Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jessus mikä Hinta kaatopaikka maksulla

22.05.2020 |

150kg ihan pelkkää jätettä. Risoja muovilaatikoita jne.
Maksu oli sekajätteestä 29.30.
Jos en nauraisi niin itkisin.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua että sinusta keskustellaan? Luulisi että olet tyytyväinen kun saat kaipaamaasi huomiota

Saa keskustella kunhan ei kritisoida. Olen täydellinen joten minua ei saa kritisoida. Ymmärrätkö TÄYDELLINEN.

No se selittää paljon. Esim. täydellisen kirjoitustaidottomuuden ja täydellisen kyvyttömyyden itsekriittisyyteen.

Vierailija
82/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lajiteltu jäte ei maksa mitään. Jos ei ole varaa maksaa , kannattaisi sen verran nähdä vaivaa. Ja jos ei muuten, luonnon vuoksi.

Useimmissa kaupungeissa todellakin maksaa.

Toki pienet lasipurkit, metallit ja kartongit voi viedä ilmaiseksi kierrätyspisteisiin.

Mutta isommat maksaa. Kaatopaikan portista kun ajat sisään, taksa on 8-29 € JA sinut ohjataan lajittelupisteeseen, jossa joudut sen tuomasi jätteen tietenkin lajittelemaan eri pisteisiin. Jotain joustinpatjaa et helpolla lajittele ilmaispisteiisiin. Tai Mikroaltouunia.

Koska se maksaa, niin näihin törmää luonnossa aika paljon.

Tolkuttomia maksuja mitättömistä jätemääristä. Rahastusta vihreiden ideologian vuoksi. Mutta suomalainenhan on valmis loputtomasti maksamaan yhä nousevia täysin keinotekoisia maksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa aikalailla köyhien ongelmalta tollasista pikkurahoista valittaminen

vielä itse jouduit kantamaan ne jätteet

Miksi palkkaisin jonkun kantamaan kamat kärrystä pois. Eihän siitä mullekkaan kukaan maksanut. Ja onhan toi nyt ihan järkkyy Hinta.

Täydellistä, vain 4 kirjoitus- ja kielioppivirhettä.

84/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua että sinusta keskustellaan? Luulisi että olet tyytyväinen kun saat kaipaamaasi huomiota

Saa keskustella kunhan ei kritisoida. Olen täydellinen joten minua ei saa kritisoida. Ymmärrätkö TÄYDELLINEN.

No se selittää paljon. Esim. täydellisen kirjoitustaidottomuuden ja täydellisen kyvyttömyyden itsekriittisyyteen.

Olen erittäin kriittinen omia toimia i kohden ja vaadin täydellisyyttä.

Vierailija
85/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo kaasupullojuttu oikeasti totta?

Nyt on kyllä asiat valahtaneet tosi pahasti pieleen. Kunnilla vapaa oikeus rahastaa rajoitteitta?

Pitäisikö ottaa kunnantalolle yhteyttä? Ministeriöön? Puolueeseesi? Eihän tämä näin voi mennä. Ilmeisesti päättäjiksi kertyy porukkaa, joille on ihasama, kun itsellä ei ole kaasupulloja nurkissa eikä pikkurahastakaan puutetta.

Kaasupullot voi myydä. Tai palauttaa kauppaan. Niissähän on aika iso pantti.

Vai jotain hermomyrkkypullojako ihmisillä on.

Se kaasupullojen hävittäminen oikeasti maksaa ihan hemmetisti, ei se kaatopaikka siitä mitään tuloja saa vaan se jätteenkäsittelijä, jonne ne sieltä kaatikselta toimitetaan. Siksi niissä on nuo isot panttimaksutkin, että ne kiertäisivät käytössä eikä niitä tarvitse hävittää.

Ärsyttää nämä, jotka oikeasti kuvittelevat että jätteet laitetaan vaan maahan. Suurin osa oikeasti käytetään hyödyksi mutta se, että se jäte muuttuu taas uudeksi raaka-aineeksi vaatii paljon työtä. Suurimmaksi osaksi se neitseellinen raaka-aine on edelleen halvempaa kuin kierrätysmateriaalit, joten turha haaveilla että jokuteidän jätteistä vielä maksaisi. Metallit ovat ainoa poikkeus.

Siksi ihmettelen kun, kun itse olen myynyt tarpeettomat kaasupullot pois. Kyllä myymälät ottaa ne mielellään.

Vierailija
86/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan tuo outoa, että tavaran hävittäminen maksaa nykyään jopa enemmän kuin sen ostaminen. Osaako kaatopaikat hyödyntää jätettä? Silloinhan jäte voisi olla raaka-ainetta, josta jopa maksettaisiinkin ehkä vähän. Tyyliin pullonpalautus.

Onhan noita maita joissa kaikkein köyhimmät ryömii jätteiden seassa lajitellen niistä kierrätettävän. Samaa mallia voisi täällä harkita työttömille?

Nyt lajittelu on ulkoistettu kuluttajille, mutta laiskat paskat ei meinaa jaksaa....

Vierailija
87/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti toivoisit olevasi, mutta todellisuudessa et ole. Käyttäytymisesi ja kirjoitustaidottomuutesi paljastaa sen, halusit tai et.

88/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti toivoisit olevasi, mutta todellisuudessa et ole. Käyttäytymisesi ja kirjoitustaidottomuutesi paljastaa sen, halusit tai et.

Haluaisinmakata päivät pitkät sohvalla katsoa telkkua ja saada tukiaisia mutta itsekriittisyyteen ja täydellisyyteni estää sen.

Vierailija
89/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen typeryyden ja täydellisen uskottavuuden puuttumisen.

90/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös piestä jokaisen vastaan tulijan koska kärsin kroonisesta henkisestä pahoinvoinnista mutta en voi toimia niin.

Vierailija
91/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Haluaisin myös piestä jokaisen vastaan tulijan koska kärsin kroonisesta henkisestä pahoinvoinnista mutta en voi toimia niin.

Tuollainen ripuliranne kun lähtee lyömään niin syyte tulee ruoskimisesta 😂

Vierailija
92/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei oikein kannusta ihmisiä hankkiutumaan jätteistä eroon asianmukaisella tavalla.

Tämä. Monet heittää jo nyt roskat vain auton ikkunasta tai jättää kahvipahvit teiden varsille (ne kupit). Itse kerään välillä tölkkejä niin näkee tätä kaikkea roskaa. Pitäisi järjestää jätehuolto vaikka valtion toimesta jotenkin toisin niin, että yksityishenkilö tienaisi saastan keruusta. Varmaan noi tölkitkin vaan kasaantuisi ilman panttisysteemiä.

Vierailija
93/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulta perään kun kaatopaikatkin matkojen takana.

94/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Olen harrastanut nyrkkeily. Minut erotettiin seurasta kun kaadoin treeneissä ilmaiseksi harrastaneen maahan istuin päälle ja yritin lyödä korvan taakse. Tässä kohtaa toimintaani puuttuttiin enkä saanut viede haluamaani asiaan loppumaan. En olisi jäänyt seuraan vaikka minut olisi jätetty erottamatta.

Vierailija
95/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo kaasupullojuttu oikeasti totta?

Nyt on kyllä asiat valahtaneet tosi pahasti pieleen. Kunnilla vapaa oikeus rahastaa rajoitteitta?

Pitäisikö ottaa kunnantalolle yhteyttä? Ministeriöön? Puolueeseesi? Eihän tämä näin voi mennä. Ilmeisesti päättäjiksi kertyy porukkaa, joille on ihasama, kun itsellä ei ole kaasupulloja nurkissa eikä pikkurahastakaan puutetta.

Tyhjät kaasupullot voi laittaa metallinkierrätykseen korkki auki.

Vierailija
96/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Olen harrastanut nyrkkeily. Minut erotettiin seurasta kun kaadoin treeneissä ilmaiseksi harrastaneen maahan istuin päälle ja yritin lyödä korvan taakse. Tässä kohtaa toimintaani puuttuttiin enkä saanut viede haluamaani asiaan loppumaan. En olisi jäänyt seuraan vaikka minut olisi jätetty erottamatta.

Niin varmaan joo.

Vierailija
97/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvä esimerkki siitä miten käy kun ei vaan osaa. Juuri vein ison peräkärryllisen romua kaatopaikalle. Lajiteltuna, totta kai ja hinta ole kolme euroa. Siis 3€.

Se on ihan arpapeliä että minkälainen lasku kaatisreissusta tulee.

Vierailija
98/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lajiteltu jäte ei maksa mitään. Jos ei ole varaa maksaa , kannattaisi sen verran nähdä vaivaa. Ja jos ei muuten, luonnon vuoksi.

Missä ei maksa? Taitaa kyllä nykyään maskaa joka paikassa.

Vierailija
99/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kiva jos tyyliin joka toinen vuosi kerrostalon pihaan tuotaisiin sellanen iso jätelava mihin asukkaat saisi viedä kaikki vanhat ja turhat huonekalut ja sähkölaitteet. Siten noita tavaroita ei ilmestyisi roskakatokseen missä seisovat vuosikaudet kun roskakuski ei ota niitä kun eivät kuulu mihinkään roska astiaan... Nytkin katoksessa patja mikä ollut viime vuoden syksystä asti homehtumassa..

Vierailija
100/116 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa aikalailla köyhien ongelmalta tollasista pikkurahoista valittaminen

vielä itse jouduit kantamaan ne jätteet

Miksi palkkaisin jonkun kantamaan kamat kärrystä pois. Eihän siitä mullekkaan kukaan maksanut. Ja onhan toi nyt ihan järkkyy Hinta.

Rahasta pulaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi