Tapailen ihanaa miestä, mutta hän huomauttelee syömisistäni
Olen hieman pyöreä, en ylipainoinen kuitenkaan. Hän on hyvin urheilullinen ja hoikka. Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana. Mutta syömisistäni huomauttaa, esim. "muru, eiköhän tuo pizzapala ole sitten viimeinen" ja jos yritän kaupasta ostaa suklaata, niin hän sanoo, että "ethän sä mun kanssa suklaata tarvitse". Ja muuta tuollaista. Hän tekee paljon ruokaa ja päättää, mitä ostetaan. Emme ole enää ihan nuoria, joten toisaalta hyvä, mutta tietysti vähän ärsyttää.
Kommentit (285)
Näille "miten pyöreä ei ole läski" -ihmettelijöille: pyöreällä naisella on isot tissit, ehkä pyöreähköt kasvot ja luultavasti muodokas takamus. Ei-pyöreällä niitä ei ole. T. Ei-pyöreä N BM 22
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain jäävuoren huippu. Lisää tulossa. Unohda koko juttu.
Tämä. Kontrollointi tulee vain lisääntymään. Kohta alkaa rajoittamaan sun kaverisuhteita, sen jälkeen eristetään sukulaisista. Kertoo ketä äänestää ja mitä vaatteita voit käyttää, koska "mä vaan haluan, että sä näytät kauniilta muru". Kaikki verhotaan välittämiseen, mutta oikeasti alistaa ja kaasuvalottaa sut pukkuhiljaa, kunnes et enää tiedä kuka olet ja mitkä on sun ajatuksia.
Juokse 🏃🏃🏃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen huomauttelee miehen syömisestä, se on kohteliasta ja rakentavaa keskustelua, kannustusta terveellisempään elämään ja toisen auttamista kohti parempaa oloa.
Jos mies huomauttelee naiselle, se on henkistä väkivaltaa ja narsistista vallankäyttöä, jossa toiselta riistetään kaikki itsemääräämisoikeus.
Nämä mielessä voitte jatkaa keskustelua.
😄😄😄😄😄😅😅😅😅😅😄😄😄😅😅😅
Ja aikuinen ihminen osaa syödä oikein - jos on nainen,ei muuten...
"Olen hieman pyöreä, en ylipainoinen kuitenkaan."
Eli ylipainoinen koska lihasten säilymisestä ei ole huolehdittu jojolaihdutuksissa.Hyvä että mies neuvoo.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti mies on mielestäsi ihana?
On se, varsinkin, kun se sanoo, että vauhtia läski.
Vierailija kirjoitti:
Ette sovi toisillenne. Ei siinä muuta. Jos/kun ette ole enää nuoria eli sinäkään et ole niin miksi jaksat katsoa/kuunnella moista. Etsi uusi mies tai ole yksin.
Hän todennäköisesti toivoo, että laihtuisit. Tuolla testaa, oletko valmis laihtumaan.
Jos et ole valmis laihtumaan, niin unohda juttu. Esim itselleni hoikkuus on edellytys, olen mieluummin yksin kuin pyöreän ihmisen kanssa. Olen kiva, mutta tiedän etten voisi sietää ylipainoisia ja siksi en edes yritä heidän kanssaan, kun hekin loukkaantuvat, jos ehdottaa laihduttamista tai terveellisiä elämäntapoja.
Eli ei jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Hän yrittää vihjata että sinun pitäisi laihtua. Ei jatkoon. Et kelpaa hänelle omana itsenäsi.
Mutta miksi ap ylipäätään kelpaa itselleen? Jos minä olisin ylipainoinen ja söisin suklaata, jättäisin ne suklaat pois ihan itseni takia.
Ihmiset alkavat olla niin isoja, että lihavuudesta on jo tullut normi.
Vierailija kirjoitti:
En ole laiska pullukka. Olen ihan liikunnallinen ja reipas nainen, mutta en ole laiha, en myöskään ylipainoinen. Ennemminkin sellainen hieman pyöre, muodokas ja lyhyt. Ja urheilemme miehen kanssa paljon yhdessä. Mies on oikeasti todella hyvä ja olen todella syvästi ihastunut häneen.
No mitä sitten täällä kitiset siitä, että mies huomauttee syömisistäsi, jos mies on ihana! Sitten vaan kestät nälvimisen ja ilmeilyn. Sillä sitä tuo on, vaikka muuta yrität väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette sovi toisillenne. Ei siinä muuta. Jos/kun ette ole enää nuoria eli sinäkään et ole niin miksi jaksat katsoa/kuunnella moista. Etsi uusi mies tai ole yksin.
Hän todennäköisesti toivoo, että laihtuisit. Tuolla testaa, oletko valmis laihtumaan.
Jos et ole valmis laihtumaan, niin unohda juttu. Esim itselleni hoikkuus on edellytys, olen mieluummin yksin kuin pyöreän ihmisen kanssa. Olen kiva, mutta tiedän etten voisi sietää ylipainoisia ja siksi en edes yritä heidän kanssaan, kun hekin loukkaantuvat, jos ehdottaa laihduttamista tai terveellisiä elämäntapoja.
Eli ei jatkoa.
Näin se on. Täytyy olla riittävän samanlaiset arvot ja syöminen ja terveys on yksi niistä. Ihan realistisestikin ajatellen kuntoilevat hoikat löytävät yhteistä aktiviteettia kun taas suklaata syöville sohvaperunoille se yhteinen aktiviteetti on varmaan Netflix.
Ja kun kaupungilla katsoo pariskuntia, niin useimmiten kummatkin ovat hoikkia tai kummatkin lihavia. Toki näkee sekaparejakin, mutta ovat selkeä vähemmistö. Silloin heillä on varmaan muita yhteisiä nimittäjiä.
Mietipä tätä kirjoittamaasi:
"Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana."
Eikö tässä ole ristiriita siihen, että hän huomauttelee syömisestäsi ja saa sinut näin tuntemaan huonoa omaatuntoa asiasta. Et voi olla oma itsesi hänen seurassaan; et voi syödä mitä haluat jne. Ajan mittaan (ellet jo nyt) alat syömään salaa häneltä. Sinusta ei ikinä tule hänen mieleistään.
Sanot, ettei hän sano ilkeästi mistään. Eikö tuo ole ilkeyttä? Ei se ainakaan fiksuutta ole.
Unohda koko juttu!
Minä en deittailisi miestä joka huomauttelee mun syömisistä
Itse olen hoikka mutta syön paljon etenkin silloin kun sattuu olemaan jotain hyvää ruokaa
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän yrittää vihjata että sinun pitäisi laihtua. Ei jatkoon. Et kelpaa hänelle omana itsenäsi.
Mutta miksi ap ylipäätään kelpaa itselleen? Jos minä olisin ylipainoinen ja söisin suklaata, jättäisin ne suklaat pois ihan itseni takia.
Ihmiset alkavat olla niin isoja, että lihavuudesta on jo tullut normi.
Oletpa täydellinen kun et ikinä syö pitsaa tai suklaata? Ei Ap ollut ylipainoinen. Huomautteletko sinäkin kumppanillesi jos hän syö suklaata? Tiedätkö itse edes miltä suklaa maistuu?
Vanhempi aloitus, ap tuskin seurailee.
Mutta sanon vain, että ei tuollainen hyvää lupaa. Ei se ole mitään välittämistä vaan kontrollia.
Itse haluan, että mies on todella kovakuntoine ja lihaksikas. Penkki alle 120kg niin ei tule mitään. Joten olen etsinyt vain sellaista miestä. Ihan pimeä idea, että etsisin vaikka juoksua harrastavan, liikuntaa harrastamattoman, suunnistajan tmv vähemmän lihaksikkaan miehen ja alkaisin patistaa häntä salille tai komennolla minkäkokoinen hauis laitetaan tavoitteeksi. Ei mitään järkeä.
Samoin en itse katselisi hetkeäkään jos kumppani saati vasta kumppaniehdokas puuttuisi syömisiini. Tai harrastuksiini. No, liikunnasta en ole saanut noottia, sali ja juokseminen kuuluvat arkeen. Mutta on tullut vastaan joskus nettideittiaikoinani miehiä jotka olivat heti kommentoimassa että koiria pitää olla vähemmän tai pitää alkaa meikata. :D
Yllättäen ei tullut treffejä. Olivat vielä miehiä jotka eivät täyttäneet kriteereitäni mutta lähestyivät silti ja vielä noin tökerösti. Huikea ennuste suhteelle jos heti aletaan komentamaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajahan sanoi ettei ole ylipainoinen.
Mutta ei ole normaalipainoinenkaan? Selvästi elämäntavat ovat sellaiset, jotka johtavat lihomiseen.
Ap, mitä sinulle nyt kuuluu, vuoden 2026 tammikuussa?
Sellainen mies ei ole ihana. Sinulla on vääristynyt käsitys asioista.
Mulla on miesten kanssa, eli he ihastuvat kroppaani mutta eivät hyväksy ja ymmärrä mitä sen ylläpitäminen vaatii käytännössä. Ap:n kohdalla ehkä ne ihanat naiselliset muodot katoavaisivat miehen dieetillä.
Jonkun pitää olla ohjakset käsissä syömisen suhteen. Sitä voi alkaa huomaamatta lihoamaan, varsinkin jos pyöreyttä jo entuudestaan. Onko aplla itellä kohtuutta herkuttelussa? Hyvä että mies huolehtii, välittää.
Joko jätit sen sian?