Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ollut aidosti kiinnostunut

Vierailija
23.05.2020 |

Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?
Itselleni käynyt näin, ja raivostuttaa. Seksiä hän ei saanut.
Tunnen itseni kuitenkin hölmöksi. Että minun persoonani ei kiinnostanutkaan häntä. Että mitään parisuhdetta hän ei kanssani halunnut.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäitien ongelmia.

Vierailija
42/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tutustumisen aluksi olen kertonut, että haluan tutustua ennen intiimille tasolle siirtymistä. Jotkut miehet lopettavat suoraan tässä vaiheessa. Osa kertoo olevansa kiinnostuneita ja haluavat tutustua. Kuitenkin 1-2 kuukauden tapailun jälkeen huomaan, että minä olen kuuntelemalla ja kysymällä saanut paljon tietoa miehen perheestä, kavereista, työstä ja harrastuksista. Tuossa vaiheessa tajuan, että mies ei tiedä minusta mitään eikä ole kysellyt mistään. Kysymyksenä miehen taholta, miten päiväsi on mennyt. Kerrot tarkemmin tai vähän suppeammin, ei tarkentavia kysymyksiä mieheltä. Kun haluat päättää tutustumisen vedoten siihen, että mies ei vaikuta kiinnostuneelta, selitykseksi sitten väsymys, työkiireet jne. Kuitenkin on jaksanut ja kerennyt omista asioistaan jutella. Onneksi en ole koskaan niin päätä pahkaa ihastunut, että olisi jäänyt miehen kiinnostuksen puute huomaamatta. Sitä oikeaa ei vielä ole tullut vastaan.

Näissä ei aina ole kyse siitä, että mies haluaa vain seksiä, vaan monia miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta yhtään tutustua paremmin kumppaniinsa, kun eivät kaipaa suhteelta sen kummempaa henkistä kohtaamista. Tällainen tosin yleensä tulee ilmi jo aika alussa, eikä ainakaan omalla kohdallani juttu etene seksiin tai muuhunkaan. Tykkään itse seksistä eikä minulle ole edellytys seksin harrastamiselle että jutusta varmuudella tulee parisuhde, mutta ei vaan kiinnosta jatkaa tutustumista ihmisen kanssa, jonka kanssa tutustuminen jää pintapuoliselle tasolle. Nimittäin seksin lisäksi tykkään myös siitä tunteesta, että jonkun kanssa ollaan samalla aaltopituudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten mies sietäisi naisen seuraa? Koko "parisuhde" on naisten keksimä kusetus, jossa miehellä on vain valvollisuuksia. Ei naiset ole kavereina tai hengailuseurana juuri minkään arvoisia, ennemmin sitä hengailee miesten kanssa, tai on sitten vain ihan itsekseen.

M42

Vierailija
44/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaan joo. Karvanen pi..u pyörii ajatuksissa.

Sä olet käyttöesine. 

Nainen = reikä.

Vierailija
45/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä miehen kanssa joka taukoamatta puhui vain itsestään ja kotimaastaan. Tuli selväksi Turkin kansan eri vaiheet ja alueen poliittinen asema, miehen harrastukset ja perhesuhteet jne jne jne. Loputon paapatus johon ei oikeasti saanut suunvuoroa. Miksi ihmeessä pitää lähteä varta vasten treffeille jonkun kanssa jos haluaa vain puhua itsestään eikä edes tutustua siihen toiseen. Ja odotti että olen itse täysillä mukana ja tosi kiinnostunut. Hei haloo.

Anteeksi, mutta miksi menit treffeille turkkilaisen kanssa? Eihän se nyt todennäköistä ole, että kyseisestö kulttuurista tuleva mies on erityisen kiinnostunut tutustumaan naisen persoonaan tai hakisi jotain sielunkumppanuutta. Ei sellainen kuulu kulttuuriin, jossa naisten ja miesten todellisuudet ovat tiukasti erillään.

Vierailija
46/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten mies sietäisi naisen seuraa? Koko "parisuhde" on naisten keksimä kusetus, jossa miehellä on vain valvollisuuksia. Ei naiset ole kavereina tai hengailuseurana juuri minkään arvoisia, ennemmin sitä hengailee miesten kanssa, tai on sitten vain ihan itsekseen.

M42

Niinpä niin. On tosiaan käynyt jo selväksi, että suurin osa miehistä oikeasti vihaa naisia.

Vierailija
47/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö te mammat luulette että miehiä kiinnostaa naisen persoonaalisuus? Ei kiinnosta, vaan naisen kroppa. Siksi mies voi ottaa ilkeänkin naisen.

Sinunlaisesi mies jää naisettomaksi.  Pitäkää naiset pintanne älkääkä erehtykö antamaan näille narsisteille parastanne.  

Vierailija
48/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Mitä velvollisuuksia?

Vierailija
49/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä miehen kanssa joka taukoamatta puhui vain itsestään ja kotimaastaan. Tuli selväksi Turkin kansan eri vaiheet ja alueen poliittinen asema, miehen harrastukset ja perhesuhteet jne jne jne. Loputon paapatus johon ei oikeasti saanut suunvuoroa. Miksi ihmeessä pitää lähteä varta vasten treffeille jonkun kanssa jos haluaa vain puhua itsestään eikä edes tutustua siihen toiseen. Ja odotti että olen itse täysillä mukana ja tosi kiinnostunut. Hei haloo.

Valtaosa miehistä käyttäytyy noin töissä ja vapaalla.

Otin sen ainoan kultakimpaleen joka ei käyttäydy noin.

Vierailija
50/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nostaa omaa rimaa ja omia seurustelutapojaan, saadakseen parempaa. Jos mies on kiinnostunut vaikka kulttuurista, jostain yhteiskunnallisista asioista tai jos hän vaikka urheilee tai harrastaa jotain muuta antaumuksellisesti, niin semmoinen mies ei niin usein vonkaa naisia vain seksiä saadakseen. Varsinkaan ekalla treffikerralla. Heillä on muutakin sisältöä elämässä niin, ettei tarvi tyydytystä hakea aina tai ensimmäiseksi jostain seksistä.

Mutta meneminen miehen asuntoon treffi-illan päätteeksi, on monelle miehelle signaali siitä, että naiselta ehkä heruu seksiäkin. Oli mies mikä tahansa.

Vierailija
51/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taukoamatta puhui vain itsestään ja kotimaastaan. Tuli selväksi Turkin kansan eri vaiheet ja alueen poliittinen asema, miehen harrastukset ja perhesuhteet jne jne jne.

Näin joskus jonkun treffailuun keskittyvän jutun lähi-idän miehistä. Siellä suunnalla nainen valloitetaan tuolla tyylillä. Ja myös äiti on miehellä erittäin tärkeässä roolissa. Jos ei äiti hyväksy suhdetta, mies saattaa lopettaa suhteen sen takia.

Vierailija
52/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri jakautuu useisiin eri osa-alueisiin, joista keskeisimpiä ovat:

Taide ja kirjallisuus: Kuvataiteet, esittävät taiteet (teatteri, tanssi), musiikki, elokuva, kirjallisuus.

Perinteet ja tavat: Juhlat, uskomukset, kieli, suullinen perinne, pukeutuminen.

Arki ja elämäntapa: Sosiaaliset toimintamallit, vuorovaikutus, ruokakulttuuri, suhtautuminen ympäristöön.

Aineellinen kulttuuri: Rakennettu ympäristö, arkkitehtuuri, muotoilu, esineistö.

Muun muassa tämmöisten parista löytää sivistyneempää seuraa.

Vierailija
53/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Niinpä niin. On tosiaan käynyt jo selväksi, että suurin osa miehistä oikeasti vihaa naisia.

Kummasti ne naisia vihaavat miehet vaan naisia kiinnostaa

Vierailija
54/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisiko siis ihanteellinen tilanne, että mies ja nainen tutustuisivat kaveripohjalta?"

No siinä on hyvät ja huonot puolet. Hyvä se että ensin voi rauhassa tutustua eikä ole paineita. Huono se että se voi jäädä vain ystävyydeksi kun kumpikaan ei sitten tiedä että pitäisikö hommaa viedä eteenpäin ja miten ja että onko se toinen kiinnostunut muusta kuin ystävyydestä.

Vierailija
55/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Linä puolestani kyselen, miten kukaan edes haluaa seksiä ennen kuin tutustuu toiseen? Eläimiäkö olette?"

Osa vain tykkää seksistä ihan sen itse seksin takia. Lisäksi osalla on luontevaa että seksi ei ole asia joka säästetään siihen kun on varmaa että suhteesta tulee jotain vaan se on osa sitä tutustumista.

Vierailija
56/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja 99,9% miehistä on tällaisia. Silloin jos he ovat kiinnostuneita "sinusta" useimmiten vain oma hyöty edellä. Jotkut yrittäjätkin puhuvat tästä, etteivät palkkaa enää miehiä ollenkaan, koska kun heidät ottaa sisään he ottavat opin ja lähtevät kilpailijoiksi. 

Älä yritä romantisoida sitä, mitä miehet ovat. Oleta, että ovat juuri sitä roskaa mitä tämäkin mies oli. Anna miehen todistaa olevansa jotakin muuta, muutoin kohtelet juuri niin kuin tämäkin mies ansaitsee: roskana.

Vierailija
57/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko "parisuhde" on naisten keksimä kusetus, jossa miehellä on vain valvollisuuksia. 

Miehet käy edelleen pääsääntöisesti vain palkkatöissä. Naiset hoitavat edelleen kaupassa käymiset, ruoanlaiton, kodinhoidon, lastenhoidon jne. Yhä useammin nainen käy myös palkkatöissä itsekin niiden ohessa.

Mutta sinun mielestäsi "miehellä on parisuhteessa vain velvollisuuksia"? 😂 Herää nyt jo v*ttu todellisuuteen.

58/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmettelen, että miten te naiset voitte itse tietää haluavanne vakavan suhteen, jos edes seksiä ei ole harrastettu?

Itse olen aina harrastanut seksiä ensin ja katsellut vasta sitten, kiinnostaako oikeasti. Miksi se pitäisi etukäteen tietää? Seksi voi olla huonoa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
59/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Linä puolestani kyselen, miten kukaan edes haluaa seksiä ennen kuin tutustuu toiseen? Eläimiäkö olette?"

Osa vain tykkää seksistä ihan sen itse seksin takia. Lisäksi osalla on luontevaa että seksi ei ole asia joka säästetään siihen kun on varmaa että suhteesta tulee jotain vaan se on osa sitä tutustumista.

Voisiko nämä seksiaddiktit ja r aiskarit serustella toistensa kanssa homosti?  Totta kai siittävä koiras addiktoituu paritteluun jos saa paritella koko ajan loputtomasti. Ihan yhtä lailla kuin narkomaanikin addiktoituu narkkaamaan. Mutta miksi naisen pitäisi sotkeentua tällaisen ongelmayksilön paskaan elämään, varsinkin kun hän joutuu itse tuon addiktion uhriksi? 

Ihan turha yrittää sepittää tuota normaaliksi ja luontaiseksi käytökseksi. Se ei sitä ole eikä mikään eläin elä noin, ainoastaan ihmismies r aiskaa naista huvin päiten ja usein vielä hylkää päälle. Olette saastaa

Vierailija
60/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja 99,9% miehistä on tällaisia. Silloin jos he ovat kiinnostuneita "sinusta" useimmiten vain oma hyöty edellä. Jotkut yrittäjätkin puhuvat tästä, etteivät palkkaa enää miehiä ollenkaan, koska kun heidät ottaa sisään he ottavat opin ja lähtevät kilpailijoiksi. 

Älä yritä romantisoida sitä, mitä miehet ovat. Oleta, että ovat juuri sitä roskaa mitä tämäkin mies oli. Anna miehen todistaa olevansa jotakin muuta, muutoin kohtelet juuri niin kuin tämäkin mies ansaitsee: roskana.

Hienoa! Voin siis täysin ilman tunnontuskia suhtautua sinuun roskana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä