Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(

Vierailija
27.05.2020 |

Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..

Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".

Kommentit (919)

Vierailija
141/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolamies kirjoitti:

Kunnon äijä tarttee oman luolan. Luola on täynnä tekniikaa. Mm. Se tietokone, mutta kunnon luolassa on muutakin. Esim. aseita -vähintään pari kivääriä ja hakulikko, ehkä sa-harrastukseen liittyviä puoliautomaatteja 9mm pistooli tai esim. 223 kivääri pitkällä lippaalla.

Siellä on myös muutama erilainen tikkataulu. Hyvät hifi vehkeet ja täydellinen akustiikka. Puntti penkki, nyrkkeilysäkki ja mahdollisesti laadukkaita soiottimia esim sähkökitara / rummut tms.

Huone on sen verran suurikokoinen, että sisällä mahtuu ongelmitta myös vähintään 1000cc moottoripyörä sekä vanha jenkkiauto loppuun viritetyllä moottorilla.

Talveksi moottorikelkka.

Eläimiin sekaantujilla saattaa olla lammasluola.

Että muijasi on siis karkoittanut sinut kotoasi.

Surullista.

Vierailija
142/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.

Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.

Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos.

Nautin joka päivä omasta rauhasta ja harmoniasta. Seurustelut hoidan ulkoisesti, en omissa nurkissa.

Ei ihan. Läppäri on melkoinen turhake, jos aikoo tehdä muutakin kuin selata nettiä. Pöytäkone on tehokkaampi, helpompi vaihtaa osat, pidemmällä juoksulla paljon halvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.

Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.

Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos.

Nautin joka päivä omasta rauhasta ja harmoniasta. Seurustelut hoidan ulkoisesti, en omissa nurkissa.

Ei ihan. Läppäri on melkoinen turhake, jos aikoo tehdä muutakin kuin selata nettiä. Pöytäkone on tehokkaampi, helpompi vaihtaa osat, pidemmällä juoksulla paljon halvempi.

Tuota ei ihmiset tajua joiden tietokoneen käyttö rajoittuu ainoastaan somen ja netin selaamiseen sekä eniten tehoa tarvitsevat asiat on kuvin muokkaus ja filteröinti somea varten

Vierailija
144/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kaappiin sille pelihuone ja kun lopettaa niin suljette oven ja on kuin ei olisikaan

Vierailija
145/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää kaappiin sille pelihuone ja kun lopettaa niin suljette oven ja on kuin ei olisikaan

Eli miehen asiat piiloon että näkyvissä on vain naisen asioita? Miksi haluat asua miehen kanssa jos et halua nähdä mitää miehen haluamia asioita ja haluat sisustaa kodin vain itseäsi varten?

Vierailija
146/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuleekin mieleeni, kun suunnittelin ex-tyttöystävän kanssa yhteen muuttoa. Olen aina rakastanut tietokoneharrastusta ja pelaamista. Ainoa sisustustoiveeni oli että saan pitää tietokonepöytäni ja tietokoneen. Hän suuttui ja uhkasi erolla, koska oli suunnitellut että mulle tulee vain läppäri johonkin pieneen sopukkaan verhon taakse piiloon. Siinä vaiheessa aloin itsekin ensimmäistä kertaa miettiä haluanko pysyvää suhdetta hänen kanssaan. En halunnut.

Vierailija
147/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen asiat piiloon että näkyvissä on vain naisen asioita? Miksi haluat asua miehen kanssa jos et halua nähdä mitää miehen haluamia asioita ja haluat sisustaa kodin vain itseäsi varten?

Niin tuli mieleen kun joku nainen oli tehnyt kotona töitä ja oli näin ratkaissut asian että rumat tietokoneet eivät näy työpäivän jälkeen. Eli tekee kaapissa töitä ja kun loppuu niin kaapin ovi kiinni. Siksi ehdotin. Paras tietysti olisi oma huone, mutta ei aina mahdollista

Vierailija
148/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sermi.

Vierailija
149/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuleekin mieleeni, kun suunnittelin ex-tyttöystävän kanssa yhteen muuttoa. Olen aina rakastanut tietokoneharrastusta ja pelaamista. Ainoa sisustustoiveeni oli että saan pitää tietokonepöytäni ja tietokoneen. Hän suuttui ja uhkasi erolla, koska oli suunnitellut että mulle tulee vain läppäri johonkin pieneen sopukkaan verhon taakse piiloon. Siinä vaiheessa aloin itsekin ensimmäistä kertaa miettiä haluanko pysyvää suhdetta hänen kanssaan. En halunnut.

Tuossa on yksi syy minkä takia itsellä on suhteet päättyneet yhteen muuton jälkeen. Minua kiinnostaa käytettävä tekniikka eikä ihanat sisustus härpäkkeet millä ei tee muuta kuin katselee niitä

Vierailija
150/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erillinen huone minun ja mieheni molempien pelikoneille ja pöydille niin ei haittaa sisustusta. Miehen viski/drinkki harrastus vaan vie tilaa keittiössä, kun pitää olla erillinen lipasto drinkki tarvikkeille ja pulloille ja monille erilaisille laseille. Sekä pakastimesta menee isoin laatikko vain jääpalojen tekoon. No ainakin ne on vähän esteettisempiä kuin tietokoneet olohuoneessa.

Vierailija
151/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaa se ukkosikin paremmin flowun sopivaksi, niin ei ole enää eye-sore.

Miksi veetussa se on aina se mies jonka romut pitää piilottaa, miksei yhtä hyvin naiselle laiteta sellaista girl cavea jota saa harmoniseksi sisustaa? Onko pakko tärvätä se koko koti kaikella sävy sävyllä? 

Eikun ihan oikeasti, voisi ajatella laatikon ulkopuoleltakin.

Vierailija
152/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, pitkässä parisuhteessa ja mua kyllä raivostuttaa lukea näitä kommentteja miten miehen tavarat ja harrastukset ärsyttää ja häiritsee naisen sisustusta ja jotain "tyyliä". Oikeesti? Oletteko tulleet ajatelleeksi, että se on sen miehenkin koti?

Ihan sääliksi käy miehiä, jotka eivät omassa parisuhteessaan saa edes kodista mitään omaa tilaa vaan naisen pitää saada määrätä kaikki. Ei voi olla parisuhdekaan kovin kummoisella tolalla henkisesti, jos nainen vaan justiinana määrää jokaikisen tavaran paikan ja värin, tai sen millainen kone miehellä saa olla. Tuohan on ihan sairasta.

Vai olisko teistä ok jos kuvio ois toisinpäin, että mies määräisi teille millaisia tavaroita tai huonekaluja teillä saisi olla? Omat harrastusvehkeenne hän "heittäisi pihalle" niin kuin täällä jotkut naiset kehuskelevat tehneensä miehen tietokoneelle, ja perusteluksi riittäisi että "ei sopinut sisustukseen". Voi jumalauta oikeasti, älkä olko parisuhteessa jos olette täysin kykenemättömiä ottamaan huomioon ketään muuta kuin oman itsenne ja omat mieltymyksenne.

Vierailija
153/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, pitkässä parisuhteessa ja mua kyllä raivostuttaa lukea näitä kommentteja miten miehen tavarat ja harrastukset ärsyttää ja häiritsee naisen sisustusta ja jotain "tyyliä". Oikeesti? Oletteko tulleet ajatelleeksi, että se on sen miehenkin koti?

Ihan sääliksi käy miehiä, jotka eivät omassa parisuhteessaan saa edes kodista mitään omaa tilaa vaan naisen pitää saada määrätä kaikki. Ei voi olla parisuhdekaan kovin kummoisella tolalla henkisesti, jos nainen vaan justiinana määrää jokaikisen tavaran paikan ja värin, tai sen millainen kone miehellä saa olla. Tuohan on ihan sairasta.

Vai olisko teistä ok jos kuvio ois toisinpäin, että mies määräisi teille millaisia tavaroita tai huonekaluja teillä saisi olla? Omat harrastusvehkeenne hän "heittäisi pihalle" niin kuin täällä jotkut naiset kehuskelevat tehneensä miehen tietokoneelle, ja perusteluksi riittäisi että "ei sopinut sisustukseen". Voi jumalauta oikeasti, älkä olko parisuhteessa jos olette täysin kykenemättömiä ottamaan huomioon ketään muuta kuin oman itsenne ja omat mieltymyksenne.

Tämmöiset kommentin palauttavat uskoa että vielä löydän jostain naisen joka kykenee yhteiseloon että kotini tuntuu kodilta eikä paikalta missä ollaan kylässä

Vierailija
154/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.

Olen ehdottanut mutta ei pyöri kuulemma pelit samalla lailla.

AP

Pelit? Onko miehesi 15-vuotias?

Pelaajien keski-ikä miesten puolella on muistaakseni jossain 32 vuoden hujakoilla.

Muistan kun joskus 80-luvun loppupuoliskolla minua nolotti kertoa harrastuksekseni tietokonepelaaminen. Ikään kuin olisin jo liian vanha siihen. Näin se maailma muuttuu.

Vierailija
155/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

j.s.s.

Vierailija
156/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP, ansaitset paremmat flowt.

Vierailija
157/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n koti lienee Porvoossa.

Vierailija
158/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eristä tietokonenurkkaus jollain sopivalla sermillä.

Kattoon voi helposti asentaa verhokiskot niin saa miehen nurkkaus olla verhojen takana piilossa 👍

Vierailija
159/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eristä tietokonenurkkaus jollain sopivalla sermillä.

Kattoon voi helposti asentaa verhokiskot niin saa miehen nurkkaus olla verhojen takana piilossa 👍

Tai sitten nainen hommaa oman kämpän minkä saa sisustaa niin kuin haluaa ilman että miehen tavarat häiritsevät siitä sisustusta. Ei yhteiselo ole pakollista kun yhteiselo ei kelpaa

Vierailija
160/919 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Haha tää taitaa olla jonkun matonnuolijan kirjoittama kommentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme