Kuka näyttelijä ei sopinut rooliinsa?
Käännetään täällä oleva keskustelu toisinpäin. Kuka näyttelijä ei sopinut elokuva tai tv-rooliin? Keksitään muita kuin Salkkarit näyttelijöitä. Minusta Denzel Washington oli liian söpö ja kivan tuntuinen American gangsterissa. Spede Pasanen ylinäytteli, ei mikään hyvä koomikko.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fifty shades of greyn herra Grey. Ei minkäänlaista karismaa. Siloposkipoika laitettiin näyttelemään vanhempaa dominoivaa miestä. Uskottavuus nolla.
Henry Cavill olisi ollut parempi.
Kyllä. Tai Gabriel Macht.
Maija Poppanen - Emily Blunt
Ihan erihenkinen kuin alkuperäinen.
Maija Poppasen olemus puuttuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki Twilligh-saagan näyttelijät!
Edwardin piti olla enkelimäisen kaunis, Robert Pattison ei tosiaan ole. Ja miksi maailman kauneinta, vaaleaa Rosalie vampyyriä pistettiin esittämään blondattu isoperseinen latino Nikki Read?
Mun mielestä Kristen (Kirsten?) Stewart veti roolinsa hyvin. Mukaili hyvin kirjoja sillä ilmeettömyydellä ja aneemisuudella, joka tulkittiin huonoksi näyttelijäntaidoksi.
Stewart näytti minusta siltä, että koko ajan oli paha olo. Toistuva ja ärsyttävän maneerien äänekäs henkäys sisään Ja hengen pidättäminen vahvisti tätä fiilistä.
Robert Downey Jr mukanokkelana salamannopeana fantasia-Sherlockina. Suurin syy tästä kuuluu tietysti ohjaaja Guy Ritchielle, joka pilasi klassiset Sherlock Holmesit tekemällä niistä ikävystyttäviä erikoistehostepläjäyksiä. Sen sijaan sinänsä vastenmielinen Jude Law onnistuu kerrankin ollessaan sivuroolissa, eli Watsonina. Siis minkä verran nyt voi tuollaisissa elokuvissa onnistua.
Aivan kamalaa kuraa, mutta itseäni saan syyttää kun katsoin.
Aku Hirviniemi tuntemattomassa sotilaassa. Ei osannut edes auttavasti turun murretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fifty shades of greyn herra Grey. Ei minkäänlaista karismaa. Siloposkipoika laitettiin näyttelemään vanhempaa dominoivaa miestä. Uskottavuus nolla.
Tarjottiinko roolia Henrylle?
Siitä minä en tiedä, mutta oli "kansansuosikki" rooliin. Siis se, jonka suurin osa halusi roolissa nähdä. Näin olen lukenut jostakin. Kieltämättä olisi ollut parempi valinta. Nykyinen on hajuton ja mauton ilman minkäänlaista karismaa.
-Eri
Se olisi ollut Henryn ura siinä sitten.Ei tälläisiin pehmopor*ilupa*koihin päästä valitsemaan
Tuo Grey saaga on aivan naurettava kokonaisuus, miten sitä on edes tehty noin monta leffaa? Naurettava kässäri ja mitätön pariskunta - ei kemiaa. Miksi ne nai jatkuvasti lähetyssaarnaajassa, eihän ne muita asentoja osanneetkaan ja piti olla niin rohkeaa ja ihmeellistä touhua.
Ja mitä se 'piiskaaminen' oli olevinaan... hiveltiin jollain vappuhuiskalla reittä, ja siinä oli sitten se SM. Kidutusta todellakin, katsojalle.
Ei tälläisiin pehmopor*oiluihin päästä valitsemaan näyttelijöitä vaan joudutaan ottamaan ne jotka suostuu moiseen alentumaan.
2018 tehdyssä Aikataulukon arvoituksessa Hercule Poirotia näyttelee John Malcovich. Aivan järkyttävää katsottavaa. Muutenkin toteutus ihan käsittämätön...
Richard Gere Hatchikossa. MIKSI IHMEESSÄ Japanilaisessa tarinassa Japanilaista miestä esittää jenkki? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan nyt varmasti sapiskaa, mutta silläkin uhalla: Marilyn Monroe. Hän on oman aikakautensa ikoni, ja tietyllä tavalla hyvin kiehtova ihminen. Mutta näyttelijänä aivan nolla. Samaa sössötystä joka leffassa. "Kas hei naapurin herra, minulla se onkin näin kuumalla ilmalla tapana pakastaa aluskalsarini. Hyvää päivänjatkoa!"
Tiedän kyllä hänen draagisen tarinansa jne. mutta ei se tee ihmisestä hyvää näyttelijää.
Sanoisin, että olet ilkeä tyyppi, mutta olen nyttemmin nähnyt Laurence Olivierin kommentit Marilynistä, ja valitettavasti/onneksi kaikki palaset loksahtivat sen jälkeen kohdilleen. Eli joo. Olet oikeassa. Joskus joku vain osaa pukea sanoiksi sen mistä on oikeasti kyse.
No mitä se kommentoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjottiinko roolia Henrylle?
Siitä minä en tiedä, mutta oli "kansansuosikki" rooliin. Siis se, jonka suurin osa halusi roolissa nähdä. Näin olen lukenut jostakin. Kieltämättä olisi ollut parempi valinta. Nykyinen on hajuton ja mauton ilman minkäänlaista karismaa.
-Eri
Se olisi ollut Henryn ura siinä sitten.
Tuo Grey saaga on aivan naurettava kokonaisuus, miten sitä on edes tehty noin monta leffaa? Naurettava kässäri ja mitätön pariskunta - ei kemiaa. Miksi ne nai jatkuvasti lähetyssaarnaajassa, eihän ne muita asentoja osanneetkaan ja piti olla niin rohkeaa ja ihmeellistä touhua.
Roolituksista en mene sanomaan mitään (tai omalla tavallaan kyllä kuitenkin), mutta oli kyllä niin laimea elokuva(sarja), ettei mitään rajaa. Oooh, tässä on seksiaddikti mies, ja mitään muuta juonta ei elokuvassa sitten olekaan. Ja mieleen on jäänyt joku kohtaus, missä tyyliin mies kertoi olevansa sadisti ja sitten huolestuvansa että voiko nainen hyvin? Öööh, täh?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhat ukot, joihin nuori nainen muka rakastuu palavasti, tyyliin Crazy Heart ja Jeff Bridges, vaikka muuten Jeff Bridgesistä pidänkin.
Melko kyyninen näkemys. Itse olen taas sitä mieltä, että nuori nainen ei voi oikeasti rakastua kuin vanhempiin miehiin
Vierailija kirjoitti:
Jurassic Park 3:ssa perheen äiti oli kauhea.
Pelkkää huutamista. Myös hänen miehensäkään ei natsannut elokuvaan hyvin.
JP-elokuvasarjan suurena fanina täytyy sanoa, että kolmonen oli kyllä sellainen ettei se olisi saanut nähdä päivänvaloa koskaan. Käsikirjoituksesta näyttelijäsuorituksiin ihan jäätävän huonoa suoritusta. Häpeäpilkku, ja eniten vihastutti tosiaan Amanda.
Pilvi Hämäläinen peppi pitkätussuna
John Malkovichin Poirotin häpäisy. Krista Kososen kaikki roolit Putouksen osallistumisia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
John Malkovichin Poirotin häpäisy. Krista Kososen kaikki roolit Putouksen osallistumisia lukuunottamatta.
Kyllä John M:n Poirot oli ihan hyvä, se oliko se parempi kuin David S:n on sitten taas toinen juttu ei erilainen ole aina huonompi...
Vierailija kirjoitti:
Hayden Christensen Anakin Skywalkerina. Elokuvien käsikirjoitukset olivat muutenkin epäonnistuneita, ja kömpelön Christensenin roolisuoritus vei myötähäpeän aivan uudelle tasolle. Anakinin ja prinsessa Padmé Amidalan rakkaustarina on yksi epäuskottavimmista valkokankaalla näkemistäni. Näyttelijät eivät onnistuneet synnyttämään hahmojensa välille minkäänlaista kemiaa.
Lähinnä kemiaa syntyi katsojan korvien välissä, ja sauhu nousi korvista sitä katsoessa.
Uusimmassa MIB elokuvassa päähahmot ei säväyttäneet rooleissansa.