Mies ei ollut aidosti kiinnostunut
Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?
Itselleni käynyt näin, ja raivostuttaa. Seksiä hän ei saanut.
Tunnen itseni kuitenkin hölmöksi. Että minun persoonani ei kiinnostanutkaan häntä. Että mitään parisuhdetta hän ei kanssani halunnut.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa tämä: miten se parisuhde sitten syntyy?
Syntyy kulttuurisesta pakotuksesta, usein tytön vanhemmat ovat ne jotka painostavat tai ohjaavat suhteisiin, myyvät tytön orjaksi jollekin ukolle, jne. Myös sosiaalinen malli vaikuttaa: kun synnyt lapsena tähän maaimaan niin synnyt tuosta saastatouhusta ja elät pitkään niin, että vain tuota saastaa on ympärilläsi, koska lapsia ei synny muuten. No nykyään itselliset naiset saattavat elää siveellisesti ja saada lapsia niin, etteivät ne altistu naisen s eksiorjuuttamiselle vaan ainoastaan inseminaatiolle.
Luonnossa suurin osa eläinlajeista elää niin, että naaraat ja koiraat eivät ole tekemisissä juuri ollenkaan kuin parittelun merkeissä kerran vuodessa. Miehet alkoivat sitten ra iskaamaan naisia hupitarpeikseen oletettavasti viljelyn ja domestikaation myötä.
Mutta se on sinänsä irrelevanttia miten tähän on päädytty, relevanttia on se että se on nyt ohi ja niiden naisten jotka tuosta paskasta ovat vapautuneet kannattaa auttaa muitakin vapautumaan, ja se siitä.
Hyppää siitoshullu sillalta. Älä anna neuvoja asiaan mistä sinulla ei ole mitään kokemuksia eikä sinulla tule olemaan mitään kokemuksia koko säälittävän elämäsi aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Linä puolestani kyselen, miten kukaan edes haluaa seksiä ennen kuin tutustuu toiseen? Eläimiäkö olette?"
Osa vain tykkää seksistä ihan sen itse seksin takia. Lisäksi osalla on luontevaa että seksi ei ole asia joka säästetään siihen kun on varmaa että suhteesta tulee jotain vaan se on osa sitä tutustumista.
Voisiko nämä seksiaddiktit ja r aiskarit serustella toistensa kanssa homosti? Totta kai siittävä koiras addiktoituu paritteluun jos saa paritella koko ajan loputtomasti. Ihan yhtä lailla kuin narkomaanikin addiktoituu narkkaamaan. Mutta miksi naisen pitäisi sotkeentua tällaisen ongelmayksilön paskaan elämään, varsinkin kun hän joutuu itse tuon addiktion uhriksi?
Ihan turha yrittää sepittää tuota normaaliksi ja luontaiseksi käytökseksi. Se ei sitä ole eikä mikään eläin elä noin, ainoastaan ihmismies r aiskaa naista huvin päiten ja usein vielä hylkää päälle. Olette saastaa
Moi taas siitoshullu
🤪
Jäikö lääkkeet ottamatta?
Ei ole lääkitystä mutta näille r aiskureille olisi aika määrätä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyy kulttuurisesta pakotuksesta, usein tytön vanhemmat ovat ne jotka painostavat tai ohjaavat suhteisiin, myyvät tytön orjaksi jollekin ukolle, jne. Myös sosiaalinen malli vaikuttaa: kun synnyt lapsena tähän maaimaan niin synnyt tuosta saastatouhusta ja elät pitkään niin, että vain tuota saastaa on ympärilläsi, koska lapsia ei synny muuten. No nykyään itselliset naiset saattavat elää siveellisesti ja saada lapsia niin, etteivät ne altistu naisen s eksiorjuuttamiselle vaan ainoastaan inseminaatiolle.
Luonnossa suurin osa eläinlajeista elää niin, että naaraat ja koiraat eivät ole tekemisissä juuri ollenkaan kuin parittelun merkeissä kerran vuodessa. Miehet alkoivat sitten ra iskaamaan naisia hupitarpeikseen oletettavasti viljelyn ja domestikaation myötä.
Mutta se on sinänsä irrelevanttia miten tähän on päädytty, relevanttia on se että se on nyt ohi ja niiden naisten jotka tuosta paskasta ovat vapautuneet kannattaa auttaa muitakin vapautumaan, ja se siitä.
Hyppää siitoshullu sillalta. Älä anna neuvoja asiaan mistä sinulla ei ole mitään kokemuksia eikä sinulla tule olemaan mitään kokemuksia koko säälittävän elämäsi aikana.
Enpäs hyppää, hyppää itse. Tai leikkaa pallisi niin pääset kokemaan mitä oikea elämä on ilman että olet raivohullu r aiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
"Kannattaisi varmaan miettiä vähän omiakin velvollisuuksia esim. aviomiehenä jos haluaa olla missään tekemisissä naisten kanssa. "
Miksi kuvittelet että en ole sitä ajatellut? Aina olen perheen halunnut ja kun sen sain niin hoidin kyllä vähintään oman puolikkaani siitä, usein enemmänkin kun vaimo teki minua kunnianhimoisempaa uraa.
Eivät kaikki miehet ole samanlaisia.
Ilmeisesti et kun nainen sinut jätti. Miehet tietty itse aina kuvittelevat tekevänsä kaiken oikein, hyvin ja riittävästi, kun itsestä tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Linä puolestani kyselen, miten kukaan edes haluaa seksiä ennen kuin tutustuu toiseen? Eläimiäkö olette?"
Osa vain tykkää seksistä ihan sen itse seksin takia. Lisäksi osalla on luontevaa että seksi ei ole asia joka säästetään siihen kun on varmaa että suhteesta tulee jotain vaan se on osa sitä tutustumista.
Voisiko nämä seksiaddiktit ja r aiskarit serustella toistensa kanssa homosti? Totta kai siittävä koiras addiktoituu paritteluun jos saa paritella koko ajan loputtomasti. Ihan yhtä lailla kuin narkomaanikin addiktoituu narkkaamaan. Mutta miksi naisen pitäisi sotkeentua tällaisen ongelmayksilön paskaan elämään, varsinkin kun hän joutuu itse tuon addiktion uhriksi?
Ihan turha yrittää sepittää tuota normaaliksi ja luontaiseksi käytökseksi. Se ei sitä ole eikä mikään eläin elä noin, ainoastaan ihmismies r aiskaa naista huvin päiten ja usein vielä hylkää päälle. Olette saastaa
Moi taas siitoshullu
🤪
Jäikö lääkkeet ottamatta?
Ei ole lääkitystä mutta näille r aiskureille olisi aika määrätä jotakin.
Miksi? Lääketiedehän on mielestä valehtelua ja vain naisten silpomista. Miten se siis voisi millään tavalla ratkaista miestenkään ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
On. Tutustumisen aluksi olen kertonut, että haluan tutustua ennen intiimille tasolle siirtymistä. Jotkut miehet lopettavat suoraan tässä vaiheessa. Osa kertoo olevansa kiinnostuneita ja haluavat tutustua. Kuitenkin 1-2 kuukauden tapailun jälkeen huomaan, että minä olen kuuntelemalla ja kysymällä saanut paljon tietoa miehen perheestä, kavereista, työstä ja harrastuksista. Tuossa vaiheessa tajuan, että mies ei tiedä minusta mitään eikä ole kysellyt mistään. Kysymyksenä miehen taholta, miten päiväsi on mennyt. Kerrot tarkemmin tai vähän suppeammin, ei tarkentavia kysymyksiä mieheltä. Kun haluat päättää tutustumisen vedoten siihen, että mies ei vaikuta kiinnostuneelta, selitykseksi sitten väsymys, työkiireet jne. Kuitenkin on jaksanut ja kerennyt omista asioistaan jutella. Onneksi en ole koskaan niin päätä pahkaa ihastunut, että olisi jäänyt miehen kiinnostuksen puute huomaamatta. Sitä oikeaa ei vielä ole tullut vastaan.
Miten tämä sinun strategia on mielestäsi toiminut? Onko se johtanut haluttuun lopputulokseen?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa naiset muistaa, että miehet haluavat ensi sijassa seksiä, sen jälkeen hoivaa ja lohtua. Siitä valovuosien päässä tulee muu, kuten kumppanuus.
Tässä on totuus.
🇺🇦🇮🇱
Miksi? Lääketiedehän on mielestä valehtelua ja vain naisten silpomista. Miten se siis voisi millään tavalla ratkaista miestenkään ongelmia?
Se on ratkaissut jo mm. eläintuotantotaloudessa. Koirailta pallit pois nips naps, populaatio elää täydellisessä rauhassa. Asia on ihan tasan niin yksinkertainen.
"Silti aikamoisen debiiliä mennä liittoon siittävän koiraan kanssa. Ihminen elää 80-100 vuotta nykyään, tosissanneko ajattelette että se miesapina elää siveästi muna pöksyissään kanssanne samassa asunnossa r aiskaamatta teitä jatkuvasti? "
Mitä ihmettä minä sellaisella munkilla tässä kotona tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpäs hyppää, hyppää itse. Tai leikkaa pallisi niin pääset kokemaan mitä oikea elämä on ilman että olet raivohullu r aiskaaja.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta minustakin sinulla ei nyt ole kaikki ihan kunnossa. Oletan, ettei sinulla ole lapsia eikä miestä, eikä siinä mitään, mutta älä viitsi jankata jostain luonnonlaeista, joista sinulla ei tunnu olevan harmainta aavistustakaan.
N55
Vierailija kirjoitti:
"Silti aikamoisen debiiliä mennä liittoon siittävän koiraan kanssa. Ihminen elää 80-100 vuotta nykyään, tosissanneko ajattelette että se miesapina elää siveästi muna pöksyissään kanssanne samassa asunnossa r aiskaamatta teitä jatkuvasti? "
Mitä ihmettä minä sellaisella munkilla tässä kotona tekisin?
Jaa-a. Aika monella naisella on huonekasveja tai esim. kuohittuja lemmikkejä, ja elävät näiden kanssa mieluummin kuin siittävän koiraan. Sen sijaan esimerkiksi leikkaamatonta kollikissaa kukaan ei halua nurkkiinsa. Miksi haluaisit leikkaamattoman ihmissian? Mietipä itse asiaa
Vierailija kirjoitti:
Se on ratkaissut jo mm. eläintuotantotaloudessa. Koirailta pallit pois nips naps, populaatio elää täydellisessä rauhassa. Asia on ihan tasan niin yksinkertainen.
Ihmiset ei ole mitään tuotantoeläimiä. En tiedä miksi aina vetoat johonkin 'luonnonvalintaan', kun Darwinin lakien mukaan kaltaisesi retardi olisi jo kuollut aikaa sitten.
"Tässä on totuus."
Ehkä sinulle. Minulla on onneksi erilainen totuus. Olen löytänyt miehen joka on ollut ihan mahtava kumppani ja isä lapsillemme ja tukenut ja auttanut minua aina kun vain on tarpeen.
Tietenkin hän tykkää myös seksistä kuten normaali mies tykkää. Eikä siinä mitään vikaa ole, päinvastoin. Kullä normaali nainenkin seksiä haluaa varsinkin kun löytää miehen joka on todella rakkauden ja kunnioituksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolle vastasit, mutta minustakin sinulla ei nyt ole kaikki ihan kunnossa. Oletan, ettei sinulla ole lapsia eikä miestä, eikä siinä mitään, mutta älä viitsi jankata jostain luonnonlaeista, joista sinulla ei tunnu olevan harmainta aavistustakaan.
N55
Ei vaan teillä ei ole, koska olette elänyt ihmisra iskaussimulaatiossa läpi elämänne, ettekä ymmärrä ettei tuollainen ole naaraille sopivaa elämää vaan heidän pahoinpitelyään. Harva nainen suostuu uskomaan, miten hirveitä asioita heille on tehty, ennen kuin asian tajuaa ja sitten siltä ei voi enää sulkea silmiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei ole mitään tuotantoeläimiä. En tiedä miksi aina vetoat johonkin 'luonnonvalintaan', kun Darwinin lakien mukaan kaltaisesi retardi olisi jo kuollut aikaa sitten.
Missä olen vedonnut luonnonvalintaan? Luonnonvalinta nimenomaan suosii älykästä jota mm. sen hahmottaminen on, että yhteiskunta on ihmisr aiskausfarmi. Miksi luulet, että lääketiede jakelee naiselle steroideja jotta ovat parempia s eksiorjia, kuin kuohitsee miehiä fyysiesti tai kemiallisesti? Lääkkeet tähänkin on olemassa
Ihminen on kirjaimellisesti tuotantoeläin, sitä työelämä on. Tuotantoa.
"Kuitenkin 1-2 kuukauden tapailun jälkeen huomaan, että minä olen kuuntelemalla ja kysymällä saanut paljon tietoa miehen perheestä, kavereista, työstä ja harrastuksista. Tuossa vaiheessa tajuan, että mies ei tiedä minusta mitään eikä ole kysellyt mistään."
Melko hitaasti tuon huomaat. Itse kyllä huomaan heti ensi tapaamisella jos mies ei tunnu kysyvän mitään minusta ja se on kyllä se joka saa heti lopettamaan alkuunsa.
Tai itse asiassa se hyvä yhteys syntyy silloin kun se ei ole mitään vuorottaista kyselyä vaan keskustelu soljuu luontevasti ja molemmat siinä ihan automaattisesti sekä kysyvät että kertovat asioita.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on totuus."
Ehkä sinulle. Minulla on onneksi erilainen totuus. Olen löytänyt miehen joka on ollut ihan mahtava kumppani ja isä lapsillemme ja tukenut ja auttanut minua aina kun vain on tarpeen.
Tietenkin hän tykkää myös seksistä kuten normaali mies tykkää. Eikä siinä mitään vikaa ole, päinvastoin. Kullä normaali nainenkin seksiä haluaa varsinkin kun löytää miehen joka on todella rakkauden ja kunnioituksen arvoinen.
Sellaiset tukholma-synkroomat sieltä. Sitten kun eroatte niin parin vuoden päästä hahmotat, miten pahasti sinua on hyväksikäytetty, mutta nyt käärmeenmyrkky virtaa vielä suonissasi.
"Luonnonvalinta nimenomaan suosii älykästä jota mm. sen hahmottaminen on, että yhteiskunta on ihmisr aiskausfarmi. "
Luonnonvalinta suosii milloin mitäkin riippuen ympäristöstä ja olosuhteista. Ei ole olemassa mitään yhtä ainoaa asiaa jota luonnonvalinta aina ja kaikkialla suosii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olen vedonnut luonnonvalintaan? Luonnonvalinta nimenomaan suosii älykästä jota mm. sen hahmottaminen on, että yhteiskunta on ihmisr aiskausfarmi. Miksi luulet, että lääketiede jakelee naiselle steroideja jotta ovat parempia s eksiorjia, kuin kuohitsee miehiä fyysiesti tai kemiallisesti? Lääkkeet tähänkin on olemassa
Ihminen on kirjaimellisesti tuotantoeläin, sitä työelämä on. Tuotantoa.
Sinullahan ei mitään kokemusta ole työelämästäkään niin miksi paasaat siitäkin? Jos keskustelisit vaikka psykoosikohtauksista niin voisit olla oikein asiantuntija.
"Kannattaisi varmaan miettiä vähän omiakin velvollisuuksia esim. aviomiehenä jos haluaa olla missään tekemisissä naisten kanssa. "
Miksi kuvittelet että en ole sitä ajatellut? Aina olen perheen halunnut ja kun sen sain niin hoidin kyllä vähintään oman puolikkaani siitä, usein enemmänkin kun vaimo teki minua kunnianhimoisempaa uraa.
Eivät kaikki miehet ole samanlaisia.