IL: Tällaista on sugarbabyn elämä: Ei päivääkään työtä, rikas mies ja uusia laukkuja.
Naista tapailevat miehet ovat maksaneet hänen plastiikkakirurgiakäynnit, kuntosalin jäsenyysmaksut, matkat ja paljon muuta.
Nainen harvoin herää ennen puoltapäivää, eikä koskaan tee itse ruokiansa.
Onkohan tällaisia naisia paljonkin?
Kommentit (153)
Niin ja siis mun tapauksessa kyse olis siitä, että mies haluaa mut ns kokonaan, niinku siinä on lähes aina käynykki. Eli en vois olla mikään ohimenevä tyyppi, vaan luultavimmin musta tehtäis se vaimo ja toki rikas mies, ei köyhä. : D siis siinä tapauksessa ku huomaan millasta paskaa työelämä on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden tytön, joka rahoitti yliopisto-opintonsa Tampereen yliopistossa sugarbabynä.
Kävi kerran-pari kk viettämässä hotelliviikonlopun vanhemman herran kanssa, eikä tarvinnut koskaan miettiä kesätöitä tai opintolainaa.
Ja parasta: hyvissä naimisissa nykyään! En tiedä hävettääkö, tai tietääkö puoliso, mut tehtyä ei saa tekemättömäksi ja varmaan saa aina pelätä, tuleeko asiasta julkinen häpeä.
Julkinen häpeä? Se todennäköisesti naimisissa ollut mieskö rupeaa asiaa levittämään.... Lisäksi, naisen ei tartte sanoa muuta kuin että seurusteltiin "normaalisti", olin toinen nainen.
Teki RAHASTA - ei ollut toinen nainen tai seurustellut. Monet opiskelijat huoraavat, ettei tarvitse mennä töihin!
nuita paljonkin,tälläkin palstalla satoja varmasti, mutta eri mittaluokassa.
nainen loisii kotona tai opiskelee miehen rahoilla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden tytön, joka rahoitti yliopisto-opintonsa Tampereen yliopistossa sugarbabynä.
Kävi kerran-pari kk viettämässä hotelliviikonlopun vanhemman herran kanssa, eikä tarvinnut koskaan miettiä kesätöitä tai opintolainaa.
Ja parasta: hyvissä naimisissa nykyään! En tiedä hävettääkö, tai tietääkö puoliso, mut tehtyä ei saa tekemättömäksi ja varmaan saa aina pelätä, tuleeko asiasta julkinen häpeä.
Julkinen häpeä? Se todennäköisesti naimisissa ollut mieskö rupeaa asiaa levittämään.... Lisäksi, naisen ei tartte sanoa muuta kuin että seurusteltiin "normaalisti", olin toinen nainen.
Teki RAHASTA - ei ollut toinen nainen tai seurustellut. Monet opiskelijat huoraavat, ettei tarvitse mennä töihin!
So? Kuka ulkopuolinen sitä tietää. Syytöksiin voi vain sanoa että olin nuori ja tyhmä ja sinisilmäinen ja luulin että se on tosirakkautta ja että menisimme naimisiin, siksi otin rahaa vastaan.
Tommonen sugarbaby on vähän kuin vuokra-asunto, josta pääsee halutessaan helposti eroon. Mietipä paljon voi maksaa päästä vaimosta eroon ylläpidosta puhumattakaan eli siltä pohjalta kannattaa suhteuttaa käytetyn rahan määrää.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies joka loisii naisen rahoilla myös sugarjotain? Monta kertaa naiset ovat kertoneet tällaisesta järjestelystä, ts. mies opiskelee työelämässä olevan naisen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kamalaa olis, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, että tällaisia ihmisiä näämmä on...
Missä tyydytys siitä että saa käyttää omia lahjojaan ja aivojaan omassa työssä? Kuka näillä neidoille on opettanut, että joku laukku pitäisi saada, mistä tällainen pinnallisuus kumpuaa?
Väitän etteivät ole järjen jättiläisiä + rakkaudettomuutta omassa lapsuudenkodissaan :( On opittu hyötymään ihmsisitä, pitämään heitä objekteina, joista on kiskottava irti kaikki mammona.
Säälin.
Näinpä. Naisen ostaminen on miehen unelma, jonkunlainen rakenteisiin piilotettu alistamisen muoto. Suhteellisen oksettavaa käyttää hyväkseen heikompia, sekä siis babynä, että daddynä.
Onneksi Suomessa tuollainen on harvinaista, koska meillä ei olla niin pinnallisia materialisteja ja kaikilla on mahdollisuus jonkinlaisiin tukiin, jos elinkeinoa on vaikea normaalilla työllä ansaita.
Miten näistä voi olla molemmat toistaan heikompia? Vai mitä siis tarkotit?
Itse olen vähän tunnekylmä nainen ja tuo olisi varmaan sopinut minulle, jos olisin ollut opiskeluaikoina sinkku ja jos ulkonäkö olisi ollut parempi. Varmaan nytkin saisi vielä minusta ihan ok:n jos joku haluais sijottaa n. 5000 mun ulkonäön kohennukseen (sis personal trainer, kosmetologin hoidot, meikkivarastot, vaatteita ja kenkiä, miehen toivoessa hiuslisäkkeet/värjäykset, kynnet ripset yms). Tällä hetkellä en panosta ulkonäkööni laisinkaan mutta oma mies on tosi tyytyväinen.
Minäkin harrastin opiskeluaikana seksiä yhden rikkaan hieman vanhemman miehen kanssa. Otin vastaan rahaa, sillä siten sain vuokrani maksettua ilman lainaa. En minä mitään laukkuja halunnut. En ikinä alentuisi huutelemaan tästä missään lehdissä. Enemmän asia nolottaa. Ei tuossa ole mitään hienoa tai aihetta ylpeyteen. Huono roolimalli nuoremmille. Ilmiö on vieläpä yleistymässä. Miten näille käy kun vanhenevat ja maksajat loppuvat? Eivät ilmeisesti edes opiskele mitään? Toivottavasti älyävät laittaa rahaa säästöönkin, sillä ei tuo loppuelämän ammatti ole.
Nosiis tuossa täytyy myötäillä sen miehen sanomisia ja antaa ainakin handjobeja typerille äijille (moni sugarbaby varmaan kyllä tekee kaikki temput kun tarpeeksi maksetaan, vaikka väittäisi että ihan eri asia kuin prostituoitu). Aika rasittavaa hommaa se olisi mielestäni, enkä tykkäisi siitä että palveluja vaihdetaan tavaraan eikä rahaan. Kyllä sitä on aina orja sille, jolla on tarvitsemasi raha.
Tuohan on elämäntapa, sopii toisille ja toisille ei.
Tarvitaan se rikkauksiin keskittynyt mies (tai nainen), joka haluaa korvata aidon ihmissuhteen, sillä mitä rahalla on saatavilla. Valintakysymys, puolin ja toisin.
Joku toinen haluaa aitoja ihmissuhteita ja panostaa niihin. Itsekin teen niin, mutta en näe syytä moittia toisien valintoja, ainakaan moraaliin vedoten.
Sen sijaan, en ole koskaan ymmärtänyt, miksi vain raha on joillekin tärkeää? Tällaiset ihmiset ovat tunneköyhiä ja epäempaattisia, muodikkaita minä, minä ihmisiä. Ehkä me "aidot" ihmiset kuolemme sukupuuttoon ja tilalle saadaan androideja, joille siirretään ikääntyvien raharikkaiden aivot. Scifiä vielä tänään, entä huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö on työtä
Vierailija kirjoitti:
Nosiis tuossa täytyy myötäillä sen miehen sanomisia ja antaa ainakin handjobeja typerille äijille (moni sugarbaby varmaan kyllä tekee kaikki temput kun tarpeeksi maksetaan, vaikka väittäisi että ihan eri asia kuin prostituoitu). Aika rasittavaa hommaa se olisi mielestäni, enkä tykkäisi siitä että palveluja vaihdetaan tavaraan eikä rahaan. Kyllä sitä on aina orja sille, jolla on tarvitsemasi raha.
Palveluammatteja on moneen lähtöön, miksi tämä olisi tuomittavampi kuin jokin toinenkaan? Ei kaikista ole siivoojiksi, partureiksi, assareiksi jne.
Kuulostaa niin tyhjältä elämältä, ihan painajaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kuukaudessa viikonloppu jonkun gubben kanssa kuulostaa aika isolta ajanuhraukselta.
Toi voi toimia hyvin vielä noin 10 vuotta. Sitten neitokainen ihmettelee, mihin ne rikkaat miehet katosi? Ne on niiden nuorempien tyttöjen seurassa. Hän jää sitten 35-40 vuotiaana tyhjän päälle, ilman ammattia. Luulisi että tämä on nähty jo niin monta kertaa, että naiset oppisi. Mut ei näköjään!
Vierailija kirjoitti:
Toi voi toimia hyvin vielä noin 10 vuotta. Sitten neitokainen ihmettelee, mihin ne rikkaat miehet katosi? Ne on niiden nuorempien tyttöjen seurassa. Hän jää sitten 35-40 vuotiaana tyhjän päälle, ilman ammattia. Luulisi että tämä on nähty jo niin monta kertaa, että naiset oppisi. Mut ei näköjään!
Juurikin näin tapahtuu, koska ei hänen historiansa jälkeen kukaan huoli häntä elämänkumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan täällä tuo nähdään häpeänä. Saksassa, Ranskassa ja Italiassa puhutaan täysin neutraalisti kotona olevista vaimoista. Ranskan sekä Italian vaimoilla saa olla myös salarakas.
On kyllä ihanaa että nykyään voidaan käydä keskustelua seksityössä entistä aiemmin, enää siinä ei ole sitä tietynlaista stigmaa mitä ennen. Yhä useampi nainen valitsee parisuhteen ja perinteisen perhe-elämän sijaan sinkkuuden, (mm alisteisen, epäkiitollisen aseman ja lisääntyneen naisvihan takia) joten miksi ei sitten seksityötä?