Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ollut aidosti kiinnostunut

Vierailija
23.05.2020 |

Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?
Itselleni käynyt näin, ja raivostuttaa. Seksiä hän ei saanut.
Tunnen itseni kuitenkin hölmöksi. Että minun persoonani ei kiinnostanutkaan häntä. Että mitään parisuhdetta hän ei kanssani halunnut.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa tämä: miten se parisuhde sitten syntyy?

Syntyy kulttuurisesta pakotuksesta, usein tytön vanhemmat ovat ne jotka painostavat tai ohjaavat suhteisiin, myyvät tytön orjaksi jollekin ukolle, jne. Myös sosiaalinen malli vaikuttaa: kun synnyt lapsena tähän maaimaan niin synnyt tuosta saastatouhusta ja elät pitkään niin, että vain tuota saastaa on ympärilläsi, koska lapsia ei synny muuten. No nykyään itselliset naiset saattavat elää siveellisesti ja saada lapsia niin, etteivät ne altistu naisen s eksiorjuuttamiselle vaan ainoastaan inseminaatiolle.

Luonnossa suurin osa eläinlajeista elää niin, että naaraat ja koiraat eivät ole tekemisissä juuri ollenkaan kuin parittelun merkeissä kerran vuodessa. Miehet alkoivat sitten ra iskaamaan naisia hupitarpeikseen oletettavasti viljelyn ja domestikaation myötä. 

Mutta se on sinänsä irrelevanttia miten tähän on päädytty, relevanttia on se että se on nyt ohi ja niiden naisten jotka tuosta paskasta ovat vapautuneet kannattaa auttaa muitakin vapautumaan, ja se siitä.

Hyppää siitoshullu sillalta. Älä anna neuvoja asiaan mistä sinulla ei ole mitään kokemuksia eikä sinulla tule olemaan mitään kokemuksia koko säälittävän elämäsi aikana.

Enpäs hyppää, hyppää itse. Tai leikkaa pallisi niin pääset kokemaan mitä oikea elämä on ilman että olet raivohullu r aiskaaja.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta minustakin sinulla ei nyt ole kaikki ihan kunnossa. Oletan, ettei sinulla ole lapsia eikä miestä, eikä siinä mitään, mutta älä viitsi jankata jostain luonnonlaeista, joista sinulla ei tunnu olevan harmainta aavistustakaan.

N55

Ei vaan teillä ei ole, koska olette elänyt ihmisra iskaussimulaatiossa läpi elämänne, ettekä ymmärrä ettei tuollainen ole naaraille sopivaa elämää vaan heidän pahoinpitelyään. Harva nainen suostuu uskomaan, miten hirveitä asioita heille on tehty, ennen kuin asian tajuaa ja sitten siltä ei voi enää sulkea silmiään.

Olin siis oikeassa. Sinulla ei ole asiasta minkäänlaista omakohtaista kokemusta. Suuri suu ja häiriintyneet ajatukset vain.

N55

Vierailija
102/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten kun eroatte niin parin vuoden päästä hahmotat, miten pahasti sinua on hyväksikäytetty, mutta nyt käärmeenmyrkky virtaa vielä suonissasi."

32 vuotta tuota on jouduttu jo odottelemaan ja samalla kasvattamaan lapset aikuisiksi ja nyt vanhetaan yhdessä matkustellen ja mökkeillen. Mutta kyllä se mies varmaan ihan kohta alkaa pettää ja jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?"

Tietenkin on aina miehiä jotka haluavat pelkkää seksiä. Mutta siksi sitä ei yleensä mennä suoraan kenenkään luokse vaan ensin katsotaan että miltä se toinen vaikuttaa. En usko olevani mikään ylivertainen ihmistuntija mutta kyllä minulle ainakin aika nopeasti selviää että onko se toinen oikeasti kiinnostunut tutustumaan juuri minuun vain onko kiinnostuksena pelkkä seksi. Ehkä siksi että minulle on aina tärkeää se yhteys joka syntyy silloin kun keskustelu toisen kanssa soljuu luontevasti ja niin että ei silti puhuta vain tyhjänpäiväisyyksiä vaan asioita joissa tulee esiin sen toisen ajatukset, kokemukset ja arvot.

Vierailija
104/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin omaa aviomiestäni ja miksi häneen aikanani ihastuin niin ihan se suurin asia oli juuri se että hän vaikutti ensi hetkestä lähtien ihan oikeasti kiinnostuneelta siitä millainen minä olen ja mitä minä ajattelen. Eikä ole tarvinut vielä tuosta käsitystä muuttaa.

Vierailija
105/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa naiset muistaa, että miehet haluavat ensi sijassa seksiä, sen jälkeen hoivaa ja lohtua. Siitä valovuosien päässä tulee muu, kuten kumppanuus.

Eli neuvot naisia, että heidän ei kannata olla tekemisissä miesten kanssa?

Vierailija
106/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt, mutta johtuu vain ja ainoastaan tosi pitkälle viedystä nirsoilusta. Koska tuollaisia miehiä olisi tulossa ovista ja ikkunoista kyllä. 

En ole ikinä mennyt millekään yhtäkkisille treffeille ja olen tehnyt selväksi, että vain parisuhde on haussa. Ja miehethän sitten valehtelee, negailee, rähisee, syyllistää, ivailee, manipuloi yrittäessään saada sen panopuun pikatreffeille tai jopa kotiovelleen :D

Se pitää jättää omaan arvoonsa. 

Nykyinen aviomieheni tuli tapaamaan minua 500km päästä, eikä silti pantu ekoilla eikä toisillakaan treffeillä. Suhteessa vasta sitten ja pian muutettiinkin yhteen kun välimatka oli niin haastava. 

Mutta niitä valehtelevia vonkamiehiä olisi kyllä kaikille jaossa. Olen kuullut että pahimmat leikkii kuukausia, että suhde olisi tulossa tai jopa seurustelevat jonkun naisen kanssa mutta inhoavat tätä ja laahaavat sitten naimisiinmenon, lisääntymisen jne kanssa kun "joku vaan pitää olla". 

Vierailija
107/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa naiset muistaa, että miehet haluavat ensi sijassa seksiä, sen jälkeen hoivaa ja lohtua. Siitä valovuosien päässä tulee muu, kuten kumppanuus.

Jos mä naisena sanoisin, että kaikki miehet haluaa vain seksiä eikä rakkaudella ole heille mitään merkitystä, mua syytettäisiin miesvihasta. Jostain syystä kuitenkin miehet itse sitten jankuttavat samaa sivukaupalla tässäkin ketjussa erilaisina muunnelmina, joista tämä lainattu kommentti on vain yksi.

Vihaavatko miehet siis miehiä?

Vierailija
108/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä olen. Alan olla jo kyllästynyt miehiin.

N23

Ja minä alan olemaan aseksuaalisena miehenä kyllästynyt tähän naisten jeesusteluun kun täysin samalla tavalla teissäkin on niitä munahaukkoja joita ei miehissä kiinnosta muu kuin munan saanti.

Vierailija
109/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyinen aviomieheni tuli tapaamaan minua 500km päästä, eikä silti pantu ekoilla eikä toisillakaan treffeillä."

Jos se sinulle sopii niin se on tietenkin oikea tapa sinulle toimia. Sinällään on merkityksetöntä parisuhteen kannalta että onko sitä seksiä heti vai vuoden päästä. Jos toinen haluaa oikean parisuhteen ja ihastuu niin tämä tapahtuu riippumatta siitä milloin seksi aloitetataan. Ja sama asia jos ei halua suhdetta. Hän ei seksiä pihtaamalla ala haluta suhdetta.

Vierailija
110/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta niitä valehtelevia vonkamiehiä olisi kyllä kaikille jaossa. Olen kuullut että pahimmat leikkii kuukausia, että suhde olisi tulossa tai jopa seurustelevat jonkun naisen kanssa mutta inhoavat tätä ja laahaavat sitten naimisiinmenon, lisääntymisen jne kanssa kun "joku vaan pitää olla". "

Tuossa on kyllä jo sillä naisellakin peiliin katsomisen paikka että miten paljon sitä on oikeasti tullut tutustuttua sen toisen persoonaan jos noin pääsee käymään.

Vierailija
111/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on suurin osa treffeistä.Mies löytää henkisiä kaverisuhteita ihan miesten kesken.

Vierailija
112/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naisiin

Vierailija
113/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies löytää henkisiä kaverisuhteita ihan miesten kesken."

Niin jos tykkää enemmän miehistä. Ikävä totuushan on se että osa miehistä ei oikeastaan edes pidä naisista ihmisinä vaan valitsee miehet kaikkeen muuhun paitsi seksiin. He ovat siinä suhteessa jääneet vähän lapsen tasolle.

Sitten se oikeasti kypsä aikuinen mies kykenee naisen kanssa myös siihen henkiseen kumppanuuteen ja ystävyyteen sen rakkauden ja seksin lisäksi.

Vierailija
114/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tapahtunut, miehellä oli koko ajan selvästi pelkkä seksi mielessä. Aamulla hänellä oli sitten sellainen painu helvettiin -asenne, vaikka kovasti koitti peitellä.

Onneksi kaikesta voi oppia.

Tämä mies siis vakuutteli että joo joo, olen tosissani kiinnostunut ja vakavalla mielellä liikkeellä. Ilmeisesti hänellä jotain ongelmia saada nainen petiin kun joutui valehteluun turvautumaan.

Enemmistö miehistä valehtelee,ei kai ne suoraan sano että vain seksi kiinnostaa.

Vierailija
115/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enemmistö miehistä valehtelee,ei kai ne suoraan sano että vain seksi kiinnostaa."

Ja liian moneen naiseen uppoaa myös luokattoman huonot valheet.

Vierailija
116/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies löytää henkisiä kaverisuhteita ihan miesten kesken."

Niin jos tykkää enemmän miehistä. Ikävä totuushan on se että osa miehistä ei oikeastaan edes pidä naisista ihmisinä vaan valitsee miehet kaikkeen muuhun paitsi seksiin. He ovat siinä suhteessa jääneet vähän lapsen tasolle.

Sitten se oikeasti kypsä aikuinen mies kykenee naisen kanssa myös siihen henkiseen kumppanuuteen ja ystävyyteen sen rakkauden ja seksin lisäksi.

Tottakai ne kavereina tykkää miehistä eikä naisista joiden jutut ei voisi vähempää kiinnostaa.Luuletko sitten että tällä perusteella halutaan homoilla?

Vierailija
117/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa miehistä kiinnostaa ensisijaisesti ilmainen irtoseksi. 

Jos ei sitä ole tarjolla. Ja joutuvat jotenkin panostamaan sitä saadekseen. Niin loppujen lopuksi nainen on heidän mielestään h*ora.

Pätee myös aviovaimoihin. Senkin pitäisi olla jotenkin miehelle tuottavaa. 

Vierailija
118/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottakai ne kavereina tykkää miehistä eikä naisista joiden jutut ei voisi vähempää kiinnostaa."

Naisten jutut ei kiinnosta ja miesten kiinnostaa juuri koska olet jäänyt lapsen tasolle. Aikuista miestä kiinnostaa ihan kaikenlaiset jutut varsikin sen ihmisen jutut jonka on itse kumppanikseen valinnut. Sitä valintaa kun ei tehdä pelkällä munalla vaan juuri mm. sillä perusteella että juuri sen naisen jututkin kiinnostavat.

"Luuletko sitten että tällä perusteella halutaan homoilla?"

En puhunut mitään homoilusta vaan siitä kypsästä aikuisesta suhteesta ja rakkaudesta johon kykenee kun on kasvanut myös henkisesti aikuiseksi.

Vierailija
119/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottakai ne kavereina tykkää miehistä eikä naisista joiden jutut ei voisi vähempää kiinnostaa."

Niin, tytöt on sillai vähän hyi ja ihan tyhmii kun ne tyykkää vaan jostain pinkistä ja barbeista. 

Vierailija
120/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan muuta kuin seksiä. Siksi se kaikki ne pakolliset temput tekee, että saisi seksiä. Sillä on kavereita jos haluaa olla ihmisten kanssa joiden seura kiinnostaa.

Täydellinen tiivistelmä 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän