Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on tuntemasi ihminen jota häiritsee naapureiden grillaus?

Vierailija
27.05.2020 |

Jos ei siis puhuta esim. mistään paloturvallisuuskysymyksistä. Vaan sellainen, joka ulisee dramaattisesti esim. grillauksen hajuista ja käryistä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se häiritsee kun tulee läskin ja rasvan käryjä suoraan meidän pihalle. Olen jopa lähettänyt heille ohjeita vegaanigrillaukseen. Munakoisosta ja kukkakaalista saa ihan pihvin veroista!

Ootsä se mun porukoiden naapuri? 😂 isääni ei vieläkään kiinnosta sun kasvis tuputukses joten kestä ja kärsi. T.19

Vierailija
22/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se häiritsee kun tulee läskin ja rasvan käryjä suoraan meidän pihalle. Olen jopa lähettänyt heille ohjeita vegaanigrillaukseen. Munakoisosta ja kukkakaalista saa ihan pihvin veroista!

Ootsä se mun porukoiden naapuri? 😂 isääni ei vieläkään kiinnosta sun kasvis tuputukses joten kestä ja kärsi. T.19

Ehkä olen. Ja ystävyyttäni neuvon heitä. Itse yritän ajaa Vihreiden ohjelmaan lihansyönnin kieltoa. Toivottavasti ottaa tuulta alleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka kotiin tuleet grillauksen käryt sisälle vaikka ovet ja ikkunat ovat kiinni.

Vierailija
24/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen. Ja ystävyyttäni neuvon heitä. Itse yritän ajaa Vihreiden ohjelmaan lihansyönnin kieltoa. Toivottavasti ottaa tuulta alleen.

No ennemmin helvetti jäätyy, kun vanhempani söisivät pelkkiä grillattuja rehuja.

Vierailija
25/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö on odotettavissa seuraavaksi vihreiltä sukupuolineutraalien liikennemerkkien jatkoksi?

Vierailija
26/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri hinaa hiiligrillin meidän rajan tuntumaan meidän keittiönikkunan kohdalle, niin ne savut puskee suoraan meille sisälle. Grillaisivat talonsa toisella puolella tai päädyssä, mutta jostain syystä se pitää tehdä tuossa meidän ikkunan kohdalla. Kaasugrillikin olis parempi vaihtoehto.

Vierailija
27/27 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju on karmea. En nähnyt että naapuri grillaa uudella grillillä enkä siitä tiennyt ärsyyntyä, ihmettelin aidosti vaan sitä sakeaa karmean hajuista ilmaa joka tuli suoraan ikkunaan ja olin jo kommentoimassa ystävälle ihmeissään että mikä se kamala löyhkä on. Herkkä hajuaisti enkä ole syönyt teollista lihaa juurikaan pariin vuosikymmeneen. En tuomitse mutta haistan väkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi