Tiina, ihan ikäisensä näköinen. Miltä näyttää 40 v
Törmäsin juttuun, jossa Tiinaa luullaan aina ikäistään nuoremmaksi. Minusta hän näyttää just ikäiseltään?
Miltä ihmeeltä nelikymppiset oikein näyttävät noin normaalisti? Mikä siis mielletään tuohon ikään kuuluvaksi? Ylipaino ilmeisesti. Sehän vanhentaa. Tätimäinen vaatetyyli ja vanhanaikaiset silmälasit??
Kommentit (56)
Osa on jo tosi ylipainoisia tuossa iässä, mutta tavallinen normaalikuntoinen kohtuullisesti syövä ja liikkuva nainen näyttää juuri tuolta.
No, mä olen 45 ja valehtelematta paljon nuoremman näköinen kuin tuo jutun nainen. Mua luullaan usein 30v ikäiseksi. Tuo jutun nainen voisi olla paljon nuorempi ilman huulitäytteitä ja tekoripsiä, mutta koska nuo on ”teinien juttuja” niin luulen että häntä kuuölaan niiden takia nuoremmaksi.
Itselläni on vain geeneissä rypytön iho ja pitkät paksut hiukset. En siis hoida mitenkään kauneutta. Olen myös urheilullinen ja hoikka. Ei lisukkeita (ripsi/huuli/hius).
40+ ikäisissä naisissa on tosi iso vaihtelu. Osa näyttää kolmekymppisiltä ja osa kuusokymppisiltä. Siinä iässä varmaan alkaa näkymään se menneisyys miten on syönyt, urheillut, hoitanut terveyttään. Joskus ihan ”jätkyttyy” miten vanhalta joku 40v näyttää, joskus taas ihmettelee miten nuorelta näyttää. Mielestäni jutun nainen ei kyllä kuulu nuorelta näyttävien joukkoon.
Tästä ollutkin täällä jo juttua. Ihmettelen kanssa. Naamasta näyttää mielestäni ihan ikäiseltään. Olisiko sitten hyvin pienikokoinen ja pukeutuu kuin parikymppinen? Koko helposti hämää.
Voi Tiina miten tuon ikäinen voi olla vielä noin naiivi, että ottaa "small talkin" noin tosissaan?
Ja olisi mielenkiintoista tietää, että onko Tiina käytäytynyt aikuisen tavoin kun häntä esim. tytötellään ja vastanut siihen esim. huumorilla vai onko hän vaan ollut passiivisena tilanteen vietävissä ja odottanut hetkeä päästä kertomaan siitä iltapäivälehtiin?
Ja kyllä Tiina näytää ihan ikäiseltään. Sanojien piiriin taitaa kuulua paljon kolmekymppisiä, jotka näyttää nelikymppisiltä.
Kuvat hämäriä ja huonolaatuisia, joten rypyt yms ikääntymisen merkit ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ollutkin täällä jo juttua. Ihmettelen kanssa. Naamasta näyttää mielestäni ihan ikäiseltään. Olisiko sitten hyvin pienikokoinen ja pukeutuu kuin parikymppinen? Koko helposti hämää.
Voi olla. Itse olen vähän alle 30, mutta olen pienikokoinen, niin usein luullaan nuoremmaksi. Katsoisivat naamaa niin menisin kyllä 35-vuotiaasta...
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuu teiniltä perittyihin vaatteisiin?
Luulisi jo Tiinan iässä ymmärtävän ettei pukeutuminenkaan ole mustavalkoista. Jakkupuvun ja converse tyylin välissä on lukuisia vaihtoehtoja.
Toisaalta riippumatta siitä, miltä "Tiina" näyttää, hänellä ei ole todennäköisesti niin pahaa dementiaa, ettei kaksi sekuntia jutun lukemisen jälkeen vauvapalstalle naputellessaan enää muistaisi, kerrottiinko jutussa Tiinasta vai Tiasta. Että en sitten tiedä, kumpi on pahempi: se että ikäisensä näköinen nainen kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta, vai se, että muisti on jo ennen vanhuusikää niin surkea, ettei asiat pysy edes hetkeä päässä oikein.
Collegehuppari ei ole kovin aikuismainen vaate. Onkohan housuina urheilutrikoot?
Minä olen tavannut tämän ko. naisen useita kertoja ja oon aina olettanut että hän on n. nelikymppinen. Joten ei ainakaan minusta näytä livenäkään nuoremmalta. Ihan ikäisensä näköinen.
Tavattoman monet keski-ikäiset kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta mitä ovat ja tämän tyyppisiä "kohteliaisuuksia" meistä on varmaan kuullut jokainen. :D Vaikka nyt elämämme vahvasti tästä uhriutumisenkulttuurissa onneksi äärestä harva meistä kuitenkaan hakeutuu iltapäivälehtien palstoille liioittelemaan itseensä kohdistuvia negatiivisiä asioita.
Jos pukeutumistyyli on rennon sporttinen silläkin halutaan jotain viestittää.
Voisin hankkia jakkupukuja, kauluspaitoja ja korkokenkiä...jotenkin nyt ärsyynnyin tästä. Ihmistä ei saisi arvioida pukeutumisen perusteella, mutta jakkupukuun pukeutuminen on jotain jota voi katsoa nenän vartaan pitkin?
Monella ylipaino kylläkin nuorentaa koska rasvaa on kasvoissa enemmän, kuten nuorillakin. Luisevat ihmiset ne vanhimmalta näyttää.
Minusta toi Tiina näyttää ihan viisikymppiseltä, Sori Nyt vaan
Tää on näitä, joka pukeutuu kuin teini, mutta näyttää muuten ikäiseltään.
Mikä sitten onkaan kenenkin usein.
Ennenkuin luin jutun, niin luulin, että toi muija on ehkä about 48-vuotias....Eli näyttää pikemminkin vanhemmalta, kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten onkaan kenenkin usein.
Jos joku nyt on kerran tai kaksi näin sanonut niin kyllä siitä voi jo kertoa iltapäivälehtiin.
Minä näytän suunnilleen samalle kuin Tiina, en tosin edes karseimmalla tekohymyllä saa ihan niin pahoja juonteita naamaan enkä ikimaailmassa lähettäisi sellaista kuvaa kellekään, enkä pukeudu kuin teini.
Minua luullaan jatkuvasti 10 vuotta todellista nuoremmaksi. Se tuodaan esille tilanteissa, joissa se ei todellakaan ole kohteliaisuus, kuten työelämässä tai teini-ikäisen lapsen asioihin liittyen.
Linkki
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058