Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen ihanaa miestä, mutta hän huomauttelee syömisistäni

Vierailija
24.05.2020 |

Olen hieman pyöreä, en ylipainoinen kuitenkaan. Hän on hyvin urheilullinen ja hoikka. Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana. Mutta syömisistäni huomauttaa, esim. "muru, eiköhän tuo pizzapala ole sitten viimeinen" ja jos yritän kaupasta ostaa suklaata, niin hän sanoo, että "ethän sä mun kanssa suklaata tarvitse". Ja muuta tuollaista. Hän tekee paljon ruokaa ja päättää, mitä ostetaan. Emme ole enää ihan nuoria, joten toisaalta hyvä, mutta tietysti vähän ärsyttää.

Kommentit (288)

Vierailija
241/288 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tottelisit miestä.

Se tekisi sulle hyvää.

Vierailija
242/288 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itselle paino ei ole herkkä asia eikä ruoka ole muuta kuin välttämätön polttoaine ja syö jaksaakseen ja voidakseen hyvin kokematta sen suurempaa nautintoa ruoasta, voi olla vaikea ymmärtää miten herkkiä toiset ovat painostaan ja syömisistään.

Tottumuksia voi muuttaa, söin minäkin joskus vain huvikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/288 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi ihana mies. Antaisin monotinta välittömästi, jos on kilojen kanssa naiseen ihastunut niin saa myös ihastella niitä sitten.

Vierailija
244/288 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen huomauttelee miehen syömisestä, se on kohteliasta ja rakentavaa keskustelua, kannustusta terveellisempään elämään ja toisen auttamista kohti parempaa oloa.

Jos mies huomauttelee naiselle, se on henkistä väkivaltaa ja narsistista vallankäyttöä, jossa toiselta riistetään kaikki itsemääräämisoikeus.

Nämä mielessä voitte jatkaa keskustelua.

😄😄😄😄😄😅😅😅😅😅😄😄😄😅😅😅

Vierailija
245/288 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla herkkänä jos kumppani huomauttelee syömisestä?

No siksi, että kumppanin ei kuulu huomautella. Ei syömisestä, vaatetuksesta, meikistä, ystävistä, puhetavasta, ulkonäöstä jne. Jne.

Siksi!

Vierailija
246/288 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itselle paino ei ole herkkä asia eikä ruoka ole muuta kuin välttämätön polttoaine ja syö jaksaakseen ja voidakseen hyvin kokematta sen suurempaa nautintoa ruoasta, voi olla vaikea ymmärtää miten herkkiä toiset ovat painostaan ja syömisistään.

Miksi ruuasta pitää olla "herkkä"? On olemassa myös mahdollisuus lopettaa turha herkuttelu. Se on aika helppoa, sokerista ja rasvasta oppii eroon viikossa tai parissa.

Minä en halua eroon herkuista. Ne ovat yksi elämän pienistä nautinnoista, enkä aio luopua niistä. Ennemmin luopuisin natkuttavasta miehestä kuin elämääni iloa tuovista asioista, joista yksi on herkut.

Olen normaalipainoinen, ollut koko ikäni, vaikka olen melkoinen sokerihiiri. Liikun keskivertoa enemmän, mutta myös herkuttelen keskivertoa enemmän. Veriarvoni ovat olleet aina hyvät, eikä minulla ole mitään sairauksia. t. n49

Vierailija
247/288 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruuasta pitää olla "herkkä"? On olemassa myös mahdollisuus lopettaa turha herkuttelu. Se on aika helppoa, sokerista ja rasvasta oppii eroon viikossa tai parissa.

Ihan samaa voisi kysyä kaikista muistakin turhista asioista. Miksi pitää olla "herkkä" kahvinjuonnista, viinin juomisesta, oluen tissuttelusta, nuuskan vedosta, väkevien ottamisesta, tupakanpoltosta, pössyttelystä yms. Kaikki nämä ovat täysin turhia terveyttä vahingoittavia aineita. On olemassa mahdollisuus lopettaa niiden turha käyttäminen. Aika arkaluonteisia asioita nämä tuntuvat kuitenkin käyttäjilleen olevan, koska niistä ei saa mennä huomauttelemaan ilman, että toinen kimpaantuu.

Vierailija
248/288 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa tämän ketjun miesten kommentteja, ja miettiä hyvin tarkkaan millaisia ovat niiden miesten salatut mietteet, jotka kokevat täysin normaaliksi ja asialliseksi huomautella kumppanille ruokavaliosta. Haluatko oikeasti seurustella ihmisen kanssa joka ajattelee sinusta näin?

Mikä ihme siinä on ettei naiselle saa syömisestä huomauttaa? Kyllä miehelle saa huomauttaa syömisestä, juomisesta, pelaamisesta jne. mutta naisille tuo syöminen on todella pyhä asia. En siis syyttele vaan olen aidosti utelias. Parin naisen kanssa on mennyt välit poikki kun olen erehtynyt puhumaan heille ruoasta kuten puhuisin ruoasta miesten kanssa.

Naisen asenne on hoivaava, miehen asenne on alistava.

Joku tonnikeiju selittelee...

Vierailija
249/288 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on urheilullinen ja keskittyy terveelliseen syömiseen ja urheiluun ja sinä mussutat suklaata ja vedät pizzaa? Ei tule toimimaan. Joko jompikumpi muuttaa tapojaan tai te riitelette asiasta aina. Jos vasta tapailette ja asia on jo pieni ongelma, se räjähtää myöhemmin käsiin. Ehkä kannattaisi kuitenkin etsiä samalla tavalla elävä kumppani. Kumpikin herkuttelee tai kumpikin sporttailee.

Ei se nyt ihan näinkään mene. Suhteessa voi olla erilaiset elämäntavat ja voi silti hyväksyä toisen. Itse olen hoikka ja urheilen. Miehellä taas on ylipainoa, eikä hän harrasta juurikaan liikuntaa. Tämä on mulle ihan ok. Ei kaikessa tarvitse olla samanlainen.

Itse olen kerran ottanut asian kauniisti puheeksi, pelkästään terveysmielessä, kun tiedän, että miehen suvussa on alttiutta ylipainon tuomiin sairauksiin, ja toivoisin, että mirs pysyy terveenä. En painosta, enkä arvostele. Oman kumppanini ei tarvitse olla urheilullinen, enkä halua kontrolloida hänen syömisiään. Sellainen ei ole toista kunnioittavaa käytöstä. Ap:nä en kuuntelisi tuollaista puhetta.

Vierailija
250/288 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan sanoi ettei ole ylipainoinen.

On se, ulkonäkö kertoo enemmän kuin vaaka.

Vierailija
251/288 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm olen samanlaisessa tilanteessa, paitsi olen siis tuo mies. Naisystävä muuten todella mukava ja seksikäskin, mutta syö kun hevoinen. Pelkään että ennen pitkää johtaa lihavuuteen. Kerran kävimme pitsalla karvakäsipaikassa, ja hän söi yhdellä istumalla kokonaisen rullakebabin. En ole ennen nähnyt yhdenkään naisen moista pistelevän poskeensa ykkösellä.

M28

Nämä miehen ruokahalun omaavat naiset ovat samaa luokkaa kuin miehen pituiset tai miehen leukaperät omaavat naiset eli viisari ei värähdäkään. Ehkä bull mentula tai muut synteettiset testoterot osaavat nähdä nämä feminiineinä. Ps. En ole mikään kuivan kesän orava, jolle ei ruoka maistu( 186 cm 83 kg).

Vierailija
252/288 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se läski eufemismeillä vähene.

Vierailija
253/288 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa tarvitset enemmän, herkkuja vai sitä miestä.

Valitsisin herkut, koska niiden avulla olen jaksanut pienestä asti. Toisaalta en ole ylipainoinen. Mutta miehet voivat tulla ja mennä.

Voi olla, että mies tarkoittaa hyvää ja haaveilee yhteisestä terveellisestä tulevaisuudesta, tai sitten ei.

Siis voiko muka joku sokeriherkku vaikkapa suklaa olla näin iso osa elämää josta ei voi mitenkään luopua? Puhutaan kuin jostain heroiiniriippuvuudesta. Olen ymmärtänyt että tupakoinnin ja alkoholin lopettaminen voi olla vaikeaa mutta ettei jotain sokerimässäämistä muka voi korvata millään muulla kun tietää vieläpä sen haitat

Sanopa jollekin miehelle, että on loppuelämänsä ilman alkoholia tai tupakkaa. Luuletko valtaosan miehistä valitsevan naisen vai alkoholin?

Tämä kyllä kolahti. Yritin sanoa miehelleni, että hänen alkoholinkäyttö on ongelma, ja voitaisiinko me molemmat jättää alkoholi kokonaan. Kun ei onnistu kohtuudella. Hän pitkään selitti, miten olisi ihan kamalaa, jos ei enää ikinä saisi hyvää viskiä, tai ruuan kanssa viiniä, tai saunaolutta. Joten otin lapset ja lähdin. Hän konkreettisesti valitsi ennemmin alkoholin, kuin perheensä.

Vierailija
254/288 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huomauttelu tarkoittaa sitä, että hän haluaisi sinun olevan hoikempi. Kun mies on urheilullinen ja omaa varmasti hyvän kropan, luulenpa että haluaisi sinulta samaa. En usko että suhteenne tulee toimimaan pidemmän päälle. Kuivuu kokoon. Ulkonäöllä on merkitystä, ainakin seksissä. Ei kukaan mies halua jyystää mitään valasta, ei ainakaan hyvän kropan omaava mies.

Vierailija
255/288 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen huomauttelee miehen syömisestä, se on kohteliasta ja rakentavaa keskustelua, kannustusta terveellisempään elämään ja toisen auttamista kohti parempaa oloa.

Jos mies huomauttelee naiselle, se on henkistä väkivaltaa ja narsistista vallankäyttöä, jossa toiselta riistetään kaikki itsemääräämisoikeus.

Nämä mielessä voitte jatkaa keskustelua.

😄😄😄😄😄😅😅😅😅😅😄😄😄😅😅😅

Ja mitään "hieman pyöreää mutta ei ylipainoista" ei ole olemassakaan.Aloittajalla on rasvaprosentti suurempi kuin luulee.

Vierailija
256/288 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa tämän ketjun miesten kommentteja, ja miettiä hyvin tarkkaan millaisia ovat niiden miesten salatut mietteet, jotka kokevat täysin normaaliksi ja asialliseksi huomautella kumppanille ruokavaliosta. Haluatko oikeasti seurustella ihmisen kanssa joka ajattelee sinusta näin?

Mikä ihme siinä on ettei naiselle saa syömisestä huomauttaa? Kyllä miehelle saa huomauttaa syömisestä, juomisesta, pelaamisesta jne. mutta naisille tuo syöminen on todella pyhä asia. En siis syyttele vaan olen aidosti utelias. Parin naisen kanssa on mennyt välit poikki kun olen erehtynyt puhumaan heille ruoasta kuten puhuisin ruoasta miesten kanssa.

Naisen asenne on hoivaava, miehen asenne on alistava.

Niin,eihän lihavia naisia ole olemassakaan kun ne kuulemma osaavat itse syödä oikein 😆😆

Vierailija
257/288 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kontrollifriikki.

Vierailija
258/288 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kyllä ihana mies. Kerta kaikkiaan.

Vierailija
259/288 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin ihana kuin luulet!

Vierailija
260/288 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi hetkeäkään. Kuvitteleeko hän olevansa vanhempasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi