Missä Yhdysvaltain osavaltiossa tekisit mieluiten road tripin?
Missä? Miksi? Milloin? Kenen kanssa? Kuinka pitkäksi aikaa? Itse haluaisin mennä Utahiin koska se on hieno osavaltio. Haluaisin mennä sinne milloin vain yksin. Voisin viipyä siellä vaikka koko elämäni.
Kommentit (43)
Eniten kiinnostaisi Louisiana. Floridassa olen tehnyt road tripin, ja pidin etelästä.
Vierailija kirjoitti:
Meksikossa on turvallista. Laukut voi jättää vahtimatta julkisille rannoille ja palvelu on avuliasta.
Kuka päästi tommotti suustans?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Yhdysvalloissa? Oikeasti? Miksi sitä Road Trippiä voisi tehdä Euroopassa, otat vain auton ja hyppäät autolauttaan. Ajat Saksan läpi ranskaan, sitten Italia, Unkari ja Romania. Paluumatka Puolan ja Baltian läpi Suomeen.
Painu...
Tämä olisi kolmen osavaltion alueella, nimittäin Yellowstonen kansallispuisto. Siellä olisi upeaa ajella.
Arizona tai Colorado. Maisemat täysin painvastaiset kuin suomessa ja matkaseuraksi ottaisin kolme kaveriani.
Jep jep... Kyllä väliamerikan matkailu varmaan kaikkia kiinnostaa enemmän.
Mielestäni Thaimaa on lomakohteena ihan Ok. In my opinion kuitenkin LAOS on matkakohteista parhain!
Olen käynyt Yhdysvalloissa New Yorkin ja Bostonin ympäristössä, mutta joku Colorado tai muu kiinnostaisi. Haluaisin nähdä sitä luontoa enemmän.
Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Puerto Ricossa ennen tätä korona hässäkkää. Puerto Rico oli miellyttävin kokemus kaikista paikoista USAssa, joissa olen käynyt. New Mexico on seuraavana suunnitelmissa. Kaliforniassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Rhode island. Rhode islandissa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa maksavasta (Yhdysvaltain dollareista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että New Mexocossa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Alaskan kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Arizonan kulttuurin rinnalla se ei oli mitään. ( Menkä btw seuraamaan Donald Trumpin twitter tiliä ( Hän on Yhdysvaltain suuri presidentti ) ) Havaijilla en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 419 yhdysvaltain dollaria (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Thaimaa on lomakohteena ihan Ok. In my opinion kuitenkin LAOS on matkakohteista parhain!
LAOS on ihan kauhea paikka! No vitsivitsi sehän on mahtava! Oikea kaakkoisaasian helmi Thaimaan kanssa Mahan hautoineen!
Jos vain yksi osavaltio pitäisi valita, niin Kalifornia - Tyynen meren rantaa pohjoisesta etelään. Mutta varsinainen haave olisi ajaa koko tuo rannikko Vancouverista Tijuanaan.
Vierailija kirjoitti:
Wishconsin olisi ihana kohde!
You wish.
Sitten kun ohi on - haluan nähdä Ohion...
Itse olen ajellut San Fransisco - Los Angeles - Las Vegas - Denver -pätkän ja voin suositella.
Upeita maisemia, paljon nähtävää ja turvallinen olo joka paikassa.
Oregon nyt ja aina.
Kannattaa googlata aivan käsittämätön.
Vierailija kirjoitti:
D.C.:ssä, koska Trump asuu siellä. Olen hänen suuri faninsa ja toivoisin näkeväni joskus ihan livenä!
Ei voi ymmärtää....
Haluisin käydä ainakin Yellowstonissa. Niin varmaan sitten Wyoming, Montana ja Idaho. Sitten Mount Rushmore olisi hieno eli Etelä-Dakota. Sitten Utah ja Washington ja jälkimmäisessä Seattle.
Järjestys sitten jotenkin järkeväksi.
Lisäksi siellä ja Kentuckyssa on maailman parhaat moonshinerit. Voipi tosin olla, että ulkomaan elävä joutuu siellä tuijottamaan kaksipiippuista ovenraosta, jos oikean osoitteen ihmeen kautta löytäisi.