Haaveena olisi muuttaa Pattayalle. Kaupungin palvelut hakevat vertaistaan.
Tavoittelen asumaan Pattayalle, kuten tosi moni suomalainen on jo tehnyt. Ruoka ja asuminen on edullista ja harrastusmahdollisuudet laajat. Myös Ilta-/yöelämä on todella runsas ja löytyy erittäin edullisesti erilaista hierontaa ym. viihdepalveluita. Naisseurastakaan ei ole puutetta ku naisen sieltä voi löytää ku vaan kävelee ulos. Minne päin sinä haaveilet?
Kommentit (20)
Kai sinulla on rahaa elellä siellä? Turistirysiin on tunkua, joten töitäkään et paikallisesti lödä kuin vain hyvällä tuurilla.
Tosin tällä hetkellä Pattaya on ihan jumissa koronan vuoksi eli mitään tarjontaa ei ole.
Kyllä mäkin voisin Pattayalle muuttaa, ihan vaan siksi kun siellä eläis satasella viikon. 400 euroa riittäis kuukaudeksi hyvin, eipä tarvis enää töitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinulla on rahaa elellä siellä? Turistirysiin on tunkua, joten töitäkään et paikallisesti lödä kuin vain hyvällä tuurilla.
Etätöitä joo ja jotain pimeitä duuneja sieltä löytää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin voisin Pattayalle muuttaa, ihan vaan siksi kun siellä eläis satasella viikon. 400 euroa riittäis kuukaudeksi hyvin, eipä tarvis enää töitä tehdä.
Joo mut ei tuolla budjetilla sit muuta tehdäkään, joten ei sekään pidemmän päälle kivaa ole kitkutella
Satasella ei tartte edes kitkutella, vaan elää ja syödä hyvin.
Voi ei, mikä aloitus. Nainen kuin nainen on sulle ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Satasella ei tartte edes kitkutella, vaan elää ja syödä hyvin.
niin meinasit käyttörahana? Vuokra ja sähkö siihen päälle siis? Saahan sieltä kalustetun asunnon vuokralle jopa alle 300 eurolla.
Ja naisena elää halvemmalla, kun ne pikkumiehet ei kiinnosta, eikä leidiboit. Miehille taitaa noi thainaiset käydä kalliiksi, jatkuvasti hyppivät sieltä(miesturistit) hotellien katoilta, kun hoksaavat, että parin viikon loma"rakkaus" söi varansa perikatoon, eivätkä kehtaa enää kotiin mennä. Aika säälittävää.
Eikun koko viikon elän satasella, majoitus ruoka ja huvitus, se vähä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kai siellä pattayallakin voi sitoutua ja perheen perustaa, jos kolahtaa jonku kanssa? hmmm
Vierailija kirjoitti:
Rasisssti
Mulla menis vähän enemmän kun pitäis olla palvelija ja asunto merinäköalalla läheltä keskustaa. Muuten hyvä suunnitelma. Treenaaminenkin maksaa siellä jotain.
Aika moni suomalainen mies viihtyy Pattayalla ja jokunen nainenkin varmaan. Tiedän yhden hepun, joka meni naimisiin siellä ja duunaa koodarina eikä kaipaile Suomeen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasisssti
Humanistiksi pyrin enemmänkin.
No jos satanen viikossa olisi vain rahaa niin ei sielläkään nyt kovin hyvin olisi asiat. Mikään kehitysmaataso ei pitemmän päälle nappaa kuitenkaan jos on paempaan tottunut. Tietty jos täällä Suomessakin on asiat huonosti niin mikäs siinä sitten jos ei parempaan kykene.
Vierailija kirjoitti:
No jos satanen viikossa olisi vain rahaa niin ei sielläkään nyt kovin hyvin olisi asiat. Mikään kehitysmaataso ei pitemmän päälle nappaa kuitenkaan jos on paempaan tottunut. Tietty jos täällä Suomessakin on asiat huonosti niin mikäs siinä sitten jos ei parempaan kykene.
Voi tietämättömyyttä. Kyllä Suomi on monessa mielessä ankea maa verrattuna Thaimaahan ja siellä Pattayaan tai Bangkokiin. Palvelutarjonta, ruoan laatu, hintataso, ilmasto, ihmiset ja harrastusmahdollisuudet ovat ihan toisessa sfäärissä siellä.
400e oli iha ok 15 vuotta sitten kuukaudeksi pattiksella, nyt ei edes viikoksi.
hinnat samaa tasoa melkein kun suomessa, hyvät raflat siis.
bissetkin maksaa baareissa aika paljon nyt.
Niin riippuu miten elää, mulle riittää ihan perustarpeen, halpa huone. Mulle pääasia, että pääsis tästä Suomen oravanpyörästä pois.
Olen siellä itse juurikin viettänyt 6 kk ja ihan satasella viikossa. Eri asia, jos lomalle menee, palaahan sitä rahaa, pidemmän aikaa kun on, mulle riittää ihan leppoisa kävely, muuta viihdykettä en kaipaa.
Kesäksi Varangille. Jonnekin Vardön ja Hamningbergin välille. Ei mitäään turhia ihmisiä.