Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka eivät osaa mitään eikä ole hyviä missään?

Vierailija
22.05.2020 |

Tuntuu että kaikki muut osaavat jotain, esimerkiksi laulaa, piirtää, soittaa jotain istrumenttia yms.
Itse en omaa mitään erityistaitoja. Osaan kirjoittaa suhteellisen hyvin mutta se nyt taitaa olla aikalailla itsestäänselvyys Suomessa. Koulussakin olin huono ja olen vielä sellainen ihminen josta kukaan ei pidä, vähän sosiaalisesti kömpelö ja hidasälyinen. Tuntuu muuten aika paskalta tajuta olevansa tyhmä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aktiivisesti koskaan harjoitellut mitään taitoa? Ei ne taidot lahjana taivaasta tipu, muusikot esimerkiksi treenaa vuosia jopa 8 tuntia päivässä.

En ole ikinä saanut mahdollisuutta harrastaa mitään koska olen köyhästä perheestä.

Voimia. Minulla on tismalleen samallainen tilanne täälläkin toinen köyhästä perheestä tukeva harrastukseton ja lahjaton kanssaeläjä. Kohdallani se on valitettavasti johanut myös yksinäisyyteen. Usein yritykset tutustua muihin ihmisiin ja hankkia ystäviä ovat kariutuneet siihen etten ole mikään kiinnostava ihminen joka tekisi mitään kiinnostavaa tai ihmeellistä. Ja voin toki ymmärtää heitä, jos minulta kysyy mitä tein eilen niin vastaan että töiden jälkeen siivosin ja istuin lopouillan puhelimella selaamassa nettiä. Ja jos kysytään mitä tein toissapäivänä, tai sitä edellisenä päivänä, niin vastaukseni on edelleen sama. Elämässäni ei kertakaikkiaan tapahdu mitään eikä sillä ole työn ja kodin lisäksi mitään muutakaan sisältöä. Mutta se että en tee mitään vapaa-ajalla on ainoa mitä osaan vapaa-ajalla tehdä eikä ole juuri muutenkaan voimia tehdä mitään muuta. Ja tämä yksinäinen joutenolo yksikseen kotona on enemmän kuluttavaa kuin latavaa vaikka jollekin erakolle se voisi olla onni ja autuu. Onneksi rehellisemmät ihmiset ovat sanoneet ääneen sen että olen tylsä eikä vain kadonneet elämästäni mitään sanomatta.

Rupea kuntoilemaan? Saliharrastus on hyvä ja saat hyvän mielen siitä. Lisäksi tulet energisemmäksi.

Vierailija
22/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aktiivisesti koskaan harjoitellut mitään taitoa? Ei ne taidot lahjana taivaasta tipu, muusikot esimerkiksi treenaa vuosia jopa 8 tuntia päivässä.

Jos harjoittelee jotain asiaa 10000 tuntia, kehittyy mestariksi missä vain.[

/quote]

Olet ymmärtänyt väärin. Mestari on toki treenannut 10000 tuntia. Kenties joku muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä saanut mahdollisuutta harrastaa mitään koska olen köyhästä perheestä.

Jos sinusta tuntuu, että elämäsi on menetetty, niin Suomi on kansanopistojen luvattu maa. Täällä voit viettää välivuotta opistossa. Asuminen opiston yhteydessä on halpaa ja ruuat edullisia.

Aika hirveää sanoa, mutta olen elämässäni viettänyt kolme vuotta kansanopistoissa. En ole keksinyt, mitä alkaisin tehdä ja sitten olen hakenut jollekin linjalle ja koittanut kirkastaa mieltäni sillä tavalla.

Olen kiinnostunut vähän jokaisesta asiasta. Mutta en jaksa syventyä mihinkään pintaa enemmän. Sitten taas näistä palasista pystyn hahmottamaan hyvin kokonaisuuksia. Tavallaan raavin pintaa vähän joka puolelta tasaisesti. Olen harrastanut maalaamista 20 vuotta ja siinä on tämä hyvä asia. Pitää kokoajan miettiä maalauksen kokonaisuutta, ei saa pysähtyä näpertämään yksityiskohtia. Kaikki osat ja palat pitää toimia keskenään.

Kai tämä monen asian raapiminen tähtää juuri siihen, että hahmottaa olennaisen yksityiskohtien tieltä.

Vierailija
24/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia. Minulla on tismalleen samallainen tilanne täälläkin toinen köyhästä perheestä tukeva harrastukseton ja lahjaton kanssaeläjä. Kohdallani se on valitettavasti johanut myös yksinäisyyteen. Usein yritykset tutustua muihin ihmisiin ja hankkia ystäviä ovat kariutuneet siihen etten ole mikään kiinnostava ihminen joka tekisi mitään kiinnostavaa tai ihmeellistä. Ja voin toki ymmärtää heitä, jos minulta kysyy mitä tein eilen niin vastaan että töiden jälkeen siivosin ja istuin lopouillan puhelimella selaamassa nettiä. Ja jos kysytään mitä tein toissapäivänä, tai sitä edellisenä päivänä, niin vastaukseni on edelleen sama. Elämässäni ei kertakaikkiaan tapahdu mitään eikä sillä ole työn ja kodin lisäksi mitään muutakaan sisältöä. Mutta se että en tee mitään vapaa-ajalla on ainoa mitä osaan vapaa-ajalla tehdä eikä ole juuri muutenkaan voimia tehdä mitään muuta. Ja tämä yksinäinen joutenolo yksikseen kotona on enemmän kuluttavaa kuin latavaa vaikka jollekin erakolle se voisi olla onni ja autuu. Onneksi rehellisemmät ihmiset ovat sanoneet ääneen sen että olen tylsä eikä vain kadonneet elämästäni mitään sanomatta.

Rupea kuntoilemaan? Saliharrastus on hyvä ja saat hyvän mielen siitä. Lisäksi tulet energisemmäksi.

Ompa hölmösti sanottu. Kuten jo kerroin niin minulla ei ole voimia tehdä vapaa-ajalla muuta kuin ei mitään. Olen väsynyt ja loppuunkulunut. Voisin toki käydä salilla jos jaksaisin eikä uupumus painaisi näin paljon päälle kuin mitä se nyt vähillä voimavaroillani on. En tosin myöskään ole valmis lähtemään maksamaan jotain satasta vähistä tuloistani siihen, että pääsen käyttämään kunnan kämäisiä ja rikkinäisiä kuntosalilaitteita. Ja olen sitä mieltä että minun on järkevämpää säästää voimiani töihin eikä tuhlata niitä kuntoilemalla. Mutta kiktis silti, ymmärrän että haluat auttaa.

Vierailija
25/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään mieleen joku juttu missä ajattelin vihdoin olevani hyvä, mutta unohdin jo sen. Liityn siis tähän osaamattomien joukkoon.

Vierailija
26/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeakätiset monesti tuntevat että eivät osaa mitään. Mutta oikeasti osaavat paljon erilaisia juttuja, eivät vaan mitään hyvin.

Vierailija
27/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hyvä ainoostaan urheilussa.... :DD oon hyvä :

urheilussa

meikkaamisessa

taiteellisuudessa

somistamisessa

kielipää on hyvä

hyvä mielikuvitus

... melkeen kaikki noista on sellasia että täytyy ylläpitää jotta on extra hyvä. jos ei ylläpidä, voi joskus jopa olla vähän huono. :'DD mut noi on sellasia kykyjä mitkä mulla heti kehittyy extrahyviksi kun vähääkää tekee.

Vierailija
28/28 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi osa noista sellasia, missä oon hyvä aina.