Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(
Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..
Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".
Kommentit (919)
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä Windows -koneita? :D Heitä se helvettiin (puhun koneesta) ja käske ostaa Apple.
Apple pelikoneeksi? Huutonaurua!!! XD
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään läppäri ole vaihtoehto hard core pelaamiseen ainakaan, ei riitä tehot. Itse asun onneksi yksin, joten ketään ei haittaa että mulla on puolet makuuhuoneesta varattu tietokonepöytää + virtuaalilasipelaamiseen varattua esteetöntä liikkumisaluetta varten.
Kukaan hard core -pelaaja ei ole vaihtoehto parisuhteeseen, joten tämä ei liene ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä Windows -koneita? :D Heitä se helvettiin (puhun koneesta) ja käske ostaa Apple.
Apple pelikoneeksi? Huutonaurua!!! XD
Pleikkari on pelaamiseen. :D
Osta toinen setti niitä ja ala pelaamaan itse :) niin mekin tehdään. Ollaan tehty koko elämä oikeestaan ja ikää on molemmilla yli 30.
Mutta trollihan tämä.
Huutista kaikille mieslapsille joilla tämä on mennyt näin pahasti tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.
Olen ehdottanut mutta ei pyöri kuulemma pelit samalla lailla.
AP
Pelit? Onko miehesi 15-vuotias?
Pelaajien keski-ikä miesten puolella on muistaakseni jossain 32 vuoden hujakoilla.
Lähempänä neljääkymppiä nykyään. Nousee joka vuosi.
Voisiko sen pelinurkan ympärille rakentaa jonkinlaisen sisustukseen sopivan kapselin? Eihän tuo nyt mitään elämisen arvoista elämää ole, että kone ja ruma tuoli on esillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän palstan trollimammat tuumaisivat allekirjoittaneen äänentoistolaitteista ja levykokoelmasta. Isot kaiuttimet nyt vaan tarvii paljon tilaa eikä niitä voi sulloa nurkkiin ilman että äänenlaatu kärsii.
Meillä ne on esillä enkä ole trolli. Mikä ongelma tässä on? Onneksi meidän perhe ei nipota jokaisesta sisustukseen liittyvästä yksityiskohdasta. Olisipahan raskasta.
Muistan edellisessä asunnossa saman ongelman. :D
Hommaa ainakin kunnolliset kerääjät johdoille ja koteloi ne jotenkin, etteivät ole sikin sokin lattialla.
Jos mahdollista, niin rajaa nurkka sermillä/verholla
Asenna pöydän yläpuolelle tai viereen ovellinen seinäkaappi, minne saa krääsää. Silloin se ei ole aina pöydillä hiirimattojen ja johtojen kanssa, mikä osaltaan lisää kaaosmaisuutta.
Keksi jokin paikka, mihin ne kuppikuulokkeet voi laittaa muualle kuin pöydälle. Joku nätti koukku seinällä?
Voiko näytön kiinnittää myös seinään?
Meillä oli visiona rakentaa joku pyörillä oleva taso ja valkoinen verkkohäkkyrä, jonka sisällä se pöytäkone olisi. (Ei saatu ikinä aikaiseksi) Voisi toimia.
Tuolin ja pöydän voi mahdollisuuksien mukaan vaihtaa nätimpään, mutta ymmärrettävää on, ettei se heti ensimmäinen vaihtoehto ole, kun ovat kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän palstan trollimammat tuumaisivat allekirjoittaneen äänentoistolaitteista ja levykokoelmasta. Isot kaiuttimet nyt vaan tarvii paljon tilaa eikä niitä voi sulloa nurkkiin ilman että äänenlaatu kärsii.
Mun exä aloitti vinyylilevyjen keräysharrastuksen. Rahat upposi vinyyleihin, rahaa ei jäänyt elämisen kuluihin. Minä jouduin jopa ostamaan kaapit levyille, jotteivät ne olisi lojuneet kasoissa olohuoneen lattialla.
Mitenköhän mies olisi suhtautunut, jos itse olisi aloittanut vaateharrastuksen ja kasannut uudet vaatteni röykkiöiksi olohuoneen lattialle sekä samalla lopettanut yhteisiin kuluihin osallistumisen?
Kaiken kruunuksi mies vielä maalasi jättimäiset kaiuttimensa omasta mielestään tyylikkäin kuvioin ja kiinnitti niihin tarroja (luulisi olleen nono äänenlaadun kannalta).
Vierailija kirjoitti:
Huutista kaikille mieslapsille joilla tämä on mennyt näin pahasti tunteisiin :D
Ei tämä nyt oikein lähtenyt lentoon, yritäs vähän paremmin vielä seuraavaksi.
Meillä pelaa 40+, jolla on pöytäkone sohvapöydällä (näppis ja näyttö, keskusyksikkö lattialla sohvan vieressä), ja pöytään porattu reikä johtosalaatille. Makuuasento paras selälle. Rouvansa ei sisusta, jottäwn flow voi hyvin.
Niin ja laita siihen nurkkaan jotain myös tarkoituksella mustaa kuten liitutaulu tai musta riippuvalaisin. Silloin se sitoo yhteen elektroniikankin väritystä sisustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sen pelinurkan ympärille rakentaa jonkinlaisen sisustukseen sopivan kapselin? Eihän tuo nyt mitään elämisen arvoista elämää ole, että kone ja ruma tuoli on esillä.
Tässähän on ideaa, mutta tekisi sisustetun kapselin. Ei menisi rahaa niin paljon, voisi sitten itse siellä istua ja ihailla sisustusta. En usko että mies muutenkaan kauheasti antaa arvoa värien harmonialle, joten tuskin häiritsisi häntä.
Vaihda sisustustyyliä johonkin vähän mielikuvituksekkaampaan ja sielukkaampaan niin pelinurkka lakkaa pistämästä silmään kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä aloitti vinyylilevyjen keräysharrastuksen. Rahat upposi vinyyleihin, rahaa ei jäänyt elämisen kuluihin. Minä jouduin jopa ostamaan kaapit levyille, jotteivät ne olisi lojuneet kasoissa olohuoneen lattialla.
Mitenköhän mies olisi suhtautunut, jos itse olisi aloittanut vaateharrastuksen ja kasannut uudet vaatteni röykkiöiksi olohuoneen lattialle sekä samalla lopettanut yhteisiin kuluihin osallistumisen?
Kaiken kruunuksi mies vielä maalasi jättimäiset kaiuttimensa omasta mielestään tyylikkäin kuvioin ja kiinnitti niihin tarroja (luulisi olleen nono äänenlaadun kannalta).
Tuo on kyllä elämänhallinnan ongelma eikä keräilyharrastus. Aika moni näistä levyistä liikkuu myyntihinnaltaan tonnin nurkilla niin ei niitä viitsi ihan miten tahansa säilyttää.
Meillä vaimon liikuntaharrastus on sitä että jokainen neliömetri lattiaa on kuorrutettu liikuntamatoilla ja -vermeillä. Minulla ei kuitenkaan ole valtuutta asiaan puuttua koska tämä on molempien koti. Järjestelen niitä siivotessani mutta aika nopeasti ne löytävät tiensä takaisin lattioille.
Joskus tämä roinan määrä ahdistaa mutta niin kauan kun en ole valmis luopumaan levyistäni on aikamoista hypokritiaa puuttua muiden tavaroihin.
Helpointa olisi tehdä itsellesi naisluola kellariin tai vintille jota saat "sisustaa" (=kopioida instasta tai suoraan kuvastosta). Loput talosta voi jäädä normaaliin elämiseen.
Pelituoli aikuisella miehellä jolla nyt luulisi olevan jo oikeaakin tekemistä?