Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa Euroopan komeimmat miehet keskimäärin?

Vierailija
22.05.2020 |

Mitä mieltä?

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset, hollantilaiset ja tanskalaiset ovat Euroopan rumimpia miehiä

Suomalaiset miehet ovat usein kaljamahaisia ja persjalkaisia.

Komein mies jonka olen nähnyt oli sotilas vuonna 1975 Belgradin lentokentällä.

Kuten huomaatte unohtumaton näky.

Siis kuinka vanha olet?

Ai niin, tämähän on nykyään teinipalsta.

Vierailija
142/173 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljelläni on thaimaalainen vaimo. Hän on ikävällä tavalla saanut kokea suomalaisten naisten vihan thaimaalaisia naisia kohtaan.

Just joo ja voi voi. Suo.alaiset miehethän eivät vihaa ulkomaalaisia miehiä. Meillähän taitaa olla ihan puolue sitä varten

Sekö oikeuttaa suomalaiset naiset vi-haamaan thainaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia päivän parhaasta vitsistä! Toivon todella, että aloitus on ironiaa. Komea suomalainen mies on kuin raitis irlantilainen, tällaista ei ole olemassa. T. ulkomaalainen nainen

Viesti ilmoitettu asiattomaksi ja kaksinkertainen rikosilmoitus vi.hapuheesta jätetty.

Vierailija
144/173 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 5 maailman ei komeimmat miehet:

1. Suomalaiset

2. Ruotsalaiset

3. Norjalaiset

4. Tanskalaiset

5. Islantilaiset

Top 5 maailman komeimmat miehet:

1. Saksalaiset

2. Ranskalaiset

3. Englantilaiset

4. Brasilialaiset

5. Venäläiset

Tämä on siis minun mielipide!:)

Vierailija
145/173 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Suomalaiset

2. Ruotsalaiset

3. Norjalaiset

4. Tanskalaiset

5. Islantilaiset

1. Saksalaiset

2. Ranskalaiset

3. Englantilaiset

4. Brasilialaiset

5. Venäläiset

Ok. Olet vain yksin mielipiteinesi.

Vierailija
146/173 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia päivän parhaasta vitsistä! Toivon todella, että aloitus on ironiaa. Komea suomalainen mies on kuin raitis irlantilainen, tällaista ei ole olemassa. T. ulkomaalainen nainen

Viesti ilmoitettu asiattomaksi ja kaksinkertainen rikosilmoitus vi.hapuheesta jätetty.

Et voi olla tosissasi!

Kai nyt muut saa ilmaista oman mielipiteensä!

Me ei eletä missään Pohjois-Koreassa!

Toivon siis että toi rikosilmoitus oli vaan vitsi:)

Vierailija
147/173 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Suomalaiset

2. Ruotsalaiset

3. Norjalaiset

4. Tanskalaiset

5. Islantilaiset

1. Saksalaiset

2. Ranskalaiset

3. Englantilaiset

4. Brasilialaiset

5. Venäläiset

Ok. Olet vain yksin mielipiteinesi.

Minä olen samaa mieltä hänen kanssaan!

Kaikilla voi olla omia mielipiteitä mutta voi myös olla samaa mieltä toisen kanssa jos et sitä tiennyt!

Ps. Toivottavasti en suututtanut.

Vierailija
148/173 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota en usko, mutta suomalainen mies saa eniten ilmaista tavaraa koko euroopassa

Mies52v

Ei vain ilmaista vaan jopa tuottavaa. Suominainen on usein ahkera ja työteliäs. Uusi sukupolvi toki lipsuu tästä, mutta vielä on.

Vierailija
149/173 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas täällä haukutaan suomalaisten miesten ulkonäköä. Vaikka Espanjassa on komeitakin miehiä, siellä on myös rumia rotannaamoja ja todella tavallisen näköisiä miehiä.

Keskimäärin suomalaiset miehet ovat ihan ok näköisiä, toisin kuin vaikka Tanskassa. Siellä valtaosa miehistä on hyvin, hyvin tavallisen näköisiä muuten, paitsi että melkein kaikilla on sellaisia piirteitä kasvoissa, joita ei yleisesti pidetä hyvän näköisinä. Suomalaisilla miehillä ei ole vastaavia jättineniä tai olemattomia leukoja kuin äärimmäisen harvoin. Keski-Euroopan suunnilla sellaisia piirteitä on joka toisella miehellä. Vaikka suomalaisten miesten kasvoista löytyy harvoin miehekkäinä pidettyjä piirteitä kuten jämerää leukaa, he ovat kuitenkin useimmiten ihan ok näköisiä ja joukossa on myös komeita miehiä. Sen takia suomalaiset miehet ovat mielestäni keskimäärin hyvän näköisiä. Ja mikä sen parempaa kuin hyvän näköinen mies, joka ei mieti ulkonäköään tai pidä itseään Jumalan lahjana naisille.

Vierailija
150/173 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Vierailija
151/173 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi??

Vierailija
152/173 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni brittiläiset voittaa suomen 100-0 :)

Ovat miehekkäämpiä, komeempia jne...

Vierailija
153/173 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, mun mielestä kyllä suomalaiset miehet on komeita, sillä edellytyksellä että huolehtivat peruskunnostaan. Eli varmaan ihan sama kuin meillä naisilla. Ulkomaalaisilla miehillä se komeus on usein tummaa, mutta niillä tummilla miehillä on mielestäni enemmän myös outoja rodullisia erikoispiirteitä, jotka eivät itseäni miellytä. Eli olenko nyt sitten rasisti? Kyllä voin niistä piirteistä huolimatta ihastua ulkomaalaisen silti, koska en koskaan etsi miestä pelkän ulkonäön perusteella. 

Olen oikeastaan samaa mieltä kuin nro 149, että suomalaisissa miehissä ei ole paljoa mitään erityisen häiritseviä piirteitä, joita muissa roduissa näkee todella PALJON. Eli meikäläisistä suurin osa on kuitenkin ihan "normaalin" näköisiä, kunhan vaan viitsii pitää kilonsa kurissa. 

Ulkomaalaisia kun katsoo, niissä on todella paljon...variaatiota. Siis en tiedä miten tän voi edes kauniisti sanoa, mutta kyllä niissä on huomattavasti yleisempää kaikki isot, leveät ja koukku nenät, mulkosilmät sun muut ja ihan suorastaan kehityshäiriöt.

Vierailija
154/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat naiset löytyvät mielestäni pohjoismaista.

En tajua, miksi sanotaan, että Brasiliasta löytyvät kauneimmat naiset.

Minä arvostan enemmän pohjoismaalaisia naisia, kuin brasseja, sillä pidän luomusta, enkä kauneuskirurgiasta.

Jos vaikka verrataan Alessandra Ambrosiota, Adriana Limaa ja Izabel Goularttia vaikka Agneta Fältskogiin, niin Agneta on mielestäni kauniimpi, kuin nuo brassit yhteensä.

Vierailija
155/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan enemmän pohjoismaalaisia naisia, kuin brasseja, sillä pidän luomusta, enkä kauneuskirurgiasta.

Jos vaikka verrataan Alessandra Ambrosiota, Adriana Limaa ja Izabel Goularttia vaikka Agneta Fältskogiin, niin Agneta on mielestäni kauniimpi, kuin nuo brassit yhteensä.

Gisele Bündchen?

Vierailija
156/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gisele Bündchen?

Gisele on saksalainen, eikä brassi:D

Vierailija
157/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Saksasta löytyvät komeimmat miehet.

Tällä on vain pyöreäkasvoisia, lyhyitä ja pottunenäisiä venäläistaustaisia miehiä...

Vierailija
158/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista :D suomalaiset miehet eivät osaa edes pukeutua tyylikkäästi

Vierailija
159/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gisele Bündchen?

Gaselli Bändchen näyttää rumalle miehelle, eikä stereotyyppiselle brasilialaiselle naiselle.

Saksalaiset miehet ovat monesti miehekkäitä, joten veikkaan että hän on perinyt miehekkäät piirteensä hänen saksalaisilta esi-isiltään.

Vierailija
160/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gisele Bündchen?

Gisele on saksalainen, eikä brassi:D

Kyllä se brasilialainen on, toki suvun juuret ovat saksassa jostain 1800-luvun alusta.

Brasilialaiset ovat usein niin kauniita juuri tuon geenien sekoittumisen ansioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan