/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä omenavartaloinen ilmoittautuu. Nyt olen tiukalla dietillä, koska halua kesäksi litteän vatsan. Olen normaalipainoinen ja treenaan säännöllisesti, silti on vatsakumpu. En juo alkoholia, joten ei johdu siitäkään. Laihdutus on mennyt hyvin mutta paino lähtee kaikkialta paitsi mahasta, nyt on jo posket lommolla, rinnat pienentyneet ja kaulan jänteet näkyy. Ikää on 45v. Katson, jos tilanne tasaantuisi, jos ei niin lihotan takaisin 5 kg. Meillä on koko auku omenavartaloisia täynnä. Olisin mielelläni vaikka vähän pyöreä ja pehmeä, mutta kaikki pyöreys menee mahaan.

Hyvä laihdutusvinkki kaikille muuten on hapankaali: terveellistä ja näyttää vievän nälän tunteen.

Vierailija
20/44 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 150cm lyhyt ja kaikki rasva kertyy vatsaan! (sukuvika). Todella oksettavaa kun näyttää joltain siiderivalaalta.. Hölkkään ja käyn salilla ja katson mitä suuhuni laitan ja tulee aika paska olo kun huomaa kun keskustelukumppanin katse eksyy mahaani.. :/ Ei tunnu hirveän kivalle.. Ja sitten kun laihdun niin ensimmäisenä alkaa lähtemään reisistä!