Tiina, ihan ikäisensä näköinen. Miltä näyttää 40 v
Törmäsin juttuun, jossa Tiinaa luullaan aina ikäistään nuoremmaksi. Minusta hän näyttää just ikäiseltään?
Miltä ihmeeltä nelikymppiset oikein näyttävät noin normaalisti? Mikä siis mielletään tuohon ikään kuuluvaksi? Ylipaino ilmeisesti. Sehän vanhentaa. Tätimäinen vaatetyyli ja vanhanaikaiset silmälasit??
Kommentit (56)
Jutussa ei kai kerrota pituutta?
Epäilen, että Tia (ei Tiina) on lyhyt ja kohtalaisen hoikka. Semmoinen kun käyttää huppareita, ei näyttävästi meikkaa eli on naturelli look -> vaikutelma nuoremmasta.
Jos näkisimme Tian meikattuna, hiukset ojennuksessa, tyylikkäässä asussa -> ikä täsmäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa ei kai kerrota pituutta?
Epäilen, että Tia (ei Tiina) on lyhyt ja kohtalaisen hoikka. Semmoinen kun käyttää huppareita, ei näyttävästi meikkaa eli on naturelli look -> vaikutelma nuoremmasta.
Jos näkisimme Tian meikattuna, hiukset ojennuksessa, tyylikkäässä asussa -> ikä täsmäisi.
Joo tää on hauska! Selkeästi aikuisen näköistä, mutta 150-senttistä luullaan usein max 20-vuotiaaksi. Ihan kuin siinä vaiheessa vielä tulisi 10-20 senttiä pituutta lisää. :D
Kun olin 35-vuotias, vieraat ihmiset luulivat minua aina 20 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Mutta 40-vuotiaana näytin jo ihan ikäiseltäni. Mikään muu ei oikeastaan muuttunut, mutta naaman alaosa alkoi roikkua lievästi. Ei siihen muuta tarvita, että alkaa näyttää vanhalta ämmältä.
Katsoin kuvaa ja veikkasin nelikymppiseksi. Odotin tekstin paljastavan hänen olevan lähes 60. Olin siis sekä oikeassa että väärässä.
Olin tosi nuorekas 40v, suht hyvä vieläkin kun ikää on 47v. Ei 40v pääsääntöisesti ole mikään vanha kropsu. Riippuu geeneistä ja elintavoista. Iho voi olla sileä, hiukset paksut jne.
Mielestäni ihan ikäisensä näköinen kasvoista. Ei enää sellaista kiinteää, kimmoisaa ihoa kuin 20v.
Sievä nainen, ei kuitenkaan parikymppisen näköinen. Itsekin 40 -vuotiaana huomaan, että ns. nasolabiaalijuonteet korostuvat ja otsaan ilmaantuu pysty-, ns. sibeliusryppyjä.
Tosiaan mielestäni kuitenkin kaunis ja fressi, varmasti jos elintavat olisivat sanonko mistä niin toki näyttäisi varmasti paljon iäkkäämmältä.
Miksei voi olla ikäisensä näköinen JA kaunis?
No esim. Maria Jungner. Ikää taitaa olla 45. Hoikka, käyttää tätimäiseksi usein luonnehdittuja jakkupukuja. Kuitenkin tuolta voi näyttää mielestäni yli 45 v nainen parhaimillaan, ilman että täytyy laittaa läväreitä ja ajaa sivukaljuja ollaakseen nuorekas. Aktiivista Kuntoilua (ei maratoonaritason) ja auringonoton välttämistä. Sillä selviää pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvaa ja veikkasin nelikymppiseksi. Odotin tekstin paljastavan hänen olevan lähes 60. Olin siis sekä oikeassa että väärässä.
No sama, onko hän 50?! Sitten kamala pettymys.
Nyt en ymmärrä tämän naisen valitusta lainkaan. Aivan täysin ikäisensä näköinen keski-ikäinen nainen. Todella noloa, en kehtaisi naamaani näyttää tuollaisen valituksen jälkeen. Mulla on tuttavapiirissä vaikka kuinka paljon naisia, koti näyttävät ihan hyviltä nelikymppisenä, eihän silloin olla vanhoja vaan keski-ikäisiä..
Kyseisellä naisella on selvästi erittäin paha ikäkriisi menossa, vaikea hyväksyä omaa keski-ikäistymistään ja siksi pitää todistella kaikille mediaa myöten, kuinka onkaan niin ” tytön” näköinen. Aika yleinen ilmiö tämä keski-iän kauhu, kuvaa ehkä sitä että naisen vanheneminen on edelleen jotenkin huono juttu koska naisen elämäntarkoitus on vain olla hedelmällinen ja tuottaa jälkeläisiä ja olla haluttavan näköinen miehen silmissä. Ja sitten kun vanhenee väistämättä niin menettää arvonsa. Siksi huonoitsetuntoiset naiset keski-ikäisenä ovat ihan kriisissä ja vakuuttelevat olevansa niin nuoren näköisiä että ihan kärsivät siitä. Niin läpinäkyvää ja turhaa. Toivottavasti tulevat sukupolvet pääsevät tästä eroon.
Nätti nainen ja näyttää minustakin nuoremmalta.
Ehkä tiinan kotikulmilla nelikymppiset ovat tosi vanhan näköisiä!? Suhteellista siis
"Sivukaljuja ollakseen nuorekas" tolle mä repesin sillä toi on niin totta joittenki kohdalla :D
Ja sekin tuossa on huvittavaa että tämä Tiia on ihan pulassa kun häntä niin kovin nuoreksi luullaan ja sitten kuitenkin kuvassa on nelikymppisen näköinen nainen😂😂
Ihan näyttää ikäiseltään.
Sibeliusrypyt ja nasolabiaalijuonteet hyvin kehitteillä. Meikka ja tyyli vähän teinimäiset, mutta sehän ei ketään oikeasti nuorenna. Näyttää vain nelikymppiseltä joka laittautuu ikäistään nuorempien tapaan.
Geeneistähän se vanheneminen suurimmilta osin riippuu. Lisäksi elintavat sen verran, että onko tupakoinut paljon tai ottanut paljon aurinkoa, ne vanhentavat ihoa.
Ylipaino vanhentaa toisia mutta nuorentaa toisia, samoin liikunnallisuus tekee toisista sutjakoita ja toisista kuivakoita. Ihonhoito ja pukeutuminen vaikuttavat siihen näyttääkö hoidetulta vai homssulta, mutta ei se omasta mielestä niin mene että hoidettu näyttäisi automaattisesti nuoremmalta. Paremmalta, ehkä, mutta ei nuoremmalta.
Melkein kaikki näyttävät omasta mielestään ikäistään nuoremmilta, mutta katukuvassa katsottuna totuus on toinen. Usein aikuisen näköisiä naisia myös imarrellaan sanomalla että näyttävät nuorilta, jotkut reppanat sitten ottavat sen tosissaan. Todellisuudessa ikä ei näy vain fyysisestä ulkonäöstä vaan ääni ja puhetapa, liikkuminen, pukeutuminen, keskustelunaiheet jne. kaikki antavat iästä sen verran vinkkiä ettei suuria yllätyksiä tule.
Pistokset ja kauneuskirurgia vanhentavat melkein säännönmukaisesti. Kiristetty vanha iho ei ole sama asia kuin luonnostaan kollageenipitoinen, hehkuva nuori iho. Pullistetut huulet ja poskipäät eivät näytä samalta kuin jos kyse olisi luonnollisesta rasvan kertymisestä jne. Eri asia sitten on, ettei kaikkien kauneusihanne edes ole luonnollinen ja jotkut aidosti tykkäävät muovisesta lookista.
Ihmetyttää tuo, että jopa hammaslääkärissä saa huonoa palvelua, kun näyttää niin nuorelta. Itse olen lapsenakin saanut siellä ihan hyvää kohtelua, myös omat lapseni kun olen siellä mukana ollut. Ehkä metsä vastaa, miten sinne huudellaan...
En ymmärrä tätä juttua yhtään. Tämähän on jo jonkun viikon vanha, ja näytin silloin tuota jutun kuvaa miehelleni ja kysyin, että no minkä ikäinen tää susta on? Vastasi, että no jos otsikossa valittaa näyttävänsä 10v nuoremmalta, niin on sitten varmaan nyt 50v. Samaa ajattelin itsekin. Ihan ikäiseltään näyttää. Juuri tältä näyttävät 4-kymppiset, joilla elämäntavat kunnossa, ei ryypätä eikä polteta. Se kyllä alkaa näkyä naamassa tässä iässä.
Ihmeellistä itsensä korostamista nämä "näytän 10v nuoremmalta"-jutut. Tälläkin palstalla niitä on säännöllisesti, ja koska kuvaa ei näe, epäilen että nämä tyypit on just näitä Tioja, jotka kuvittelevat olevansa niin nuorekkaita, kun pukevat hupparin päälleen, käyvät ottamassa tekoripset ja huutelevat että jakkupukuun en suostu tässä iässä pukeutumaan. Itse asiassa aika harva nykyään pukeutuu jakkupukuun, vaikka työ vaatisikin siistiä pukeutumista, joten en tajua tätäkään, mistä tuo jakkupukujuttu aina tulee. Siististi voi pukeutua niin monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Collegehuppari ei ole kovin aikuismainen vaate. Onkohan housuina urheilutrikoot?
Ihan varmasti oli, ja jalassa lenkkarit. Sporttisen rento.
Ikäisensä näköinen, mutta jutut onkin sitten jotain ihan muuta. Siinä on jotain säälittävää kun nelikymppinen katkeroituneena julistaa jotain parikymppisten agendaa kun yritetään muuttaa maailmaa.