Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa Euroopan komeimmat miehet keskimäärin?

Vierailija
22.05.2020 |

Mitä mieltä?

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta löytyy hyvännäköisiä ihmisiä mutta kyllä he ovat enemmän poikkeus kuin sääntö.

Keskiverto suomalainen on persjalkainen, maantienvärinen ja tähän päälle vielä usein aika tyylitön, ylipapainoinen ja sellainen vähän omaa olemassaoloaan anteeksipyytävän oloinen .

Olen asunnut koko aikusikäni ulkomailla joten vertailukohteita löytyy, mutta jäin nyt Koronan vuoksi Suomeen jumiin puoleksi vuodeksi ja tuli tarkkailtua ihmisiä ja eron muuhun Eurooppaan todella huomasi.

Omasta mielestäni Norjassa ja Tanskassa on Euroopan komeimmat miehet ja Italiassa kauneimmat naiset.

Vierailija
162/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onjo tällaisissa ketjuissa mitään järkeä, joissa tarkoituksena on vain pilkata suomalaisten miesten ulkonäköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope, mielestäni espanjassa on komeimmat.

Ja niiden keskipituus on jotain 170cm :D Kylläpä vitsin murjasit, jotain rajaa hei!

Vierailija
164/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan suomalaiset naiset osaa arvostaa. 

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a0QYYnn_460s.jpg

Vierailija
165/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostin hyvää vitsiäsi ja nauroin. 

Meinasi tosiaan mennä kahvi väärään kurkkuun. Ahahaha. D:

Vakavasti puhuen, komeimmat löytyvät ehkäpä Norjasta ja Espanjasta.  Tässä yksi uuh- esimerkki norjalaisesta. OMG. https://trd.by/aktuelt/2019/03/19/Husker-du-%C2%ABvikingen%C2%BB-Lasse-…

Suomalaiset kaikkoset, soinit, vartiaiset yms. yök.

Vierailija
166/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvännäkönen suomalainen mies, valitsimme toisemme 30 v sitten. Asumme ruotsissa, jotenka työkavereita ja kavereita paljon erivärisiä. Mielestäni suomalaiset ovat kaunista kansaa. Paljon johtuu korkeista poskipäistä.

Vierailija
167/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nope, mielestäni espanjassa on komeimmat.

Ja niiden keskipituus on jotain 170cm :D Kylläpä vitsin murjasit, jotain rajaa hei!

No joo, Pohjois- Espanjassa on vaaleimmat ja pisimmät. Malaga eli Aurinkorannikko on täynnä andalusialaistyyppisiä lyhyitä puoliafrikkalaisia. Oma epsanjalaiseni oli n. 185- 189cm. Eikä voi puhua samana päivänä suomalaisesta ulkonäön puolesta, tietyin poikkeuksin.

Vierailija
168/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta miehestä saisi kyllä hyvännäköosen, jos he 

a) Luuopuisivat ajatuksesta, että itsensä laittaminen on homojen hommaa.

b) Laittaisivat itseään tai edes opettelisi, miten stailata.

c) Laittaisivat rahaa mieluummin stylistiin, kuin tietokonepeleihin.

d) Hankkisi stylistin ehdottamat vaatteet.

e) Kävisi käytöskoulussa ja opettelisivat herrasmiehen käytöstavat.

f) Noudattaisi kohtie a-e.

Tämä ihan siksi, että olen useamman miehen kouluttanut tähän. Olen ollut aiemmalta ammatiltani stylisti ja työkesni nähnyt, miten miehet on puhjenneet kukkaan. Itsevarmuus kasvanut ja ovat päässeet pahoista tavoistaan irti. 

Vierailija
169/173 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ruma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneimmat naiset löytyvät mielestäni pohjoismaista.

En tajua, miksi sanotaan, että Brasiliasta löytyvät kauneimmat naiset.

Minä arvostan enemmän pohjoismaalaisia naisia, kuin brasseja, sillä pidän luomusta, enkä kauneuskirurgiasta.

Jos vaikka verrataan Alessandra Ambrosiota, Adriana Limaa ja Izabel Goularttia vaikka Agneta Fältskogiin, niin Agneta on mielestäni kauniimpi, kuin nuo brassit yhteensä.

Gisele Bündchen?

Gaselli Bändchen näyttää rumalle miehelle, eikä stereotyyppiselle brasilialaiselle naiselle.

Saksalaiset miehet ovat monesti miehekkäitä, joten veikkaan että hän on perinyt miehekkäät piirteensä hänen saksalaisilta esi-isiltään.

Heidi Klum on vielä miehekkäämmän näköinen

Vierailija
170/173 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä slaavit on rumempia.

Muut on paremman näköisiä.

Etunenässä italialaiset, espanjalaiset ja itävaltalaiset. Ai niin, ja norjalaiset.

Eteläslaavit ei kyllä ole rumia, mutta itä- ja länsislaavit ovat rumia (puhun siis vain miehistä)....

Vierailija
171/173 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmään suomalaiset on kyllä komeita. Tykkään vaaleista ja sinisilmäisistä miehistä. Jotkut etelän karva-apinat vaan ällöttää.

Vierailija
172/173 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta miehestä saisi kyllä hyvännäköosen, jos he 

a) Luuopuisivat ajatuksesta, että itsensä laittaminen on homojen hommaa.

b) Laittaisivat itseään tai edes opettelisi, miten stailata.

c) Laittaisivat rahaa mieluummin stylistiin, kuin tietokonepeleihin.

d) Hankkisi stylistin ehdottamat vaatteet.

e) Kävisi käytöskoulussa ja opettelisivat herrasmiehen käytöstavat.

f) Noudattaisi kohtie a-e.

Tämä ihan siksi, että olen useamman miehen kouluttanut tähän. Olen ollut aiemmalta ammatiltani stylisti ja työkesni nähnyt, miten miehet on puhjenneet kukkaan. Itsevarmuus kasvanut ja ovat päässeet pahoista tavoistaan irti. 

Miksi miehen pitää olla itsevarma? Triggeröidyn, koska olen itse ujo mies ja tuntuu että joka paikassa viestitään että olen vääränlainen :(

Vierailija
173/173 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan täällä haukkua myös muunmaalaisia miehiä, kuten arabeja, somaleja, kiinalaisia jne yhtä innokkaasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän