Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis NYT auttakaa... Mies kertoi eilen

Vierailija
06.07.2006 |

kun minä TYHMÄ kysyin(oi miksi?) että onko hän käynyt koskaan huorissa. Puhuimme prostituutiosta ja ollaan siitä eri mieltä kyllä mutta ymmärrämme toistemme kannat, eli ei ole mikään riidan aihe.

No, voitte varmaan arvata mitä vastasi: On käynyt! Kerran(?) ja emme olleet silloin vielä tavanneet. Syy oli kuulema se että halusi pillua muttei jaksanut mennä baariin vonkaamaan. Eli poikamiehen paineen purkua. Ja oli kuulema oikein miellyttävä kokemus! (yök mä en kestä) Helsingissä kävi eli varmaan jollain ihmiskaupan uhrilla sitten, en kyllä kysellyt oliko virolainen, en kysy enää IKINÄ MITÄÄN jos tästä selviän!

No mulla meni sydän sijoiltaan ja sanoin että ei tarvii mua sitten enää panna! Menin nukkumaan ja nyt aamulla oli viileääää....

Mitä ihmettä mä teen?! Miten käsittelen tämän asian? Mulle se on kauhee asia mutta en millään haluis erota tämmösen takia? Mun ongelma on, minkä miehellekkin sanoin, että kuinka voin enää ikinä KUNNIOITTAA häntä? Ja just kun meillä alko meneen sängyssäkin hyvin!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis sanonu että on, ni ikinä en olis sellasen kuppakullin kaa seksiä harrastan.

Vierailija
2/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa ollut silloin niin viksu ja vilmaattinen... Vaan empä ollut ja nyt pitäis selvitä seuraamuksista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoitu nainen!

Sentään ei kertonut käyneensä sinä aikana kun olette olleet yhdessä. En minäkään mikään prostituution kannattaja ole ja ällöttää sellainen touhu mutta hyvä ihminen älä ylireagoi.

Vierailija
4/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehesi kertoi sulle totuuden, kun sitä kysyit. Olisihan se voinut valehdellakin. Ja tämähän on tapahtunut ennen teidän tapaamista.

Kannattaa varmaan nyt rauhoittua ja antaa ajan vähän kulua.

Vierailija
5/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista käyttivätkö kondomeja ja onko miehesi käynyt sen jälkeen sukupuolitautiseteissä (erityisesti HIV). Jos kaikki on tämän osalta ok, niin unohda koko juttu. Ellei kaveri ole ihan ensimmäisesi, niin on aika todennäköistä, että olet ennenkin pannut miestä joka on käynyt huorissa.

Vierailija
6/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten voin kunnioittaa häntä ja nauttia seksistä kun ajattelen kuitenkin vaan että näinkö se sitä huoraa pani ja oliko se ihanampaa kun tämä?

Ja rehellisyyttään kyllä arvostan ja siksi varonkin aina mitä kysyn koska tiedän että hän ei valehtele. Eikä myöskään lepyttele. Tiedän että jos en tätä sulata niin se on mun ongelma eikä hän tule siinä vastaan millään lässytyksillä mitkä kyllä nyt olis enemmän kuin paikallaan...

ap

Vierailija
7/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
8/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen vastaavan keskustelun mieheni kanssa käynyt ja sekin oli nuoruudessaan vastaavaa kokeillut ulkomailla ilotalossa. En ymmärrä, miksi mun pitäis asiasta hermostua. Päinvastoin hienoa, että on kertonut kaikki nuoruuden hairahduksetkin.

Vierailija
9/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus musta tuntuu että olen ainoa ihminen maan päällä joka on luotettava ja jolla on moraalia.

Mut ok, jos asia on monenkin mielestä pikkujuttu niin ehkä munkin täytyy se vaan sulattaa. Hyväksyä en voi enkä vieläkään ymmärrä kuinka voin kunnioittaa miestäni ja voinko enää ikinä(?) harrastaa seksiä hänen kanssaan ilman että tämä asia tulee mieleen.

Vituttaa ihan sikana koska meillä on viime aikoina mennyt niiiiin hyvin ja ennen aina niin kökkö seksikin on ollut ihan taivaallista. Oliko se ilo suuri mutta lyhyt....

Vierailija
10/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi menisi nyt hakemaan maksullista seksiä, niin

se olisi törkeää. Sillä ei kuitenkaan minusta ole mitään

väliä, jos hän on joskus nuoruudessaan kokeilllut seksipalveluita.

Toki miehesi - ja sinun - olisi ehkä hyvä mennä varmuuden

vuoksi testeihin, ettei ole mitään sukupuolitautia! Ehkäpä olettekin

jo sen asia selvittäneet muutenkin.

Minä ja mieheni kävimme testeissä ennen kuin aloimme

seurustelemaan lähemmin. Mieheni ei tosin ollut käyttänyt

maksullisia seksipalveluita - kysyinkin sitä mieheltäni heti

alussa. Silti jos on ollut irtosuhteita, niin kaikki on mahdollista.

Parempi katsoa kuin katua!

Ja kaikkein paras olisi kaikkien miesten pidättäytyä maksullisista

naisista. Jo ihan oman terveyden tähden, jos nyt ei sitten

välittäisi siitä, että maksullinen seksi on naista riistävää jne.

Ikävää jos yhden yön iloista saa pysyvän riesan jostain

seksitaudista... Yöks.

Vierailija
11/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei näe sitä ' vääränä' jos joku haluaa myydä itseään ja joku ostaa. Mutta kun se ei ole niin yksinkertaista! Kaikki ei ole sallittua ja kaikkea mikä on mahdollista ei tarvitse tehdä!

Siinä mielestäni ilmentyy ihmisen sydämen tila että millä moraalilla ja minkälaisilla arvoilla elämäänsä elää ja muihin ihmisiin ja asioihin suhtautuu.

En todellakaan ole tiukkis enkä kannata rajoituksia ja holhoamista mutta maailma on paha ja prostituutio on yksi pahimmista syövistä joka leviää koko ajan ja synnyttää ympärilleen uusia ja pahempia syöpiä.

Mieheni ymmärtää kantani ja kunnioittaa moraaliani mutta ei itse ajattele ihan niin globaalisti ja syvällisesti vaan enemmänkin käytännön ja oman elämän kautta asioista. Häneltä puuttu inhimillinen vastuu lähimmäisistä, oma nautinto/etu on tärkeämpää kuin tekojen tai tekemättä jättämisten mahdolliset seuraamukset.

ap

Vierailija
12/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multakin menisi fiilikset jos tollasta saisin selville :( Ei nimittäin kaikki miehet, joita nyt vähän sattuu panettamaan, mene kuitenkaan palveluja ostamaan. Olisi vetänyt käteen, miksi oli pakko naista saada? Vastaisuudessakin meneekö vaan peniksensä perässä jos esim. sua ei huvita kun teillä lapsia...

Vierailija
13/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että olet vielä aika nuori. (Voin olla väärässäkin.)

Itse ajattelin nuorena todella musta-valkoisesti monista

asioista. Vastustin sitä ja tätä. Etenkin luonnon ja vihreän

aatteen vuoksi olin vakaumuksellinen.

Vanhemmiten olen vähän lientynyt - antanut itselleni ja

muille anteeksi. Kaiken ei tarvitse olla luomua ja ekoa

ja kierrätettyä.

Mieheni on luonnonvaroja tuhlaileva juppi-porvari, ja

olemme kovasti ottaneet yhteen eri aatteidemme vuoksi.

Minä olen antanut periksi, mutta on miehenikin joutunut

kasvamaan _paljon_.

Suosittelen siis, että keskustelet miehesi kanssa! Ei

vihaisena ja kiihkossa, vaan rauhallisesti ja rakentavasti.

Selität, miksi sinä olet jotain mieltä. Perustelet mielipiteesi

niin hyvin kuin osaat.

Kerrot myös, että sinun on paha olla ja tuomitset miehen

teon moraalisesti huonona tekona. Miehesi varmasti

ymmärtää kantasi, kun selität hänelle sen hyvin.

Tehtyä ei kuitenkaan saa tekemättömäksi, joten sinun

pitää antaa miehellesi anteeksi. Minunkin on ollut vaikea

hyväksyä miehessäni esim. se, että hän ollut nuorena

töissä turkistehtaassa. Olen kuitenkin antanut tämän

virheen anteeksi miehelleni, ja olemme voineet mennä

eteenpäin yhdessä.

Vierailija
14/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt huorissa joskus venäjällä hurjina nuoruusvuosinaan ja en todella ajattele että se olisi ollut jotenkin ihanampaa kuin tämä mitä meillä on.

Sinulla on nyt itsetunto-ongelma. Ei se miehesi siitä huoran kanssa enempää nnauti kuin sinun kanssasi, anna olla tai saat vaan mehevän riidan aikaiseksi!

Ja mitä hyötyä siitä on? Mies ei nyt tekemättömäksi sitä enää saa!

Olen titsekkin sitä mieltä ettei huorissa käyminen ole mikään cool juttu, mutta keskity nyt siihen mitä teillä on ja anna menneiden olla menneitä!

Vierailija
15/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ymmärtää kantani mutta niinkuin minä en voi muuttaa omaa kantaani ei hänkään voi muuttaa omaansa. Eli asia hänelle ok, minulle ei. Riitaa ei ole.

En pelkää että hän tekisi sellaista nyt kun olemme yhdessä. Pelkään usein että hän pettää minua jonkun kanssa mutta en sitä että menisi huoriin.

Ehkä tuo anteeksi anto on ainut mahdollisuus, ilman sitä jään tämän asian vangiksi ja kaikki hyvä suhteessamme tuhoutuu.

Ehkä tarvitsen vain vähän aikaa ennen seuraavaa kertaa kun harrastamme seksiä. ' Onneksi' mieheni on vähän pihi luonteeltaan siinä suhteessa, en haluaisi kieltäytyä tämän takia.

ap

Vierailija
16/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat tuoda tähän päivään. Kestääkö kaikki omat tekemisesi päivän valon?

Vierailija:

Mieheni ymmärtää kantani mutta niinkuin minä en voi muuttaa omaa kantaani ei hänkään voi muuttaa omaansa. Eli asia hänelle ok, minulle ei. Riitaa ei ole.

En pelkää että hän tekisi sellaista nyt kun olemme yhdessä. Pelkään usein että hän pettää minua jonkun kanssa mutta en sitä että menisi huoriin.

Ehkä tuo anteeksi anto on ainut mahdollisuus, ilman sitä jään tämän asian vangiksi ja kaikki hyvä suhteessamme tuhoutuu.

Ehkä tarvitsen vain vähän aikaa ennen seuraavaa kertaa kun harrastamme seksiä. ' Onneksi' mieheni on vähän pihi luonteeltaan siinä suhteessa, en haluaisi kieltäytyä tämän takia.

ap

Vierailija
17/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi kunnioittaa miestäsi koska on rehellinen. Miten luulet jatkossa olevan sen rehellisyyden laita jos otit tollaiset pultit. Loogista olisi ettei uskaltaisi kertoa mitään. Ota huumorilla. En näe siinä pahaa jos kauppa on molempien tahdon mukainen. Pakottaa ei ketään saa. Maksullisesta seksitä voi nauttia ihan samoin kuin " maksuttomasta" ei eroa. Kiihottava kokemus.

Vierailija
18/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinun pitäisi kunnioittaa miestäsi koska on rehellinen. Miten luulet jatkossa olevan sen rehellisyyden laita jos otit tollaiset pultit. Loogista olisi ettei uskaltaisi kertoa mitään. Ota huumorilla. En näe siinä pahaa jos kauppa on molempien tahdon mukainen. Pakottaa ei ketään saa. Maksullisesta seksitä voi nauttia ihan samoin kuin " maksuttomasta" ei eroa. Kiihottava kokemus.

Vierailija
19/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että pääset tämän asian yli jos et nyt hötkyile liikaa ja ala puuhaamaan heti eroa.

Miehesi oli sinulle kuitenkin rehellinen, luuletko että oli helppoa kertoa sinulle totuus asiasta? Ei varmaankaan!!!

Varmaan hänkin nyt harmittelee mielessään että olisi pitänyt vaan valehdella niin kaikki olisi hyvin.

Pitäkää vaikka taukoa seksin harrastamisessa-sehän tekee vaan hyvää joskus ihan muutenkin.

Mun paras ystävä sai viime kesänä tietää että miehensä oli RAKASTUNUT TOISEEN NAISEEN- mietipä mikä ero. Nyt he ovat kuitenkin edelleen yhdessä, mies valitsi ystäväni ja terapiajakson jälkeen ovat onnellisia yhdessä.

Tuo oli vain esimerkki mitä kaikkea ihminen voi antaa anteeksi jos haluaa.

Luulisin että jos rakastat miestä ja hän sinua ja haluatte jatkaa yhdessä, se on mahdollista ja tämä välikohtaus unohtuu kunhan annatte aikaa.

Lykkyä!

Vierailija
20/31 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keväällä samantapainen kriisi, tosin oli kyse maksullisista puheluista ja suhteemme aikana. Tästäkin päästiin yli. Mutta aikaa otti ja paljon puhumista ja itkemistä =(. Ja tunsin todella itseni petetyksi ja loukatuksi.

Anna ajan kulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme