Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienellä varustettuja pitäis puolustella

Isokyrö
27.05.2020 |

Minä en aijo taipua siihen, että naisena lähden puolustamaan ihan perätöntä väitettä koolla ei ole väliä. Kyllä on ja olen sen kokenut niin omassa elämässä, kuin ystävättärien kautta. Tämä on edelleen miesvaltaisen yhteiskunnan suojelusmekanismi jossa puolustellaan luonnon vastaisesti mantraa että kaikki miehet ovat hyviä seksissä ja varustuksella ei ole merkitystä. Siis niin täyttä itsepetosta ja asioiden matonalle laukaisua. Itse en saanut aikaisemmassa liitossa orgasmia kuin suuseksillä ja omin sormin. Nyt kun on iso ja oikea "ajaja" niin olen alkanut saada orgasmeja yhdynnässä kin ja olen kokenut sqruitinginkin. Se oli hämmentävä tunne. Mutta pienellä peniksellä se ei vaan onnistu. Sori miehet. Osa teistä on alfoja ja suurin osa ihan kivoja kavereita.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että varustuksella on oikeasti merkitystä, mutta varustuksella ja alfuudella ei ole kovin suurta korrelaatiota. Hyvin varustettu mies voi olla hyvinkin mukava kaveri joka ei pidä suurta ääntä itsestään, vaikka varustuksen ja taitojen puolesta siihen olisi hyvinkin katetta. Samoin, olen tavannut itsevarmoja alfamiehiä jotka ovat varustukseltaan sellaisia, että itsvarmuudelle ei oikeasti olisi mitään pohjaa.

Vierailija
2/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, että ketään pitäisi puolustella. Kyse on siitä, että mitä kertoo ihmisestä se, jos kyykyttää tai halventaa toista ominaisuudesta mille mies ei mitään voi? Jos tämä pitää erikseen selittää, niin se kertoo kyllä jotain ihmisen kehitysasteesta, empatiakyvystä ja hyvin monesta muustakin parametrista jotka menevät heittäen ohi siitä miten pieni ruuvi tai miten suuri mutteri on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi pitää kenellekään naiselle vakuutella että se on ihan ok että kolmen lapsen jälkeen paikat ovat väljät? Miksi pitää puolustella sitä että nuoret, kimmoisat rinnat voittavat aina loppuun imetyt rusinat? Miksi pitää vakuutella että se on ihan ok, jos takapuoli on kuin pullataikinaa?

Vastaus kaikkiin on, että joskus on vaan parempi pitää mölyt mahassa. Niin miesten kuin naistenkin.

Vierailija
4/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia koskee naisten elimiä. Osa niistä on sellaisia ettei vaan tunnu oikein missään. Ja sama koskee myös lihavuutta yms. Onkin monelle haastavaa että vaikka nämä on totta, niin silti ei näillä tarvitsisi ihmisiä loukata. Lihavuudelle vielä ihminen itse voi tehdä jotain, mutta ei nainen tai mies elimiään voi muokata. Ne on sellaiset, kun sattui saamaan. 

Vierailija
5/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ”alfa” on hauska käsite. Miehiltä oletetaan että ne on alfa-uroita, joita on laumassa hyvin harvoja, määritelmän mukaan vain yksi. Todella harva mies on alfa. Silti suuri osa naisista kuvittelee olevansa ”alfan” veroisia. On varmaan liian kova paikka katsoa peiliin, todeta että sieltä katsoo takaisin tavis, eikä todellakaan mitään alfa-miehen kumppanimateriaalia. ”Alfanaiset” on ihan yhtä harvinaisia kuin miehetkin. Ja nämä yleensä tuppaavat pariutumaan keskenään.

Vierailija
6/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia koskee naisten elimiä. Osa niistä on sellaisia ettei vaan tunnu oikein missään. Ja sama koskee myös lihavuutta yms. Onkin monelle haastavaa että vaikka nämä on totta, niin silti ei näillä tarvitsisi ihmisiä loukata. Lihavuudelle vielä ihminen itse voi tehdä jotain, mutta ei nainen tai mies elimiään voi muokata. Ne on sellaiset, kun sattui saamaan. 

Ja tämähän ei edes naisen kohdalla pääsääntöisesti pidä paikkaansa. Paikkojen treenaaminen on mahdollista ja suositeltavaa muistakin kuin seksi-syistä.

7/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä nainen voi muokata värkistään tiukemman...

Vierailija
8/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä tyttöystävällä 10 vuotta sitten oli tiukka kuin avaimen reikä.Nyt viime talvena tavatessamme hän oli lihonut 15 kiloa kun on lopettanut kaikki urheiluharrastuksensa.Seksiä odotin silti kovasti kun muistin kuinka tiukka hän oli mutta kas kummaa,tiukkuutta ei enää ollut ja uskon että treenaamattomuus ja pillulihasten surkastuminen on osa syynä.En saanut enää edes orgasmia panemalla.Se oli naiselle kova paikka.Kokeilimme 3 kertaa.Lopetimme asian ikuisesti siihen.

Jos ette muuta treenaa niin ottakaa geishapallot edes käyttöön niin teistä saa jotain muutakin iloa kuin ruuanlaitosta..

Vierailija
9/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurikullisimmat miehet ovat yksinäisimpiä. Ibsen.

Vierailija
10/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, jos miehelle ei ole siunaantunut kunnollista kalua, niin asiaan on vain tyydyttävä. Ei kaikilla ole Einsteinin älyäkään, mutta pärjäävät. Tosiasia on kuitenkin että jos nainen pääsisi valitsemaan pienen 15 cm ja kunnon 25 cm kullin välillä, niin 99% ottaisi isompaa.

Vierailija
11/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, jos miehelle ei ole siunaantunut kunnollista kalua, niin asiaan on vain tyydyttävä. Ei kaikilla ole Einsteinin älyäkään, mutta pärjäävät. Tosiasia on kuitenkin että jos nainen pääsisi valitsemaan pienen 15 cm ja kunnon 25 cm kullin välillä, niin 99% ottaisi isompaa.

Pelle

Vierailija
12/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle

Haha, nysäkulli ilmoittautui.

Vierailija
13/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama asia kun pilkkais kaveria joka on pyörätuolissa synnynnäisen vamman seurauksena... Mutta onhan niitäkin ihmisiä olemassa.

Vierailija
14/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan pakko sanoa; Olin vuosikausia miehen kanssa, jolla oli iso kulli. Hän ei ollenkaan sitä osannut käyttää - aina mulle vaan hoki että mikä sussä vikana kun kättä pitää käyttää. Se paska kävi kokoajan vieraissakin. Kun sitten itse petin sitä ja aloin nykyisen mieheni kanssa olemaan..(jo pian se 38 vuotta) kysyi minulta sitten, että pakko olla iso kalu kun vaihdoit! melko idiootti oli siis. Omalla miehellä on just sopiva, ei varmaan isoin muttei pienikään ja kun se on mitoissaan on mulle kaikkein rakkain ja paras! Sanoin muuten silloiselle ukolle sitten että joo, kanssasi en ole ikinä RAKASTELLUT  - nyt olen ja ihanaa. Ei ne mitat  ja suurin ja jne ole mikään juttu. Pätee tisseihinkin.. tai

minne vaan.

Vierailija
15/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle minulle mielummin pienempi ja mies jolla on kokeilunhalua ja taitoja sekä tyydyttää, että kuunnella naista, kuin iso jos mies on tumpula muuten.

Mulle yhdyntä on tärkeä, mutta seksiin kuuluu niin paljon muutakin. Esim haluan tuplaa ja miehen on siis oltava halukas käyttämään dildoa toisessa reiässä yhdynnän aikans.

Vierailija
16/34 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkään miestä en kyllä valitsisi kullin mittojen perusterlla. Mulle miehen seksikkäin elin on aivot.

Ja 15 cm ei ole pieni, se on jo isompi kuin keskimitta. 25 cm on mulle muuten jo liian pitkä ja tekee kipeää.

Vierailija
17/34 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heti iskee kaikki pienivehkeiset ulisemaan ja puolustelemaan itseään isokaluisten huonoilla taidoilla yms. Perättömyyksillä. Niitä vaimonpieksäjä Napoleon syndroomasta kärsiviä onnettomia panomiehiä kun just löytyy alle 18 cm miehistä. Sanalle alemmuuskompleksi paino.

Vierailija
18/34 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokyrö kirjoitti:

Kyllä heti iskee kaikki pienivehkeiset ulisemaan ja puolustelemaan itseään isokaluisten huonoilla taidoilla yms. Perättömyyksillä. Niitä vaimonpieksäjä Napoleon syndroomasta kärsiviä onnettomia panomiehiä kun just löytyy alle 18 cm miehistä. Sanalle alemmuuskompleksi paino.

Noo, kerros ny mistä kenkä puristaa. Onko päässyt väljistymään, ettei tavallisen kokoinen enää tunnu miltään. Ei siitä tarvii kaikkia miehiä mollata. Viroon vaan kiristysleikkaukseen ja elämä hymyilee jälleen. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
19/34 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan itse peniksen suurennoksen nysäkulli

Vierailija
20/34 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle minulle mielummin pienempi ja mies jolla on kokeilunhalua ja taitoja sekä tyydyttää, että kuunnella naista, kuin iso jos mies on tumpula muuten.

Mulle yhdyntä on tärkeä, mutta seksiin kuuluu niin paljon muutakin. Esim haluan tuplaa ja miehen on siis oltava halukas käyttämään dildoa toisessa reiässä yhdynnän aikans.

Kai ymmärrät, että aloitus vahvistaa väitteen isompi on parempi.

Huonot rakastajan taidot voivat olla miehellä koosta riippumatta. Samoin hyvät rakastajan taidot. Avauksesi antaa ymmärtää, että isompi kalu on kuitenkin parempi jos taidot ovat yhteneväiset.

Totta se tietysti onkin. Vähän kuin urheilija, on fyysisiä ja teknisiä ominaisuuksia. Huipulle päästäkseen on urheilijassa yhdistyttävä fyysinen ja tekninen paremmuus. Fysiikan osalta maailma on epäreilu. 155cm pätkästä ei tule NBA koripalloilijaa vaikka tekninen taituruus olisi maailman kovinta. Toki vaikka pituuutta on kolme metriä, niin ei se auta jos ei mitään osaa.

Taito on kuitenkin saavutettavissa. Sitä voi harjoitella ja oppia. Tämä ei ole väite, että suuri enemmistö olisi halukkaita seksuaalisen taitonsa eteen mitään tekemään, vaan väite että se olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi