Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(
Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..
Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".
Kommentit (919)
naisen ymmärtämättämyys alushousuja kohtaan sotkee seksuaalienergian
semmoinen vanhanajan vaatteenvaihto sermi eteen, saat sen loosenkin jemmaan. Kuka aikuinen pelaa vielä??
Vierailija kirjoitti:
semmoinen vanhanajan vaatteenvaihto sermi eteen, saat sen loosenkin jemmaan. Kuka aikuinen pelaa vielä??
Aika moni aikuinen. Terveellisempää ja jopa halvempaa se on kuin alkon käyttö, jota "aikuistuneet aikuiset" yleisesti käyttävät rentoutumiseen. Sama efekti - vapauttavaa pystyvyyden ja hetkessä elämisen tunnetta ilman vastuita.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.
Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.
Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos.
Nautin joka päivä omasta rauhasta ja harmoniasta. Seurustelut hoidan ulkoisesti, en omissa nurkissa.
Asunto sisustetaan siellä asuville ihmisille sopivaksi ja toimivaksi. Kodin ei ole tarkoitus olla mikään muotilehtien mallikoti.
Usein luullaan, että yhteisessä asunnossa molemmat saavat päättää tasapuolisesti mm. sisustamisesta, mutta miten onkaan todellisuus?
Ymmärrän. Itse sisustin aikani ja lopulta huomasin sisustaneeni mieheni pihalle. Ei se vaan sopinut enää fenguihin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itse sisustin aikani ja lopulta huomasin sisustaneeni mieheni pihalle. Ei se vaan sopinut enää fenguihin.
Ihan ajanmukaista, sisustus uusitaan muodin mukaan parin vuoden välein. Äkkiä jää hetken niin muodikas korona-heila edellisvuoden noloksi hairahdukseksi. Ehkä trendikäästi hetken sinkkuna. Sit jotain vähän bohompaa vaihteeksi. Vai menikö se jo?
Ajaton moderni tyyli - suurkaupunkilainen pukumies
Raikas, kepeä skandityyli - hyväntuulinen suomenruotsalainen
Kerroksellinen vintagetyyli - boheemi taiteilija
Rouhea lofttyyli - Karhea kädentaitaja
Kodikas maalaisromanttinen tyyli - Mukava maajussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.
Olen ehdottanut mutta ei pyöri kuulemma pelit samalla lailla.
AP
Oletko ajatellut sovitko itse sisustukseen
Jotain pitäisi heittää pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee varmaan seuraava vauva-palsta-hitti. Aivan tosissaanko tämäkin mamma on? :D
No ei tietenkään ole tosissaan. Just tämän tyyppisiä ja ja vastaavia provoja tehtiin aikoinaan kaverin kanssa äitiyslomalla.
Istuttiin vierekkäin sohvalla ja naurettiin vedet silmissä omille jutuille ja muiden reaktioille.
No jo on yksinkertaiset huvit...
Sisustaminen onkin maailman tärkein asia. Keskity siis siihen, mihinkään vaativampaan hommaan et edes kykene. Muista päivittää blogisi (kännykällä, ei sillä rumalla mustalla laatikolla).
Koko kämppä pitää muuttaa serverifarmiksi. Olkkari täyteen tietokonekaappeja, ilmastointi-jäähdytyskamat keittiöön ja UPS-virransyöttökaapit makkariin. Kattoon arinat kaapeloinnille ja eteisestä kaapelireikä pihalle.
Mielenkiintoista. Mies on jo kirjaimellisesti ajettu nurkkaan, mutta vieläkään ei riitä. Lisää pitää saada, eikä ahneudella ole rajaa. Tämäkö se naisen ihannemies on? Joku, jolta voidaan surutta viedä viimeisetkin vapauden ja itsetunnon rippeet? Onneksi olen tuolta helvetiltä välttynyt.
Tätä palstaa lukiessa ei voi kun olla onnellinen, että meillä on vaimon kanssa samanlainen sisustus maku. Eli hinta ja käytännöllisyys ensin ja vasta sitten ulkonäkö. Lisäksi molemmat tykkää samanlaisesta todella värikkäästä ja kaaoksellisesta kuosista.
Ei ole tarvinnut vielä 16 vuoteen sisustuksesta ja sen kustannuksista riidellä.
Miehelläni on oma pelinäyttö ja minulla se seinän kokoinen telkka jota joku juuri inhosi ( 75 tuumaa). Ja mikä hirveintä, löytyy myös kotiteatteri ja noin tuhat dvd- leffaa mikä tietenkin pilaa koko asunnon jonkun mielestä.
Aloitus on todnäk provo mutta naiset voisivat myös miettiä sitä minkälaisia kompromisseja miehet tekevät, kun muutetaan yhteen. Tuskin kukaan mies tykkää oikeasti vaaleanpunaisista samettisista anustyynyistä?
Entäs jos sen nurkkaan ajetun mörkön sisutusmakuun ei sovi sinun juttusi?
Miksi sinun juttusi olisi jotenkin hienompaa tai tärkeämpää? Sehän on teidän kummankin KOTI.