Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(
Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..
Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".
Kommentit (919)
Kumman asunto? Kumpi maksaa enemmän asumiskuluja? Kumpi tienaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Minä näytin miehelle kaapin paikan ja kannoin tietokoneen pihalle miehen ollessa töissä kun hermo meni siihen olohuoneessa :D:D:D: lopulta tehtiin vintille miehelle pelinurkka eipä tarvi enää riidellä!
Jo Kotiopettajattaren romaanissa vuodelta 1847 esitellään vallan mainio ullakkosovellus juuri sellaiseen tilanteeseen, jossa puoliso turmelee feng shuin.
Ankeuta hänet ja myy kone. On varmaan muitakin harrastuksia jotka voi samalla poistaa ja näistä säästyvän rahan laittaa sisustukseen vaikka joku kiva desing lamppu.
Suurin osa peleistä tarvii kunnolla tehoja kuin mitä läppäristä pääsee. Tietokonekoteloon on myös paljon helpompi hankkija uusia osia ja vieläpä halvemmalla kuin ostaa kokonaan uusi läppäri parin vuoden välein. Jos meet miehes tietokoneen koteloo muokkaa niin vahingoitat konetta ja todella paljon vahingoitat samalla suhdettasi miehesi kanssa. Jos et tietokoneen normaalia mustaa ulkonäköä halua katsoa keskustele miehesi kanssa onko mahdollista hankkia esim. valkoista tietokonekoteloa joka olisi yhteensopiva miehesi tietokoneen osien kanssa jos sinä maksaisit uuden valkoisen kotelon kertakun sinua häiritsee musta kotelon ulkönäkö. Pelituoli on todella mukava ja ergonominen. Ainoa tapa saada hankittua uusi sinun silmiäsi miellyttävä tuoli on sinun itse ostettava edellistä tuolia vielä mukavempi tuoli, jonka ulkonäön ja mukavuuden miehesi hyväksyy ennen kuin menet ilman hänen lupaansa vaihtamaan tuolit tai jopa heittämään miehen pelituolin pois. Suurin osa tietokoneen näytöistä (etenkin laadukkaista) ovat mustia. Jos haluat esim. valkoisen näytön on sinun jälleen kerran hankittava samanlainen tai parempi näyttö miehellesi Huom se että vaaleat näytöt ovat myös huomattavasti kalliimpia ja vaikeampi saada. Jos näyttö on vaalea korostaa se mustaa näppäimistöä ja hiirtä vahvasti jolloin tilanne olisi pahempi. Kunnollinen vaalea pelinäppäimistö maksaa väh n.70€ kuten myös vaalea hiiri. Hiirimatot ovat yleensä mustia tai mustia joissa on jotain kuviota. Olen nähnyt vain yhden vaalean hiirimaton ja se oli led reunoilla varusteltu yli 40€ maksava. Ja miksi juuri sinun pitäisi maksaa tästä kaikesta edes osan saatat kysyä? No ehkä juuri siksi koska sinulla on ongelma tietokoneen ulkonäköä kohtaan. Miehesi saattaa osallistua kustannuksiin jonkun verran vain jos uusi valkoinen versio on parempi muutenkin kuin vain ulkonäöltään edelliseen verrattuna. Tietokonepelaaminen on kallis harrastus ja suurimmalla osalla pelaajista lähellä sydäntä. Toisen tietokoneeseen kajoaminen tai eteenkään tietokoneen kotelon pilaaminen tai pelituolin vaihtaminen johonkin epämukavaan design tuoliin on suora hyökkäys pelaajaa kohtaan. Helpoin tapa helpottaa sinun design kuumettasi tietokonetta kohtaan on kysyä voisiko miehesi esim. laittaa tietynlainen taustakuva tietokoneeseen. Voitte toki sopia myös kompromissin kuten vaalean työpöydän/pelipöydän hankkimisen. Tai kuten aikaisemminkin mainittiin jonkinlaisen tilajakajan joka piilottaisi tietokonesetupin.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.
Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.
Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos.
Nautin joka päivä omasta rauhasta ja harmoniasta. Seurustelut hoidan ulkoisesti, en omissa nurkissa.
Et ilmeisesti ymmärrä tietokoneista yhtään mitään. Ei nykyään läheskään kaikkea voi tehdä läppäreillä. Itsekin tarvitsen pöytäkonetta työhöni, koska läppäreissä ei riitä tehot suuraineistoanalytiikkaan ja esimerkiksi näytönohjaimilla tehtävään laskentaan.
Meillä hoidettiin asia sillä, että isompi kämppä ja miehelle oma huone missä voi säilyttää kaikki rojunsa ja minä pitää sen oven kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle läppäri kouraan ja kammottava tuoli ulos.
Ei nykyään tarvita enää mitään järkyttäviä mustia laatikoita, läppäri jaksaa pyörittää samaa dataa.
Onneksi heitin sekä mihen, että kammottavat kaiuttimet ja seinän kokoisen tv:n ulos.
Nautin joka päivä omasta rauhasta ja harmoniasta. Seurustelut hoidan ulkoisesti, en omissa nurkissa.
Et ilmeisesti ymmärrä tietokoneista yhtään mitään. Ei nykyään läheskään kaikkea voi tehdä läppäreillä. Itsekin tarvitsen pöytäkonetta työhöni, koska läppäreissä ei riitä tehot suuraineistoanalytiikkaan ja esimerkiksi näytönohjaimilla tehtävään laskentaan.
No ei noita kyllä kannata tehdä pöytäkoneellakaan vaan palvelinfarmissa, joko pilvessä tai omassa salissa vähän riippuen käyttöasteesta ja tehtävän luonteesta.
Olekko koskaan kysynyt tykkääkö mies sun sisustuksestasi vai valitatko vaan ettei koko kämppä ole sun mielesi mukainen? Käsittääkseni molemmat asutte kuitenkin siellä
20 vuotta palstalla tekee sen, etten usko tähän hetkeäkään :) sorry.
Laittakaa makkariin se tietokone. Muuttakaan asuntoon, jossa molemmilla on oma huone, kuin teineillä.
Miksei miehellä ole omaa huonetta? Oletteko köyhiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.
Olen ehdottanut mutta ei pyöri kuulemma pelit samalla lailla.
AP
Pelit? Onko miehesi 15-vuotias?
Päivitteletkö pelaavia aikuisia? Oletko 80-vuotias fossiili?
Käyttääkö joku vielä Windows -koneita? :D Heitä se helvettiin (puhun koneesta) ja käske ostaa Apple.
Vierailija kirjoitti:
Tätä varten niitä miesluolia on
Tarkoitat varmaankin lammasluolia?
Sillä kuka suostuu tulemaan karkoitetuksi omasta kodistaan johonkin pimeään nurkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.
No ei tosiaankaan. Mulla on peliläppäri (on kyllä reilun kokoinen normiläppäreihin verrattuna) mutta ei se toimi yhtään samalla tasolla kuin miehen pöytäkone.
Joku kirjoitti näyttäneensä miehelleen kaapin paikan ja heittäneen koneen ulos. Oisko ok jos mies heittäisi sun tavarat ulos? En katselisi sun kaltaista ilkeää ihmistä sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä varten niitä miesluolia on
Miksei mies voi olla olkkarissa ja nainen voi sisustaa jonkun kopperon naisluolakseen? Ärsyttävää että asunnon sisustus täytyy olla naisen mieleen ja mies ikäänkuin ulkoistetaan. T. N29
jahas, yliksellä leviävästä videosta on sitten otettu aihe provoon
0/5 ja ei jatkoon
Ei mikään läppäri ole vaihtoehto hard core pelaamiseen ainakaan, ei riitä tehot. Itse asun onneksi yksin, joten ketään ei haittaa että mulla on puolet makuuhuoneesta varattu tietokonepöytää + virtuaalilasipelaamiseen varattua esteetöntä liikkumisaluetta varten.
Vierailija kirjoitti:
Kumman asunto? Kumpi maksaa enemmän asumiskuluja? Kumpi tienaa enemmän?
Aloitus vaikuttaa melko nuoren ihmisen tekemältä ja nuorimmassa töissäkäyvissä ikäryhmissä naiset tienaavat enemmän kuin miehet.
Ihanaa olla eronnut nelikymppinen, ei tarvitse katsoa kärttyistä pelaajaa kyyryssä koneellaan. Miesystävän kanssa pidetään omat kämpät ja keskitytään nauttimaan toisistamme tuskaisen yhteisen pesänrakennuksen sijaan.
Pelaajien keski-ikä miesten puolella on muistaakseni jossain 32 vuoden hujakoilla.