Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pettäminen muka on niin kauhea asia?

Vierailija
25.05.2020 |

Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa vaikka toi mun mies vähän antais munaa jollekin toiselle naiselle. Sehän on vaan seksiä ja useimmiten se ei (ainakaan miehelle) merkitse mitään kassien tyhjennystä kummempaa. Miksi mun pitäisi se henkilökohtaisesti ottaa olettaen, että mies haluaa jatkaa parisuhteessa mun kanssa eikä se pettäminen ole niin usein toistuvaa, että se muhun tai meidän suhteeseen vaikuttaisi? En tosiaan osaa nähdä yksittäistä pettämiskertaa parisuhteen turmiona. Ja kun tietenkin mietitte, niin ei, en ole pettänyt itse eikä mieli teekään. Mutta tosiaan, kertokaa toki miksi annatte suhteenne kuolla pettämiseen.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi tuoda kotiin vaikkapa papilloomaviruksen tai herpeksen. On epäreilua altistaa toinen osapuoli sellaiselle. Eri asia, jos siitä sovitaan yhdessä.

Vierailija
2/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... miksi luottamuksen rikkominen on paha asia?

Etkö oikeasti tiedä?

(Jos ei ole mitään luvattu, niin sittenhän ei ole pettämistäkään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen rakastuminen on eri asia. Ymmärrän pointin.

Vierailija
4/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle annetut lupaukset saa rikkoa? Voin lainata sinulta ison summan rahaa ja jättää maksamatta takaisin, vaikka lupasin? Voin sopia kanssasi tapaamisesta ja jättää tulematta paikalle?

Minä en haluaisi elää ihmisen kanssa, joka rikkoo merkittäviä minulle antamiaan lupauksia. Yksittäisestä pettämisestä en haluaisi tietää, mutta jos saisin tietää, niin suhtautuisin siihen kuten lupausten rikkomiseen suhtaudutaan. Jos puolisoni olisi halunnut säilyttää vapauden naida muita, tai jos hän haluaa sellaisen nyt, hänen tulee kertoa asia minulle eikä tehdä sitä selän takana, koska itse elän siinä uskossa, että meillä on yhteinen rehellisyytee perustuva arvomaailma.

Vierailija
5/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni uittaisi munaansa toisessa naisessa olisin loukkaantunut ja miettisin, miksen minä riitä? Miettisin myös onko mies  suudellutkin tätä naista ja kuiskinut rakkaudentunnustuksia.

Vierailija
6/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pano vihreän aidan tuolla puolen ei voi olla pahaksi kenellekkään.

Vierailija
7/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti tiedä?

Kummasti kaikki muu luottamuksen rikkominen pitkälti anteeksi annetaan.

Vierailija
8/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, ettei pettämisestä tarvitse tehdä niin suurta ongelmaa etteikö sen yli yhdessä päästäisi. 

Pääsin minäkin yli mieheni noin seitsemän vuotta kestäneestä salasuhteesta ja joka olisi jatkunut sitäkin pitempään, ellei se toinen nainen olisi ollut niin mustasukkainen miehestäni. Laski sen varaan, että jättäisin mieheni. 

Kyllähän se suhteemme sisältöä kuitenkin muutti. 

Vierailija
9/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kasvattaa lapset myös pettäjiksi niin iloa riittää pitkään.

Vierailija
10/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä voi tuoda kotiin vaikkapa papilloomaviruksen tai herpeksen. On epäreilua altistaa toinen osapuoli sellaiselle. Eri asia, jos siitä sovitaan yhdessä.

Eli jos seksitautien riski eliminoidaan, pettäminen on ok?

Vierailija
11/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tässä mitään lapsista puhunut

Vierailija
12/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes aiheuttaa nykykäsityksen mukaan alzheimerin!!

Vierailija
13/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos seksitautien riski eliminoidaan, pettäminen on ok?

No ei mun mielestä ainakaan.

Vierailija
14/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle annetut lupaukset saa rikkoa? Voin lainata sinulta ison summan rahaa ja jättää maksamatta takaisin, vaikka lupasin? Voin sopia kanssasi tapaamisesta ja jättää tulematta paikalle?

Minä en haluaisi elää ihmisen kanssa, joka rikkoo merkittäviä minulle antamiaan lupauksia. Yksittäisestä pettämisestä en haluaisi tietää, mutta jos saisin tietää, niin suhtautuisin siihen kuten lupausten rikkomiseen suhtaudutaan. Jos puolisoni olisi halunnut säilyttää vapauden naida muita, tai jos hän haluaa sellaisen nyt, hänen tulee kertoa asia minulle eikä tehdä sitä selän takana, koska itse elän siinä uskossa, että meillä on yhteinen rehellisyytee perustuva arvomaailma.

Se etten saa rahojani takaisin tai tuhlaat aikaani olemalla tulematta sovittuun tapaamiseen vaikuttaa minuun. Se että kerran panet jotakuta toista ei vaikuta minuun. Tai sitten et osaa pettää minun huomaamattani mikä on eri asia.

Vierailija
15/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tässä mitään lapsista puhunut

Esimerkin voimalla oppii.

Vierailija
16/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti tiedä?

Kummasti kaikki muu luottamuksen rikkominen pitkälti anteeksi annetaan.

Olisko antaa esimerkkejä?

Mutta kyllähän se ihmisestä riippuu mitä kaikkea voi antaa anteeksi.

Vierailija
17/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti tiedä?

Suurin osa ihmisistä haluaa edelleen naida yhden kanssa kerrallaan. Jos tämä ei itselle sovi tai siihen ei kysene, on kohtuullista että toinen osapuoli tietää siitä. Hän voi sitten valita haluaako olla yksi haaremin jäsenistä. Yllättävän moni ei halua.

Vierailija
18/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se etten saa rahojani takaisin tai tuhlaat aikaani olemalla tulematta sovittuun tapaamiseen vaikuttaa minuun. Se että kerran panet jotakuta toista ei vaikuta minuun. Tai sitten et osaa pettää minun huomaamattani mikä on eri asia.

Eli jos saat seksitaudin, se ei vaikuta sinuun. Jätät vaan sen hoitamatta ja elelet normaalisti?

Vierailija
19/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, sinun mielestäsi kaikki on sallittua, jos ei jää kiinni?

Vierailija
20/77 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se vaikuttaa minuun, jos käy ilmi, että pelaammekin parisuhteessa eri pelisäännöillä kuin mistä on sovittu. Säännöt menevät uusiksi, jos ylipäänsä on halua kokeilla uusia sääntöjä.

Kuten sanottu, itse en haluaisi tietää yksittäisestä pettämisestä, joten jos puolisoni päättää pettää niin toivottavasti osaa tehdä sen huomaamattani.