Mies ei ollut aidosti kiinnostunut
Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?
Itselleni käynyt näin, ja raivostuttaa. Seksiä hän ei saanut.
Tunnen itseni kuitenkin hölmöksi. Että minun persoonani ei kiinnostanutkaan häntä. Että mitään parisuhdetta hän ei kanssani halunnut.
Kommentit (135)
Suomalaisten miesten mielestä parisuhteessa naisen pitää olla hoikka ja pitää huolta itsestään joka tavalla, kodin ja lasten hoitamisen ja rahan ansaitsemisen lisäksi, miehen ei tarvitse kuin käydä töissä.
-sinkku, ja ihan syystäkin-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan muuta kuin seksiä. Siksi se kaikki ne pakolliset temput tekee, että saisi seksiä. Sillä on kavereita jos haluaa olla ihmisten kanssa joiden seura kiinnostaa.
No selitäppäs, että miten se parisuhde sitten syntyy? Jos mies haluaa vain seksiä muttei naisen seuraa muuten?
Jotenkin kummasti se syntyy. Ei minun puolisoni ole halunneet puhua kanssani. He on sanoneet, että minun täytyy pitää turpani kiinni, ajatukseni ei kiinnosta.
Minuakin kiinnostaa tämä: miten se parisuhde sitten syntyy? Oikeasti, mies ja nainen tuntuvat olevan kuin eri planeetoilta. Tässäkin keskustelussa todella loukkaavia kommentteja miehiltä. Itse olen elänyt läpi neljä seurustelu-rakkaussuhdetta, olen lähes 6-kymppinen nainen, ja kyllä ne sen seksin ympärille muodostuivat. Alkoivat flirtillä, miellytin miestä - muistan ne ulkonäkökehut. Muistan miten keskityin ulkonäkööni. Tukan piti olla tietyn värinen enkä saanut lihoa. Muistan oman sairaalloisen miellyttämisenhaluni ja kaipuuni tulla kehutuksi kauniiksi (antoi jonkinlaista turvaa siitä ettei mies petä tai jätä: pah sillekin kuvitelmalle). Muistan myös kun lopetin sen miellyttämisen yhden petturin jälkeen. Lihoin omaksi itsekseni, voi sanoa. En kärsi enää nälästä. En värjää enää tukkaani. En liimaa muoviräpyttimiä naamaani tai käy kynsihoidoissa. Nytkin on kynsien alla multaa.
On tietysti ihmisiä jotka haluavat lapsia. Itse en ole koskaan halunnut enkä voi heidän puolestaan puhua. Mutta oikeasti, te olette nuoria, ja itsekin ihmettelen samaa kysymystä: miten kaksi niin erilaista olentoa tarpeineen ja motiiveineen kuin ihmislajin mies ja nainen voivat muodostaa toisilleen uskollisen parin? Vai onko parisuhde kupla, naisen toive, ja miehet feikkaavat ja heijastavat tätä toivetta vain saadakseen säännöllistä seksiä? Yksikin kumppaneistani totesi suhteen päätteeksi, että kyllä sä olet vaikea ihminen, mutta hyvin sä aina annoit. Ja toinen, ettei ole koskaan rakastanut minua, koska ei ole koskaan rakastanut ketään. Mutta että seksijutut, ne kyllä oli kivoja.
Onneksi olen vanha jo. En jaksaisi enää uskoa satuun jota ei ole olemassa. (Pahinta on katsoa muutamaa naimisissa olevaa ystävääni joiden miesten tiedän ja näen pettävän koko ajan, katsoa silmiin ystävää joka toteaa, ettei - minua ikinä pettäisi.)
N56
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?
Itselleni käynyt näin, ja raivostuttaa. Seksiä hän ei saanut.
Tunnen itseni kuitenkin hölmöksi. Että minun persoonani ei kiinnostanutkaan häntä. Että mitään parisuhdetta hän ei kanssani halunnut.Miksei leffaan voisi mennä ilman parisuhdeajatuksia ?
Miksi pitäisi olla sitoutumishaluja jos haluaa seksiä ?
Totta kai voi.
Tässä(kin) tapauksessa osapuolet eivät vain olleet samoilla ajatuksilla liikenteessä eikä asia tullut aiemmin ilmi.
Hienoa! Voin siis täysin ilman tunnontuskia suhtautua sinuun roskana.
Se että sinä olet i hmissaasta r aiskari seksiorjuuttaja viemärijäte ei tee minusta roskaa, ainoastaan sinusta.
Toimii myös toisin päin, itse miehenä en lämmennyt uudelle naisystävälle kun yritti kiehnätä ja saada munaa, veti porot nokkaan ja niskojen nakkelun jälkeen dumppasi. Itsehän olisin hänen kanssaan parisuhteen halunnut ja sitä seksiäkin myöhemmin, mutta eipähän kelvannut.
Että menee se välistä näinkin.
"Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan muuta kuin seksiä."
Minua taas hämmästyttää että monia ajattelee että mies voi haluta vain joko seksiä tai sitten olla muuten kiinnostunut. Eiköhän se ole aika usein niin että miestä kiinnostaa se nainen mutta ei se seksikään pahaa tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan muuta kuin seksiä. Siksi se kaikki ne pakolliset temput tekee, että saisi seksiä. Sillä on kavereita jos haluaa olla ihmisten kanssa joiden seura kiinnostaa.
No selitäppäs, että miten se parisuhde sitten syntyy? Jos mies haluaa vain seksiä muttei naisen seuraa muuten?
Jotenkin kummasti se syntyy. Ei minun puolisoni ole halunneet puhua kanssani. He on sanoneet, että minun täytyy pitää turpani kiinni, ajatukseni ei kiinnosta.
Minuakin kiinnostaa tämä: miten se parisuhde sitten syntyy? Oikeasti, mies ja nainen tuntuvat olevan kuin eri planeetoilta. Tässäkin keskustelussa todella loukkaavia kommentteja miehiltä. Itse olen elänyt läpi neljä seurustelu-rakkaussuhdetta, olen lähes 6-kymppinen nainen, ja kyllä ne sen seksin ympärille muodostuivat. Alkoivat flirtillä, miellytin miestä - muistan ne ulkonäkökehut. Muistan miten keskityin ulkonäkööni. Tukan piti olla tietyn värinen enkä saanut lihoa. Muistan oman sairaalloisen miellyttämisenhaluni ja kaipuuni tulla kehutuksi kauniiksi (antoi jonkinlaista turvaa siitä ettei mies petä tai jätä: pah sillekin kuvitelmalle). Muistan myös kun lopetin sen miellyttämisen yhden petturin jälkeen. Lihoin omaksi itsekseni, voi sanoa. En kärsi enää nälästä. En värjää enää tukkaani. En liimaa muoviräpyttimiä naamaani tai käy kynsihoidoissa. Nytkin on kynsien alla multaa.
On tietysti ihmisiä jotka haluavat lapsia. Itse en ole koskaan halunnut enkä voi heidän puolestaan puhua. Mutta oikeasti, te olette nuoria, ja itsekin ihmettelen samaa kysymystä: miten kaksi niin erilaista olentoa tarpeineen ja motiiveineen kuin ihmislajin mies ja nainen voivat muodostaa toisilleen uskollisen parin? Vai onko parisuhde kupla, naisen toive, ja miehet feikkaavat ja heijastavat tätä toivetta vain saadakseen säännöllistä seksiä? Yksikin kumppaneistani totesi suhteen päätteeksi, että kyllä sä olet vaikea ihminen, mutta hyvin sä aina annoit. Ja toinen, ettei ole koskaan rakastanut minua, koska ei ole koskaan rakastanut ketään. Mutta että seksijutut, ne kyllä oli kivoja.
Onneksi olen vanha jo. En jaksaisi enää uskoa satuun jota ei ole olemassa. (Pahinta on katsoa muutamaa naimisissa olevaa ystävääni joiden miesten tiedän ja näen pettävän koko ajan, katsoa silmiin ystävää joka toteaa, ettei - minua ikinä pettäisi.)
N56
Miten sinä näet, että miehet pettävät vaimojaan, ellet sitten ole tietysti se kenen kanssa he ystäviäsi pettävät?
Voit vain sanoa, että et pidä miehistä. Ei siitä tule kukaan kivittämään vaan jopa hurraamaan sinulle. Ei tarvitse kirjoittaa tuollaista tekstimuuria tämän toteamiseen.
"Toimii myös toisin päin, itse miehenä en lämmennyt uudelle naisystävälle kun yritti kiehnätä ja saada munaa, veti porot nokkaan ja niskojen nakkelun jälkeen dumppasi. Itsehän olisin hänen kanssaan parisuhteen halunnut ja sitä seksiäkin myöhemmin, mutta eipähän kelvannut."
Yleensä oleellista on se että ihminen haluaa tuntea olevansa haluttu. Vaikka seksiä ei tietenkään ole kenenkään pakko antaa, olisi aika oleellista antaa toiselle se tunne että se toinen on aidosti kiinnostava ja haluttava.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Ihan riittävän näkyvää se on jo ilman väsynyttä hashtagiasikin. Olette sen kyllä ihan itse paskalla käytöksellänne saaneet aikaan.
Minuakin kiinnostaa tämä: miten se parisuhde sitten syntyy?
Syntyy kulttuurisesta pakotuksesta, usein tytön vanhemmat ovat ne jotka painostavat tai ohjaavat suhteisiin, myyvät tytön orjaksi jollekin ukolle, jne. Myös sosiaalinen malli vaikuttaa: kun synnyt lapsena tähän maaimaan niin synnyt tuosta saastatouhusta ja elät pitkään niin, että vain tuota saastaa on ympärilläsi, koska lapsia ei synny muuten. No nykyään itselliset naiset saattavat elää siveellisesti ja saada lapsia niin, etteivät ne altistu naisen s eksiorjuuttamiselle vaan ainoastaan inseminaatiolle.
Luonnossa suurin osa eläinlajeista elää niin, että naaraat ja koiraat eivät ole tekemisissä juuri ollenkaan kuin parittelun merkeissä kerran vuodessa. Miehet alkoivat sitten ra iskaamaan naisia hupitarpeikseen oletettavasti viljelyn ja domestikaation myötä.
Mutta se on sinänsä irrelevanttia miten tähän on päädytty, relevanttia on se että se on nyt ohi ja niiden naisten jotka tuosta paskasta ovat vapautuneet kannattaa auttaa muitakin vapautumaan, ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te mammat luulette että miehiä kiinnostaa naisen persoonaalisuus? Ei kiinnosta, vaan naisen kroppa. Siksi mies voi ottaa ilkeänkin naisen.
Näillä trollailuilla on tarkoitus ilkeillä naisille. Mutta loppujen lopuksi aiheutat vaun hallaa miehille sillä, että vahvistat mielikuvaa siitä ettei miehillä olisi tunteita.
Nykyään kulttuuripakotusta ja aivopesua harrastavat mm. viihdemedia kaiken maailman seksipakotuksineen sekä lääketiede glorifioiden ja valehdellen seksimeemistä. Seksi ei ole koskaan harmitonta, vaaratonta tai "harrastus" toisin kuin nämä r aiskarit yrittävät uskotella
"Mutta oikeasti, te olette nuoria, ja itsekin ihmettelen samaa kysymystä: miten kaksi niin erilaista olentoa tarpeineen ja motiiveineen kuin ihmislajin mies ja nainen voivat muodostaa toisilleen uskollisen parin? "
Niin että kaksi toisillee ihan oikeasti sopivaa ihmistä tapaa. Siis niin että toinen ei ole vain himon tai seksintarpeen tai seurustelunhalun kohde vaan oikeasti ihminen jonka kanssa haluaa olla. Se ei ole ihan tavallista mutta kun sellaisen löytää niin sen kyllä sitten huomaa.
Vierailija kirjoitti:
"Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan muuta kuin seksiä."
Minua taas hämmästyttää että monia ajattelee että mies voi haluta vain joko seksiä tai sitten olla muuten kiinnostunut. Eiköhän se ole aika usein niin että miestä kiinnostaa se nainen mutta ei se seksikään pahaa tekisi.
Kannattaisi varmaan miettiä vähän omiakin velvollisuuksia esim. aviomiehenä jos haluaa olla missään tekemisissä naisten kanssa. Nyt käyttäydytte kuin katukerjurit pippeli kourassanne. Kenen mielestä tuollainen on normaalia tai hyväksyttävää? Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan tutustua frigidiin naiseen.
Frigidi = sellainen nainen, joka ei halua seksiä pelkkästään sitä hakevan miehen kanssa? Voidaan sitten sopia vaikka niin.
Aika hauskaa, kun nainen, joka haluaa seksiä useamman kuin yhden miehen kanssa elämänsä aikana, on palstan mukaan "kyläpyörä" tai mitälie muita haukkumanimiä, eikä kukaan kunniallinen mies kuulemma halua sellaista. Ja sitten taas nainen, joka EI halua seksiä jokaisen vastaan tulevan miehen kanssa, on frigidi, eikä kukaan mies kuulemma halua sellaista.
Samaan aikaan meille kerrotaan myös, että miehillä ei ole mitään vaatimuksia naisille vaan riittää, kun on pulssi.
". Mutta miksi naisen pitäisi sotkeentua tällaisen ongelmayksilön paskaan elämään, varsinkin kun hän joutuu itse tuon addiktion uhriksi? "
Siksi koska kaikki eivät ole mielenvikaisia hulluja kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Linä puolestani kyselen, miten kukaan edes haluaa seksiä ennen kuin tutustuu toiseen? Eläimiäkö olette?"
Osa vain tykkää seksistä ihan sen itse seksin takia. Lisäksi osalla on luontevaa että seksi ei ole asia joka säästetään siihen kun on varmaa että suhteesta tulee jotain vaan se on osa sitä tutustumista.
Voisiko nämä seksiaddiktit ja r aiskarit serustella toistensa kanssa homosti? Totta kai siittävä koiras addiktoituu paritteluun jos saa paritella koko ajan loputtomasti. Ihan yhtä lailla kuin narkomaanikin addiktoituu narkkaamaan. Mutta miksi naisen pitäisi sotkeentua tällaisen ongelmayksilön paskaan elämään, varsinkin kun hän joutuu itse tuon addiktion uhriksi?
Ihan turha yrittää sepittää tuota normaaliksi ja luontaiseksi käytökseksi. Se ei sitä ole eikä mikään eläin elä noin, ainoastaan ihmismies r aiskaa naista huvin päiten ja usein vielä hylkää päälle. Olette saastaa
Moi taas siitoshullu
🤪
Jäikö lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
"Mutta oikeasti, te olette nuoria, ja itsekin ihmettelen samaa kysymystä: miten kaksi niin erilaista olentoa tarpeineen ja motiiveineen kuin ihmislajin mies ja nainen voivat muodostaa toisilleen uskollisen parin? "
Niin että kaksi toisillee ihan oikeasti sopivaa ihmistä tapaa. Siis niin että toinen ei ole vain himon tai seksintarpeen tai seurustelunhalun kohde vaan oikeasti ihminen jonka kanssa haluaa olla. Se ei ole ihan tavallista mutta kun sellaisen löytää niin sen kyllä sitten huomaa.
Silti aikamoisen debiiliä mennä liittoon siittävän koiraan kanssa. Ihminen elää 80-100 vuotta nykyään, tosissanneko ajattelette että se miesapina elää siveästi muna pöksyissään kanssanne samassa asunnossa r aiskaamatta teitä jatkuvasti? Äly älä jätä.
Naiset asukoot itsenäisesti ja lapsen halutessaan valitkoot hyvät siementäjät.
Tämä koskee erityisesti sinua, pösilö!