Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ollut aidosti kiinnostunut

Vierailija
23.05.2020 |

Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?
Itselleni käynyt näin, ja raivostuttaa. Seksiä hän ei saanut.
Tunnen itseni kuitenkin hölmöksi. Että minun persoonani ei kiinnostanutkaan häntä. Että mitään parisuhdetta hän ei kanssani halunnut.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen miehen luulisit etsivän parisuhdetta jos siinä ei olisi seksiä? Niinpä.

Vierailija
122/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka monen miehen luulisit etsivän parisuhdetta jos siinä ei olisi seksiä? Niinpä."

No ihmiset keskimäärin tykkäävät seksistä. Miksi siis haluaisi parisuhteen jossa sitä ei olisi? Eihän se mitenkään syö pois niitä parisuhteen muita puolia että siinä on seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täydellinen tiivistelmä 😎"

Niin, nimittäin huonon parisuhteen aineksista.

Vierailija
124/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Kuinka monen miehen luulisit etsivän parisuhdetta jos siinä ei olisi seksiä? Niinpä.""

Kuinka monen naisen luulisit etsivän täysin seksitöntä parisuhdetta?

Vierailija
125/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tapahtunut, miehellä oli koko ajan selvästi pelkkä seksi mielessä. Aamulla hänellä oli sitten sellainen painu helvettiin -asenne, vaikka kovasti koitti peitellä.

Onneksi kaikesta voi oppia.

On tapahtunut, miehellä oli koko ajan selvästi pelkkä seksi mielessä. Aamulla hänellä oli sitten sellainen painu helvettiin -asenne, vaikka kovasti koitti peitellä.

Vierailija
126/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka monen miehen luulisit etsivän parisuhdetta jos siinä ei olisi seksiä? Niinpä."

No ihmiset keskimäärin tykkäävät seksistä. Miksi siis haluaisi parisuhteen jossa sitä ei olisi? Eihän se mitenkään syö pois niitä parisuhteen muita puolia että siinä on seksiä.

Ei ole muita puolia miehelle,muut puolet ovat rasitteita joita vain siedetään seksin takia.

Vierailija
127/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole muita puolia miehelle,muut puolet ovat rasitteita joita vain siedetään seksin takia."

Ikävää että sinulla on tuollainen kokemus. Itse tunnen todella paljon miehiä jotka viihtyvät tosi hyvin naistensa seurassa ja viettävät suurimman osan aikaa ihan täysin omasta halustaan niiden kanssa.

Vierailija
128/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös hetken aikaa tapailin miestä, joka olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta minä en. Kyllä hänestä huokui se, että ei hän ollut minusta kiinnostunut parisuhdemielessä.

Vierailija
129/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On tapahtunut, miehellä oli koko ajan selvästi pelkkä seksi mielessä. Aamulla hänellä oli sitten sellainen painu helvettiin -asenne, vaikka kovasti koitti peitellä."

Jos haluaa itsekin seksiä heti ensimmäisellä tapaamisella niin sitten pitää hyväksyä se riski että mies on vain seksin perään. Toki on myös mahdollista että miehellä oli muutenkin niin kivaa että pyytää aamulla puhelinnumeroa ja ehdottaa treffejä. Näin kävi itselle ja siitä se parisuhdekin lähti.

Vierailija
130/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan muuta kuin seksiä. Siksi se kaikki ne pakolliset temput tekee, että saisi seksiä. Sillä on kavereita jos haluaa olla ihmisten kanssa joiden seura kiinnostaa."

Minua hämmästyttää että ajatteletteko te samoin kaikista miehistä jotka tunnette? Isä, isoisä, sedät ja enot, veljet, kaverienne isät ja veljet, kaikki miespuoliset työkaverit tai opiskelukaverit? Jokainen vain seksin perään ja haluaa olla vain muiden miesten kanssa kun naisten jutut on typeriä?

Vierailija
131/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""Kuinka monen miehen luulisit etsivän parisuhdetta jos siinä ei olisi seksiä? Niinpä.""

Kuinka monen naisen luulisit etsivän täysin seksitöntä parisuhdetta?

Noin 40 % naisista

Vierailija
132/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Voin siis täysin ilman tunnontuskia suhtautua sinuun roskana.

Se että sinä olet i hmissaasta r aiskari seksiorjuuttaja viemärijäte ei tee minusta roskaa, ainoastaan sinusta.

Huokaus

Vierailija
133/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ihan riittävän näkyvää se on jo ilman väsynyttä hashtagiasikin. Olette sen kyllä ihan itse paskalla käytöksellänne saaneet aikaan. 

No se viha on ihan omaasi. Ei se miehistä tule.

Vierailija
134/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaisi varmaan miettiä vähän omiakin velvollisuuksia esim. aviomiehenä jos haluaa olla missään tekemisissä naisten kanssa. "

Miksi kuvittelet että en ole sitä ajatellut? Aina olen perheen halunnut ja kun sen sain niin hoidin kyllä vähintään oman puolikkaani siitä, usein enemmänkin kun vaimo teki minua kunnianhimoisempaa uraa.

Eivät kaikki miehet ole samanlaisia.

Nuo saavat palkkaa siitä että levittävät tuota paskaa. Oikeusvaltiossa jokaikinen noista luusereista menettäisi työnsä ja pääsisi pehmustettuun koppiin miettimään tekojaan.

Vierailija
135/135 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Enemmistö miehistä valehtelee,ei kai ne suoraan sano että vain seksi kiinnostaa."

Ja liian moneen naiseen uppoaa myös luokattoman huonot valheet.

Joka ikiseen naiseen uppoaa. Joka ikinen kerta. Ja lopputulos näkyy tälläkin palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi