Mitä mieltä olet ystävästä jolle ei saa puhua kun positiivisia asioita
Minulla on ystävä ja hänelle ei saa puhua kunnpositiivisia asioita, hänelle ei saa kertoa murheita tai valittaa. Hän haluaa kuulemma että puhun vain positiivisistä asioista. Minulla on yksi ikävä asia ja haluaisin välillä purkaa mieltä, mutta hän on sanonut että hän ei voi siinä asiassa auttaa ja ei halua kuulla siitä. Ja nyt ennenkuin joku leimaa, en ole ainainen narisija olen iloinen ja huumorintajuinen luonne arvostan ystäviä ja autan heitä hädässä, enkä valita aina. Mutta ystävän käytös ihmetyttää, enään en valita mistään hänelle. Nyt hän sanoikin että ihanaa kun olet aina niin positiivinen.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Olispa minullakin edes yksi positiivien ystävä, eikä aina tapais noita ruikuttavia frendejä
Sama juttu, en jaksa lopulta ruikutusta asioista jotka se ruikuttaja itse voisi muuttaa.
Ymmärrän ystävääsi. Mä lopetin yhden pitkäaikaisen ystävyyssuhteen juuri siitä syystä, etten jaksanut enää kuulla hänen jatkuvia murheitaan.
Minusta on epäkohteliasta kuormittaa toisia. Menkää terapeuteille valittamaan. En minä ainakaan enää halua kuunnella muita kuin kivoja ja iloisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ystävääsi. Mä lopetin yhden pitkäaikaisen ystävyyssuhteen juuri siitä syystä, etten jaksanut enää kuulla hänen jatkuvia murheitaan.
Minusta on epäkohteliasta kuormittaa toisia. Menkää terapeuteille valittamaan. En minä ainakaan enää halua kuunnella muita kuin kivoja ja iloisia juttuja.
Juu, ei olla enää ystäviä kun ystävä ei jaksa kuulla mitään muuta kuin positiivista. Etsikööt muualta ystävän. Tuskinpa kukaan muukaan jaksaa aina olla pelkästään positiivinen.
Positiiviset ystävät ovat naiveja. Negatiiviset ovat marisijoita. Siksi minulla on paljon tuttavia, joiden elämää kuuntelen mielenkiinnolla.
Minullapa on ystävä joka saattaa soittaa 4 kertaa päivässä ja puhua vaan itsestään.Mistään maailman tapahtumusta ei vou puhua kun hän haluaa vain puhua poisitiivista asioistaan, kuten selittää tunnin vaihe vaihedlta mitä teki kuntosalilla. Viimeksi saniun että nyt en jaksa kuunnella, eipä oo sen jlk soittanut.