IL: Tällaista on sugarbabyn elämä: Ei päivääkään työtä, rikas mies ja uusia laukkuja.
Naista tapailevat miehet ovat maksaneet hänen plastiikkakirurgiakäynnit, kuntosalin jäsenyysmaksut, matkat ja paljon muuta.
Nainen harvoin herää ennen puoltapäivää, eikä koskaan tee itse ruokiansa.
Onkohan tällaisia naisia paljonkin?
Kommentit (153)
Energisenä touhottajana tulisin täihin. Ei mitään rutiineja, pelkkää vetelehtimistä ja hedonismia ja ainoana velvollisuutena puunata itseään ja miellyttää miehiä, hyh. Ja kuinka helkkarin monta laukkua ihminen oikein tarvitsee?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika kylmä tyyppi, kun kaikki ihmissuhteet on vain hyväksikäyttöä. Ja tarkoitan tällä kaikkia osapuolia.
Missä aidot tunteet? Mitä näille naisille käy vanhempana? Saavatko tarpeeksi rahaa jemmaan?
Vai onko näillä jossain salainen poikkis, jonka kanssa sitten perustetaan perhe, kun lypsämiset ei enää onnistu?
Jos on fiksu niin kyllä noilla tuloilla saa ihan kivasti rahaa myös säästöön. Se on sitten eri asia että tajuaako niin tehdä. Mutta sugardddyt varmaan maksaa suoraan vuokrat ja muut, on varmaan pari luottokorttia käytössä. Voi myös olla että saa suhteilla töitä, jos työnteko kiinostaa.
Minullakin on yksi tuttu joka asui ilmaiseksi sugardaddynsa omistamassa sijoituskämpässä ja pääsi myöhemmin tämän sugardaddyn firmaan pilipali "assistentiksi", vaikka mitään kokemusta tai koulutusta ei ollut. Sai tuolla cvllä kuitenkin lisää vastaavia töitä myöhemmin muista firmoista ja on ilmeisesti ihan hyvä työssään.
Arvostan.
En ymmärrä tätä kauhistelua, kyseessä on kuitenkin maailman vanhin ammatti, ei sen kummempi työ kuin muutkaan. Sitä paitsi, miksi harrastaa seksiä ilmaiseksi, kun siitä voi saada rahaakin?
Ja itsekunnioituksella tai sen puutteella ei ole mitään tekemistä seksityön kanssa. Eikä kyse ole myöskään mistään hyväksikäytöstä, molemmat osapuolet kun ovat aikuisia ja tässä tilanteessa molemmat saavat mitä haluavat.
Ihanaa että seksityökin alkaa olla sosiaalisesti hyväksyttyä eikä ole enää tabu. Ei sillä että seksityöläisiä kiinnostaisi muiden hyväksyntä, tässä työssä on kuitenkin pakko olla hyvä itsetunto.
Verottajan kanssa voi tulla suuria hankaluuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tautinen homma. Asiakkaana vanhoja pappoja, henkisesti sairaita, vammaisia ja muuten vain idiootteja. Olisipa mukavaa viettää nuoruus heidänlaisien tyyppien kanssa ja mitä todennäköisemmin vielä saada siitä kaikki taudit mukaansa.
Ihan yhtälailla muissakin ammateissa joutuu kohtaamaan vanhoja pappoja, henkisesti sairaita, vammaisia ja muuten vain idiootteja. Ja mitä tauteihin tulee, kondomit on keksitty. Kovinkaan moni seksityöläinen ei harrasta seksiä paljaalla.
Nyt on joku hemmetin kampanja menossa mediassa. Nuorille naisille oikein mainostetaan tätä hu*ran ammattia. Kerrotaan vain hyvät puolet ja vain onnekkaista tytöistä. Lässytetään sugar sitä ja sugar tätä, vaikka on kyse ostetuista naisista. Ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika kylmä tyyppi, kun kaikki ihmissuhteet on vain hyväksikäyttöä. Ja tarkoitan tällä kaikkia osapuolia.
Missä aidot tunteet? Mitä näille naisille käy vanhempana? Saavatko tarpeeksi rahaa jemmaan?
Vai onko näillä jossain salainen poikkis, jonka kanssa sitten perustetaan perhe, kun lypsämiset ei enää onnistu?
Myy vaikka alkuun kaikki ne merkkilaukut ja arvokellot. Eiköhän niillä rahoilla elä useamman vuoden
Kys. sugarbabyn kenkienpohjat oli ainakin niin kuluneet, ettei niistä paljoa saa.
Aleksandraa kirjoitti:
Mu-mu-mutta mites se feminismi?
Eiköhän "rahat pois tyhmiltä ukoilta" ole tietynlaisen feminismin alalajin huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joten tuollainen laukkujen ja isompien tissien takia huoraaminen on ihan sairasta.
Todellakin. Jotakin täytyy olla ihmisen päässä hyvin pahasti vinossa, jos suostuu itseään myymään jonkun mauttoman ja ylihinnoitellun käsiveskan tai Balin matkan vuoksi. :D
Kuuntelitko, mitä mimmi sanoi nauhalla? Yksi hänen asiakkaistaan oli isänsä työnantaja. Mimmi oli ihan innoissaan, että näin isäkin pääsee hyötymään hänen touhuistaan. Vähänkö ällöttäisi myydä oma tytär työnantajalle, että saisi enemmän palkkaa, varmemman työpaikan tai mitä iskä nyt tuosta hyötyykään.
Miksei täällä kauhistella maksullisissa käyviä miehiä, pelkästään naisia jotka myyvät seksiä?? Niin kauan kun on kysyntää, on tarjontaa.
Minusta seksityössä ei ole mitään ällöttävää, oikeastaan ihan ymmärrettävää kun miettii minkälaisia miehet ovat nykyään. Tai varmaan ovat aina olleet sellaisia, mutta tuntuu että vasta viimeaikoina on alkanut paljastumaan miesten todellinen luonne.
Pettäviä, valehtelevia, epäluotettavia. Ja jotkut vielä menee naimisiin ja tekee lapsia sellaisten kanssa. Fiksut naiset taas käyttävät niitä hyväksi, niin kuin miehet ovat kautta aikojen tehneet naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy vaikka alkuun kaikki ne merkkilaukut ja arvokellot. Eiköhän niillä rahoilla elä useamman vuoden
2000-3000€ laukuilla? Tuskin niillä daddyillä on varaa jotain Birkenejä ostaa.
Sofialtakin keräiltiin laukut pois kun suhde loppui.
Tunnen yhden tytön, joka rahoitti yliopisto-opintonsa Tampereen yliopistossa sugarbabynä.
Kävi kerran-pari kk viettämässä hotelliviikonlopun vanhemman herran kanssa, eikä tarvinnut koskaan miettiä kesätöitä tai opintolainaa.
Ja parasta: hyvissä naimisissa nykyään! En tiedä hävettääkö, tai tietääkö puoliso, mut tehtyä ei saa tekemättömäksi ja varmaan saa aina pelätä, tuleeko asiasta julkinen häpeä.
Aleksandraa kirjoitti:
Mu-mu-mutta mites se feminismi?
Feminismin ansiosta naiset ovat ymmärtäneet että saavat tehdä kehollaan mitä haluavat. Feminismin ansiosta naiset ovat ymmärtäneet että enää ei tarvitse alistua vaimon ja äidin rooliin, sitä paitsi kuka edes haluaisi niin epäkiitollisen rooliin?
Jokainen elää tavallaan, jos se on ok niille ihmisille, niin antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä kauhistella maksullisissa käyviä miehiä, pelkästään naisia jotka myyvät seksiä?? Niin kauan kun on kysyntää, on tarjontaa.
Minusta seksityössä ei ole mitään ällöttävää, oikeastaan ihan ymmärrettävää kun miettii minkälaisia miehet ovat nykyään. Tai varmaan ovat aina olleet sellaisia, mutta tuntuu että vasta viimeaikoina on alkanut paljastumaan miesten todellinen luonne.
Pettäviä, valehtelevia, epäluotettavia. Ja jotkut vielä menee naimisiin ja tekee lapsia sellaisten kanssa. Fiksut naiset taas käyttävät niitä hyväksi, niin kuin miehet ovat kautta aikojen tehneet naisille.
Miehet ovat tehneet aina noin!
Nimet vain vaihtuu. Ylintä vallankäyttöä ja naisen tai tytön alistamista. On miehillä geeneissä.
Mä tiiän että kaikki työ ei vaan ole sellaista, ku unelmissa. Mut mulle on tärkeää se, että silti mun elämä pääasiassa koostuu omista asioista ja saan kehittää itseäni niin, että voin olla ylpeä itsestäni kaikin tavoin. Esim kouluttautuminen, vapaa tahto, vapaus materialismista jne.
Mutta kyllä esim mun äiti (joka ollut todella kaunis etenkin nuorena ja saanu myös töitä, ja kaikkea sen avulla) niin kyllä mun äiti on ihan suositellu mulle että ottaisin rikkaamman miehen kumppaniks, ja että mieluiten vähän vanhemmankin, koska hänen mielestä olen ns. vanhanaikainen nainen ja olen perinyt hänen (sekä isäni) ulkonäköä niin paljon, että olen kaunis eli sieltä parhaimmasta päästä, ja silloin on myös järkevää miettiä etenkin omaa tilannetta paremmin, kun siihen pystyy eli JOS käy niin että vaikka työ alkaa liika tympimään ja huomaan että olen käyttänyt siihen kamalasti aikaa ja vaivaa niin luultavasti siirryn helpompaan elämään. :) Minään ensisijaisena vaihtoehtona en näe kuitenkaan täysin pinnallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tautinen homma. Asiakkaana vanhoja pappoja, henkisesti sairaita, vammaisia ja muuten vain idiootteja. Olisipa mukavaa viettää nuoruus heidänlaisien tyyppien kanssa ja mitä todennäköisemmin vielä saada siitä kaikki taudit mukaansa.
Ihan yhtälailla muissakin ammateissa joutuu kohtaamaan vanhoja pappoja, henkisesti sairaita, vammaisia ja muuten vain idiootteja. Ja mitä tauteihin tulee, kondomit on keksitty. Kovinkaan moni seksityöläinen ei harrasta seksiä paljaalla.
Siinäpä sinulle siis oiva ammatti. Maksullinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden tytön, joka rahoitti yliopisto-opintonsa Tampereen yliopistossa sugarbabynä.
Kävi kerran-pari kk viettämässä hotelliviikonlopun vanhemman herran kanssa, eikä tarvinnut koskaan miettiä kesätöitä tai opintolainaa.
Ja parasta: hyvissä naimisissa nykyään! En tiedä hävettääkö, tai tietääkö puoliso, mut tehtyä ei saa tekemättömäksi ja varmaan saa aina pelätä, tuleeko asiasta julkinen häpeä.
Julkinen häpeä? Se todennäköisesti naimisissa ollut mieskö rupeaa asiaa levittämään.... Lisäksi, naisen ei tartte sanoa muuta kuin että seurusteltiin "normaalisti", olin toinen nainen.