Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ollut aidosti kiinnostunut

Vierailija
23.05.2020 |

Oletteko naiset olleet tilanteessa, jossa menette esim. leffaan ja huomaatte, että miestä ei kiinnosta seurasi todellisuudessa yhtään, vaan hän vaan odottaa kun pääsette hänen asunnolleen ja hän mahdollisesti saa seksiä?
Itselleni käynyt näin, ja raivostuttaa. Seksiä hän ei saanut.
Tunnen itseni kuitenkin hölmöksi. Että minun persoonani ei kiinnostanutkaan häntä. Että mitään parisuhdetta hän ei kanssani halunnut.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko siis ihanteellinen tilanne, että mies ja nainen tutustuisivat kaveripohjalta?

Ap

Ei vaikutusta. Henkinen väkivalta alkaa sitten suhteessa. Menetät kaverisi ja puolisosi samassa, siis jo suhteen aikana kun sinulle selviää, että kaverisi onkin naisilleen täysi narsistinen sika. Se kiva tyyppi katoaa sen siliän tien.

Vierailija
22/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko siis ihanteellinen tilanne, että mies ja nainen tutustuisivat kaveripohjalta?

Ap

Joillekin on. Eli friendzone ei ole mikään kuolinisku tulevalle romattiselle suhteelle, niin kuin täällä av-vauvallakin on väitetty.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006501963.html?ref=rss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan tutustua frigidiin naiseen.

Frigidi = sellainen nainen, joka ei halua seksiä pelkkästään sitä hakevan miehen kanssa? Voidaan sitten sopia vaikka niin.

No ei voida sopia. Törpöillä miehillä ei ole minkäänlaista valtuutta muuttaa käsitteiden merkitystä omaan korvasyyhyynsä.

Ei pidä antaa dissaukselle ja mielipidevaikuttamiselle valtaa!

24/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tapahtunut, miehellä oli koko ajan selvästi pelkkä seksi mielessä. Aamulla hänellä oli sitten sellainen painu helvettiin -asenne, vaikka kovasti koitti peitellä.

Onneksi kaikesta voi oppia.

Tämä mies siis vakuutteli että joo joo, olen tosissani kiinnostunut ja vakavalla mielellä liikkeellä. Ilmeisesti hänellä jotain ongelmia saada nainen petiin kun joutui valehteluun turvautumaan.

Mistä kukaan edes tietää haluaako parisuhdetta ennenkuin tutustuu toiseen ?

Ehkä se et loppuviimein vaan ollut sinä kenen kanssa mies parisuhteen haluaa. Voi silti haluta seksiä. 

Vierailija
25/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että mistä te löydätte noita miehiä jotka haluaa seksiä vaan. Itse deittisivulta miehiä tavanneena sanoisin, että kukaan mies ei ole ollut tuollainen. Kaikki ovat olleet ihan vakavaa parisuhdetta etsimässä ja ne keiden kanssa olen seurustellut ovat ajatelleet muutakin kuin seksiä. Oikeastaan enemmän muuta suhteessa.

Vierailija
26/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus taas tätä ruikutusta. Hommaa ap kissoja, ongelma ratkaistu. 

Vierailija
27/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua yhä hämmästyttää, että joku nainen luulee miehen haluavan muuta kuin seksiä. Siksi se kaikki ne pakolliset temput tekee, että saisi seksiä. Sillä on kavereita jos haluaa olla ihmisten kanssa joiden seura kiinnostaa.

No selitäppäs, että miten se parisuhde sitten syntyy? Jos mies haluaa vain seksiä muttei naisen seuraa muuten?

Koska nainen ei anna muuten. Eikös se jo käynyt tästä alkuketjusta hyvin selväksi.

Vierailija
28/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tapahtunut, miehellä oli koko ajan selvästi pelkkä seksi mielessä. Aamulla hänellä oli sitten sellainen painu helvettiin -asenne, vaikka kovasti koitti peitellä.

Tämä mies siis vakuutteli että joo joo, olen tosissani kiinnostunut ja vakavalla mielellä liikkeellä. Ilmeisesti hänellä jotain ongelmia saada nainen petiin kun joutui valehteluun turvautumaan.

Ehkä se et loppuviimein vaan ollut sinä kenen kanssa mies parisuhteen haluaa. Voi silti haluta seksiä. 

Linä puolestani kyselen, miten kukaan edes haluaa seksiä ennen kuin tutustuu toiseen? Eläimiäkö olette?

Jaa että 'loppuviimein ei ollut oikea henkilö' parisuhteeseen. Aika nopeaa päättelyä, jos on elokuvissa istuttu pari tuntia. Seksi kelpaa kyllä juu.

Hohhoijaa.

Jos on treffattu sillä mielellä että kumpikin on parisuhdekumppania vailla, ei ole reilua esittää muuta, saati olla kertomatta todellisista tarkoitusperistään.

Minä olen niin suivaantunut tästä asiasta, että nostan kissan pöydälle jo ennen kuin vaivaudun tapaamaan ketään onneaan koettelevaa. Sehän on win/win, jos ei päämäärät kohtaa, kummankin aika ja rahat säästyvät.

Vierailija
29/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä miehen kanssa joka taukoamatta puhui vain itsestään ja kotimaastaan. Tuli selväksi Turkin kansan eri vaiheet ja alueen poliittinen asema, miehen harrastukset ja perhesuhteet jne jne jne. Loputon paapatus johon ei oikeasti saanut suunvuoroa. Miksi ihmeessä pitää lähteä varta vasten treffeille jonkun kanssa jos haluaa vain puhua itsestään eikä edes tutustua siihen toiseen. Ja odotti että olen itse täysillä mukana ja tosi kiinnostunut. Hei haloo.

Vierailija
30/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla. Aika moni asia näin jälkikäteen mietittynä vaan viittaa siihen, että ei mitään parisuhdetta edes etsinyt. En ala luettelemaan, tulee pitkä lista.

Vierailija
31/31 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joillekin on. Eli friendzone ei ole mikään kuolinisku tulevalle romattiselle suhteelle, niin kuin täällä av-vauvallakin on väitetty.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006501963.html?ref=rss

Niin, silloin ehkä voi toimia, jos kumpikin osaa suhtautua toiseen vain kaverina. Mutta jos toinen kokee voimakkaan ihastumisen, tuskin toimii.

Itse en kyllä missään tapauksessa lähtisi kaveripohjalta virittelemään suhdetta, vaan minusta välitön ihastuminen kuuluu asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi