Onko mahdollista päästä yli suhteesta
...jos on vahvoja tunteita toista kohtaan edelleen kaiken jälkeenkin ja osittain uskoo yhteiseen tulevaisuuteen?
Miten saada järki pelittämään kun selkeästi tunteet ottavat ylivallan? Vai pitääkö vain saada tarpeeksi monta kertaa (henkisesti) turpaan ennen kuin oppii?
Aiemmissa suhteissa minulle on tullut se raja vastaan, kun tunteista huolimatta on valmis viheltämään pelin poikki ja tietää sen hyväksi valinnaksi vaikka vaikeaa olisikin. Nyt tuntuu, että kerjään vain lisää enkä millään pysty päästämään irti vaikka hän on satuttanut minua usein.
Mies ei ole väkivaltainen eikä ole pettänyt, näiden kohdalla tajuaisinkin ehkä lähteä.
Kommentit (2)
Pääsee siitä yli. Joko tekee järkevän valinnan ja sietää ne tunteet, käsittelee asian ja jatkaa eteenpäin. Tai sitten tosiaan ottaa niin paljon turpiinsa henkisesti, että lopulta se viesti uppoaa jossain vaiheessa päähän. Toivottavasti.
Se parempi tulevaisuus on todennäköisesti vaan sun päässä olevaa fantasiaa, ei todellisuutta. Sama kuin haaveilisi, että jos mä vielä yhden päivän tässä pysyn niin mies muuttuu kirjaimellisesti Ryan Goslingiksi. Niin ei vaan käy.
Tottakai alussa tunteet edelleen sotkee järkeä. Se on vaan totta, että vaikka palaisit niin huomaat niiden samojen ongelmien edelleen olevan läsnä. Ei ne katoa.
Sun pitää nyt vaan koittaa olla tiukkana itsellesi. Sille sun ololle on syysi ja keskityt nyt itseesi. Ne tunteet ja toiveet suhteen pelastamisesta häviää ajallaan. Tsemppiä!