Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis NYT auttakaa... Mies kertoi eilen

Vierailija
06.07.2006 |

kun minä TYHMÄ kysyin(oi miksi?) että onko hän käynyt koskaan huorissa. Puhuimme prostituutiosta ja ollaan siitä eri mieltä kyllä mutta ymmärrämme toistemme kannat, eli ei ole mikään riidan aihe.

No, voitte varmaan arvata mitä vastasi: On käynyt! Kerran(?) ja emme olleet silloin vielä tavanneet. Syy oli kuulema se että halusi pillua muttei jaksanut mennä baariin vonkaamaan. Eli poikamiehen paineen purkua. Ja oli kuulema oikein miellyttävä kokemus! (yök mä en kestä) Helsingissä kävi eli varmaan jollain ihmiskaupan uhrilla sitten, en kyllä kysellyt oliko virolainen, en kysy enää IKINÄ MITÄÄN jos tästä selviän!

No mulla meni sydän sijoiltaan ja sanoin että ei tarvii mua sitten enää panna! Menin nukkumaan ja nyt aamulla oli viileääää....

Mitä ihmettä mä teen?! Miten käsittelen tämän asian? Mulle se on kauhee asia mutta en millään haluis erota tämmösen takia? Mun ongelma on, minkä miehellekkin sanoin, että kuinka voin enää ikinä KUNNIOITTAA häntä? Ja just kun meillä alko meneen sängyssäkin hyvin!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi teet asiasta noin ison numeron.

Minun mielestä on hyvä asia että mies rehellisesti myönsi asian. Olisiko hänen pitänyt valehdella että olisit säilyttänyt mielenrauhasi?

Vierailija
22/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin tahtomattani, kuinka miehen urheilujoukkueesta muutama säälittävä tapaus oli käynyt ulkomaanleirillä maksullisissa naisissa. Hyi v***u että ällötti koko ajatus ja suutuin miehellekin ihan satasella vaikka mitään ei ollutkaan tehnyt! En suostu enää missään olemaan tekemisissä noitten sairaitten kanssa! Ties mitä tauteja nuo akat kantaa ja kyllä nuori salskea urheilijanuorukainen saa seksiä muualtakin, kun maksulliselta naiselta!!!

yäkyäkyäk....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen itse mielenterveydeltäni hyvässä kunnossa ;) ja silti ymmärrän hyvin ap:n reaktion. Itsestäni olisi varmasi tuntunut samalta ja se liittyy varmaan siihen, että pitää maksullista seksiä saastaisena...minä ainakin pidän. Muuten olen seksimyönteinen ja harrastamme mieheni kanssa usein hyvää ja ennakkoluulotonta seksiä mutat maksulliseen seksiin suhtaudun hyvin negatiivisesti. En ylipäänsä ymmärrä, miten mies voi haluta panna naista, joka on antanut jo tuhannelle tai usealle tuhannelle eri miehelle ja jonka sisällä hyvässä lykyssä on edellisen panon spermat (yök...).

Mutta siis ap: asia on tapahtunut ennen tapaamistanne, joten anna ajan kulua, pystyt kyllä varmaan käsittelemään asian, jos ajattelet, ettei ole kyse kummemmasta kuin miehesi panot exiensä kanssa...eli jos pystyt käsittelemään ja hyväksymään, ettet ole miehesi eka, pystyt varmaan käsittelemään myös tuon huora-jutun.

Vierailija
24/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin sitten menneisyydessä.

Kyllähän se ihmisestä ja arvoista aika paljon kertoo mutta sitähän nämä nämä mamerot täällä eivät tajua pointtia.

Kysymyshän on enemmän moraalista kuin siitä meneekö muna pi**uun...

Vierailija
25/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään missään nimessä/tapauksessa hyväksy/ymmärrä maksullista seksiä. Ihmiskauppaa, mitä ihmiskauppaa.

Vierailija
26/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihan tavallinen mies harrastaa näitä juttuja.

Päältäpäin ei uskois.

Tällä tavoin miehet saavat nauttia ja esittää toiveitaan. Pihtausta ei tunneta niissä piireissä.

Vierailija
27/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. En ylipäänsä ymmärrä, miten mies voi haluta panna naista, joka on antanut jo tuhannelle tai usealle tuhannelle eri miehelle ja jonka sisällä hyvässä lykyssä on edellisen panon spermat (yök...).

.

Mua taas kammottaa ajatus, että miehellä seisoo, vaikka tietää että toinen tekee hommat vain rahasta eikä himosta. Ja että voi panna ihmistä, jonka henkinen elämä saattaa olla ihan persiistä.

Vierailija
28/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä arvoista mutta toisaalta useat miehet kasvavat todella aikuisiksi vasta 40-50-vuotiaina (jotkut eivät silloinkaan), joten heidän moraalinen kehityksensä ei ole nuoruusvuosina kehittynyt sille korkeimmalle tasolle...

Vierailija
29/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautimielessä ammattilaiset ovat yleensä huomattavasti turvallisempia kuin yhden yön jutut, sillä he pitävät huolen siitä että asiakas käyttää kumia. Amatööreiltä se helposti pikkutunneilla unohtuu vaikka selvinpäin pitäisikin kortsun käyttöä itsestäänselvyytenä.

Prostituutiosta olen sitä mieltä että se on kaikille vahingollista, joten sekä osto että myynti pitäisi kieltää.

Vierailija
30/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tautimielessä ammattilaiset ovat yleensä huomattavasti turvallisempia kuin yhden yön jutut, sillä he pitävät huolen siitä että asiakas käyttää kumia. Amatööreiltä se helposti pikkutunneilla unohtuu vaikka selvinpäin pitäisikin kortsun käyttöä itsestäänselvyytenä.

Prostituutiosta olen sitä mieltä että se on kaikille vahingollista, joten sekä osto että myynti pitäisi kieltää.

riski kasvaa. Siihen verrattuna jonkun sinkut satunnaiset yhden yön suhteet ei ole mitään. Riski toki siinäkin, mutta aivan eri luokkaa.

Vierailija
31/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysyä jos ei halua oikeasti kuulla sitä vastausta. Tässäkin miehelle heitettiin kysymys johon ei voinut vastata niinkuin nainen halusi. Piti joko valehdella tai sitten kertoa ruma totuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän