Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exän järjetön vaatimus on että miehen pitäisi myydä omaisuuttaan että pystyisi maksamaan elatusmaksut täysimääräisenä kun nyt rulot ovat tippuneet koronan vuoksi.

Vierailija
25.05.2020 |

Mies Lastenvalvojalla joka laski uudelleen elatustuen joka pieneni huomattavasti koska mies on hyvän rahatilanteen vuoksi maksanut ylimääräistä muutaman satasen.

Ex asuu liian kalliissa vuokra-asunnossa johon hänellä ei nut ole varaa koska joutui itsekkin lomautetuksi.

Nyt vaatii ja itkee lapselle että isällä olisi kyllä varaa jos esim. myy kesänökkinsä mutta ei halua.

Millainen ihminen syytää rahahuolet lapsensa niskaan? Ja vaatii muita ihmisiä myymään omaisuuttaan että itse pystyy elämään leveästi!

Ärsyttää tuon ämmän touhut, me ollaan hommattu lapselle puhelinet, läppärit yms. Koska äitillä menee koko raha kuulemma elämiseen. Lapsi pyysi kuukausi rahaa ja isä vähensi tämän elatusmaksusta ja antoi suoraan lapselle niin tästäkin nousi hirveä poru.

Tällä hetkellä mies maksaa elatustukea 200€ kun aikasemmin se oli 400€

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee ei tule pieneen mieleenkään tehdä lapsia suomalaiselle naiselle

Ulkomailla miehet joutuvat maksamaan paljon enemmän.

Sinun kannattaa mennä laittamaan kyllö piuhat poikki muutenkin ja vaikka deittailla miehiä. Vahva suositus sille, et nimittäin kuulosta siltä, että olisit hyvä isä tai hyvä puoliso.

Tässä tulee suomalaisen naisen ajatusmaailma hyvin esille: isän ja puolison hyvyyden mittari on se, kuinka paljon hänestä saa rahaa irti. Ja ulkomaalaiset miehet ovat niiiin paljon parempia. Tunnetustihan ulkomaalaiset isät eivät koskaan jätä perhettään ja jos jättävätkin, elatusavut tulevat runsaina ja säännöllisinä tilille Marokosta, Gambiasta tai Nigeristasta. Eiku...

Vierailija
102/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten säätämisten takia ei ikinä, millään syyllä, mukaan uusperhearkeen. Ihan älytöntä, sympatiat ovat todellakin AP:n puolella!

AP miehineenhän se tuossa nimenomaan säätää! Ei elareita voi noin vain yksipuolisella päätöksellä tipauttaa puoleen, nehän on tarkoitettu lapsen elatukseen!

Juurihan sanoin että elarit on aina laskettu lastenvalvojalla ja nyt ne tarkistettiin uudelleen. Mies on itse maksanut ns. ”Ylimääräistä” tähän päälle koska tietää että exällä on ollut tiukkaa.

Nyt ei enää pysty tätä ylimääräistä maksamaan.

Ap

Miten voi maksaa ylimääräistä oman lapsen etua ajatellen? Ei mitenkään. Ensin tulee oma lapsi sitten vasta panokaveri. Jopa se joka asuu samassa taloudessa. Sori vaan. Onneksi mun eksä tajusi tämän ja teki selväksi myös uudelle tyttöystävälleen että hänen rahansa menevät ensisijaisesti lasten hyvään ja itse syö vaikka kaurapuuroa jos tarve. Uus nainen ( jonka kanssa oli yli 10 vuotta) tulee aina elämän loppuun saakka olemaan kakkosena lasten jälkeen. Ja eksä ei  jakanut talouttaan uuden naisen kanssa lasten takia. Meillä talous oli yhteinen perheenä. Eksä teki myös vasektomian meidän eron jälkeen jottei elämä käy tulevaisuudessa hankalaksi. Meidän lapset ovat nyt aikuisia. ( ja eksä vaihtoi naisen toiseen kun tämä vanha ei uskonut ettei mies halua uutta perhettä ja on tehnyt vasektomian:) Lasten ei ole koskaan tarvinnut kärsiä siitä että vanhemmat erosivat ja ovat sen myös sanoneet. Heillä on isänsä kanssa erinomainen suhde. Ja ovat oppineet pitämään puolensa. Tietävät että tyttöystävän kanssa talous menee yhteiseksi vasta kun perustetaan perhettä ja lapset hoidetaan vaikka mikä olisi.

Sun mies on ällö. 

Ei ihme että miehesi jätti sinut. Olet ällö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee ei tule pieneen mieleenkään tehdä lapsia suomalaiselle naiselle

Ulkomailla miehet joutuvat maksamaan paljon enemmän.

Sinun kannattaa mennä laittamaan kyllö piuhat poikki muutenkin ja vaikka deittailla miehiä. Vahva suositus sille, et nimittäin kuulosta siltä, että olisit hyvä isä tai hyvä puoliso.

Tässä tulee suomalaisen naisen ajatusmaailma hyvin esille: isän ja puolison hyvyyden mittari on se, kuinka paljon hänestä saa rahaa irti. Ja ulkomaalaiset miehet ovat niiiin paljon parempia. Tunnetustihan ulkomaalaiset isät eivät koskaan jätä perhettään ja jos jättävätkin, elatusavut tulevat runsaina ja säännöllisinä tilille Marokosta, Gambiasta tai Nigeristasta. Eiku...

No ehkä ei kannata Afrikkaa ottaa vertailuun. MInä kauhistuin kun kuulin, mitä etävanhemman pitää maksaa Saksassa, ihan toisenlaisia lukuja kuin Suomessa (ja ei, vaimoa ei nykyään tartte sielläkään elättää)!

Vierailija
104/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on pelkkää paskaista provoilua!

Miksi aina ruokitte täällä noita erityisesti naisten valitusprovoja?

Vierailija
105/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on pelkkää paskaista provoilua!

Miksi aina ruokitte täällä noita erityisesti naisten valitusprovoja?

Jep. Ahneita Exiä ei ole olemassa...

Vierailija
106/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

Miten voi maksaa ylimääräistä oman lapsen etua ajatellen? Ei mitenkään. Ensin tulee oma lapsi sitten vasta panokaveri. Jopa se joka asuu samassa taloudessa. Sori vaan. Onneksi mun eksä tajusi tämän ja teki selväksi myös uudelle tyttöystävälleen että hänen rahansa menevät ensisijaisesti lasten hyvään ja itse syö vaikka kaurapuuroa jos tarve. Uus nainen ( jonka kanssa oli yli 10 vuotta) tulee aina elämän loppuun saakka olemaan kakkosena lasten jälkeen. Ja eksä ei  jakanut talouttaan uuden naisen kanssa lasten takia. Meillä talous oli yhteinen perheenä. Eksä teki myös vasektomian meidän eron jälkeen jottei elämä käy tulevaisuudessa hankalaksi. Meidän lapset ovat nyt aikuisia. ( ja eksä vaihtoi naisen toiseen kun tämä vanha ei uskonut ettei mies halua uutta perhettä ja on tehnyt vasektomian:) Lasten ei ole koskaan tarvinnut kärsiä siitä että vanhemmat erosivat ja ovat sen myös sanoneet. Heillä on isänsä kanssa erinomainen suhde. Ja ovat oppineet pitämään puolensa. Tietävät että tyttöystävän kanssa talous menee yhteiseksi vasta kun perustetaan perhettä ja lapset hoidetaan vaikka mikä olisi.

Sun mies on ällö. [/quote]

Minun mieheni taas todellakin erosi entisestään silloin kun erosi, eikä jäänyt roikkumaan entiseen. Miehen exälle tehtiin selväksi että ensin on minä ja mieheni, ja sitten vasta kaikki muu, koska parisuhteemme on nyt lasten koti.

Miehen ja lastensa suhde on loistava, samoin myös minun ja hänen lastensa suhde, kuten myös oman, jo aikuisen lapsen ja mieheni suhde.

Lapsilla on meillä aina ovet avoinna, ja tänne saa muuttaa asumaankin jos haluaa. Tämä on myös syynä sille että meiltä on turha itkeä lisärahoitusta. Mikäli saatu summa ei kelpaa, niin sitten ovat ilman, tai muuttavat meille, jolloin kaikki lasten tarvitsema kyllä järjestyy. Aina on itkun jälkeen exä myöntänyt että kyllä hänellä lapsille rahaa olisi, mutta kun hän haluaisi itse teettää keittiöremontin, niin hhaluaisi käyttää kaikki rahat siihen, tai että uusi mies veisi ulkomaille hänet lomalle, mutta hänellä ei ole rahaa, joten mieheni pitäisi maksaa "lapsille" enemmän. 

meillä syötäisiin kaikki kaurapuuroa mikäli lasten tilanne sitä vaatisi. Ei kuitenkaan vaadi, ei silloin kun lasten äiti haluaa syödä kaviaaria, ja siksi meillä on ruokana vain kaurapuuroa, että voidaan se kaviaari hänelle tarjota. Ehei.

Oikeudesta asti haettiin näkemyksillemme oikeutus, ja se saatiin, exälle jäi oikeudenkäyntikulut maksettavaksi. Yritti hakea niitä lastenvalvojan kautta  sopimuksella missä hän tarvii o-k-kulujen takia lisää elareita. Sanoimme vain että ota pankkilainaa, ei kuulu meille.

Vierailija
107/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vojvoj.

Vierailija
108/108 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatte lapsen äidille vaihtoehtona, että otatte lapsen teille asumaan ja hän vuorostaan maksaa elarit. Eiköhön se väliaikainen 200e sitten kelpaa, ja kun vaihtoehtoa on kerran tarjottu, ei voi oikein enää vaatia myymään omaisuuttakaan. Problem solved.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan