Deittini arvosteli syömisiäni
Olimme deitin kanssa syömässä pihvipaikassa. Otin tietysti kunnon pihvin kun kerran olimme pihvipaikassa. Deitti alkoi sitten kyseenalaistamaan syömisiäni, pihvi kuulemma lihottaa.
Miksi viedä nainen pihvipaikkaan, jos hän ei sitten saa syödä pihviä?
Kommentit (25)
Ollaan varmaan deitattu samaa miestä. Häntä kuulemma vielä hävetti, että kun olin tilannut ison pihvin. Pihvit on muka miesten ruokaa. Minun olisi pitänyt syödä pelkkiä ituja salaattipöydästä.
2/2 Niin ja hän vielä sanoi, että naiset ovat aina syöneet vaan jotain kevyttä. Höpisi jostain rekkamiehestä viitaten siis minuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia on varmasti olemassa. Tiedät mitä tehdä.
Ei ole.
Käsittämätöntä. Jos mennään syömään hyvin, niin sitten syödään hyvin. Laihduttaa voi huomenna.
Mun mies sanoi ekalla ravintolassa syömisellä, kun tilasin pihvin, että eikö sun kuulu naisena ottaa joku salaatti tai jotain :D Suutahdin siitä, mitä hän kovasti ihmetteli. Hän ei tarkoittanut kuulemma yrittää kontrolloida, mutta kun kaikki hänen entiset naisystävät olisi ottaneet jotain kevyttä vaan. Tein selväksi, että minä syön mitä haluan enkä välitä kuulla hänen eksiensä ruokatottumuksista sen enempää. Ja jos se ei herralle sovi, niin etsii jonkun sirommin syövän. Ei se sen jälkeen ole enää ruokiani kommentoinut.
Pihvi lihottaa :D Kuvitelkaa, että tällaisiakin ihmisiä typerine luuloineen todella on olemassa, vaikka ap onkin trolli.
Deittisi oletti että hän syö pihviä ja sinä et. Koska ei mennyt suunnitelman mukaan, hän alkoi arvostella. Nyt kannattaisi lähteä, tuo mies ei ole vaivan arvoinen.
Pihvipaikka on ilmeisesti joku narsku miesten miehisyyden mitta. Eihän sitä upealla miehellä voi olla naista joka syö samaa ruokaa kuin mies. Naisen kuuluu syödä vähän vihanneksia ja tuntea itsensä nöyryytetyksi.
Pihvi ei kyllä lihota! Oma vaimo on timmi ja lihaksikas. Syömme runsaasti lihaa ja kanaa.
Tämä tarina on vanhempi kuin vuoret, ja ollut tälläkin palstalla varmasti tuhansia kertoja. Kuitenkaan koskaan en ole tavannut tai oikeassa elämässä edes kuullut kenenkään tavanneen ihmistä, joka ajattelisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Uskon kaiken. Juokse.
Minäkin uskon aina kaiken.
Olisi kyllä outo ja loukkaava tilanne. Osaan valita itse mitä haluan syödä. En tarvitse siihen kommentteja.
Harmittais viedä nainen kunnon pihvipaikkaan syömään ja sit alkais tilailla jotain salaattia
Mitä hän sitten itse söi pihviravintolassa?