Miksi pienellä varustettuja pitäis puolustella
Minä en aijo taipua siihen, että naisena lähden puolustamaan ihan perätöntä väitettä koolla ei ole väliä. Kyllä on ja olen sen kokenut niin omassa elämässä, kuin ystävättärien kautta. Tämä on edelleen miesvaltaisen yhteiskunnan suojelusmekanismi jossa puolustellaan luonnon vastaisesti mantraa että kaikki miehet ovat hyviä seksissä ja varustuksella ei ole merkitystä. Siis niin täyttä itsepetosta ja asioiden matonalle laukaisua. Itse en saanut aikaisemmassa liitossa orgasmia kuin suuseksillä ja omin sormin. Nyt kun on iso ja oikea "ajaja" niin olen alkanut saada orgasmeja yhdynnässä kin ja olen kokenut sqruitinginkin. Se oli hämmentävä tunne. Mutta pienellä peniksellä se ei vaan onnistu. Sori miehet. Osa teistä on alfoja ja suurin osa ihan kivoja kavereita.
Kommentit (34)
Miksi ei silti saa todeta sitä tosiasiaa, että osalle naisista munan koolla on todellakin paljon väliä sen lisäksi, että sitä osaa käyttää. Minulle ei kelpa todella taitava, suuseksiä antava mies koska pieni penis ei kiihota minua visuaalisesti.
Sama asia, kuin että mies yleensä kiihottuu enemmän kauniista naisvartalosta kuin vähän epäesteettisemmästä.
Munassa tietysti sekin ulottuvuus, että ihan oikeasti orgasmit tulevat yhdynnässä todella paljon helpommin jos miehellä on iso muna. Lisäksi ovat nautinnollisempia.
Isokyrö kirjoitti:
Mene vaan itse peniksen suurennoksen nysäkulli
Menikö tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei silti saa todeta sitä tosiasiaa, että osalle naisista munan koolla on todellakin paljon väliä sen lisäksi, että sitä osaa käyttää. Minulle ei kelpa todella taitava, suuseksiä antava mies koska pieni penis ei kiihota minua visuaalisesti.
Sama asia, kuin että mies yleensä kiihottuu enemmän kauniista naisvartalosta kuin vähän epäesteettisemmästä.
Munassa tietysti sekin ulottuvuus, että ihan oikeasti orgasmit tulevat yhdynnässä todella paljon helpommin jos miehellä on iso muna. Lisäksi ovat nautinnollisempia.
Kuka siis esti nyt sinua toteamasta tämän? Ja muutamaa tuhatta naista ennen sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka siis esti nyt sinua toteamasta tämän? Ja muutamaa tuhatta naista ennen sinua?
Ei kukaan mutta mielensäpahoitajia kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mutta mielensäpahoitajia kyllä riittää.
Ja ne mielensäpahoittajat kutittaa persettäsi, koska...? Ihan yhtä lailla naiset vetävät herneet nenäänsä, jos täällä esittää vahvoja mielipiteitä jostain naisen ruuminosasta/osista.
Siksi, että on olemassa naisia, jolla on ihan yhtä pieni pillu, eivätkä halua isompaa, koska se sattuu. Siten naiset jotka vaatii isoa kertovat vain omasta värkistään. Ei hirveesti kannattaisi kylillä huudella kumpaankaan suuntaan, ei naisten eikä miesten. Itsellä iso ja paksu kalu, enkä haluaisi oikein pientä pillua, keskivertokin on monesti liian ahdas.
Moi mulla on 8/2cm kovana levossa 5cm olen isäpuoli 1.5v pojalle aisurimies vaimo saa seksiä toisen kanssa
hannu poika puolen isä ja vaimo
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, että varustuksella on oikeasti merkitystä, mutta varustuksella ja alfuudella ei ole kovin suurta korrelaatiota. Hyvin varustettu mies voi olla hyvinkin mukava kaveri joka ei pidä suurta ääntä itsestään, vaikka varustuksen ja taitojen puolesta siihen olisi hyvinkin katetta. Samoin, olen tavannut itsevarmoja alfamiehiä jotka ovat varustukseltaan sellaisia, että itsvarmuudelle ei oikeasti olisi mitään pohjaa.
Siis itsevarmuuden pohja on elimen pituus? Eli itsevarmuus ei voi syntyä lihaksista, älystä, huumorista ym. Vaan elimen koko määrittelwe saako olla itsevarma.
Sanokaa mitä sanotte, minulla on oikeuteni olla itsevarma, ja saan kuvitella olevani alfa, vaikka elimeni on keskimittainen, eli jotain 13 senttiä. Mun puolesta saatte naiset ihan vapaasti haluta isomunaisia, onhan minullakin omat kriteerini olemassa naisen suhteen. Ja saan haluta ihan vapaasti juuri sellaista naista, kuin haluan, eikä tarvitse tyytyä mihinkään jämiin, koska munan pituus. Enkä ole tyytynyt. Vaimolle on keskimittainen onneksi kelvannut yli 20 vuotta. Ja ihan kohta taas kelpaa.
AurinkoTyttö29 kirjoitti:
Eihän näille 15 senttisille voi kuin nauraa.
Napanöyhtää...
No voihan se ollakin nykyiselle pullamössösukupolvelle, jolla alapään lihakset niin olemattomassa kunnossa, ettei pillun puristuksesta ole tietoakaan. Väljä kone.
Uskon, että nuo muutamat iso peniksiset ovat
geeniperimää muutama tuhat vuotta sitten
eläneeeltä ihmisrodulta aivan samoin kuin
jotkut iso vaginaisetkin. Normaaliin nykyihmis
rotuun se ei kuulu. Siksi se on niin poikkeuk-
sellinen piirre. Onhan ihmisiä, joilla on jopa
kuusi sormea ja kuusi varvasta jäänteenä
tuon ajan rodosta. ( voi googlettaa)
Itselläni oli erittäi suuri kulmahammas, jota
aina häpesin. Laitoin käden aina suun eteen
kun nauroin ettei tuo karmea torahammas
näkyisi. Lopulta annoi hammaslääkärin
repiä sen juurineen pois ja nyt on parempi !
Esimerkiksi vanhan testamentin teksteissä on
selvät viitteet lähi-idän alueella eläneestä
ihmisrodusta, johon nuo geeniperimän merkit
hyvin sopii
Vielä tuosta menneestä ihmisrodusta , josta
mainitsin . Niitä olivat esim. Anakilaiset,
Refalaiset ja Eemiläiset . Se miten laajalle
tuo rotu oli levinnyt, niin ilmeisesti sitä on
ollut aivan näillä alueiilla asti, mutta koska
meillä ei ole kirjoitettuja tekstejä, niin jouduttais tulkitsemaan jo eeppoksia.
Aina mussutetaan kalun pituudesta, vaikka jo tuhansia vuosia ollut tiedossa, että sekä kalun mittoja, että pillun syvyyksiä on useita eri. Kama Sutra jakaa sukupuolten yhteensopivuuden seuraavasti:
Miehet kolmeen ryhmän kalun pituuden mukaan, jänis, sonni ja hevonen. Naiset myös 3 ryhmään pillun syvyyden mukaan, kauris, tamma ja norsu.
On siten olemassa 3 yhteensopivaa, kuusi epäsuhtaista eli yhteensä yhdeksän erilaista paria.
Pitää vain valita itselleen sopiva kumppani.