Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jessus mikä Hinta kaatopaikka maksulla

22.05.2020 |

150kg ihan pelkkää jätettä. Risoja muovilaatikoita jne.
Maksu oli sekajätteestä 29.30.
Jos en nauraisi niin itkisin.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahan tuo on! 150 kg jätettä ja vaan kolmekymppiä.

22/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta osa olisi mennyt energiajakeeseen?

Jos on niin laiska ettei yhtään jaksa nähdä vaivaa, joutuu tietenkin maksamaan enemmän. Mutta ei 29,3€ tuollaisesta valtavasta määrästä roskaa nyt paha ole. 

Ymmärrätkö että hinnan määrittelee se mitä on eniten jätteestä.

Ihan hirveä hintahan tuo on max 5-10e on realismia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua että sinusta keskustellaan? Luulisi että olet tyytyväinen kun saat kaipaamaasi huomiota

Saa keskustella kunhan ei kritisoida. Olen täydellinen joten minua ei saa kritisoida. Ymmärrätkö TÄYDELLINEN.

Saanko oksentaa? 🤮

Vierailija
24/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäät ympäristörikoksesta kiinni, sakot ovat suuremmat kuin ylinopeudesta ja pahoinpitelystä.

Yhteensä.

Tosin. Lieneekö missään metsissämme polliiseja kyttäilemässä jos joku roudaa pesukoneensa metikköön...

Sellaiset Aku Ankan metsänvartijat voisi olla hyvä idea.

25/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua että sinusta keskustellaan? Luulisi että olet tyytyväinen kun saat kaipaamaasi huomiota

Saa keskustella kunhan ei kritisoida. Olen täydellinen joten minua ei saa kritisoida. Ymmärrätkö TÄYDELLINEN.

Saanko oksentaa? 🤮

Jos se sinun kateuttasi helpottaa niin annas tulla.

Vierailija
26/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätteen tuottaja maksaa jätteen käsittelystä. Mikä siinä on epäselvää?

No se on siinä mielessä typerää että nuukailijat hylkää korkansa paikkoihin, mihin ne eivät kuulu ja joku syytön joutuu maksamaan niiden siivouksen. Parempi että yksitysten kuntalaistenkaatopaikkan palvelut kustannettaisiin pääsääntöäisesti verovaroista.

Voisi olla vaikka parin euron käyntimaksu tms.

Juu, kaikki nekin, jotka eivät tarvitse palvelua, maksamaan vaan. Oletko hiukan vajaa?

Sovelletaan samaa autoihin, terveydenhuoltoon ja koulutukseen. Kiitän ja kannatan tätä.

Vierailija
27/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse muualla kanssa kritisoinut jätemaksujen suuruutta. Ei ole ihme että sitä päätyy aivan jonnekin muualle kuin pitäisi.

Eihän noi hyvätuloisilla tunnu, mutta näin pienituloisella kyllä tuntuu. lisäksi joutuu monesti maksamaan jo peräkärryn vuokrasta 30€, niin esim sohvan vienti maksaa jo 60€.

Se on oikeasti rahaa!!!

Vierailija
28/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että oikein halutaan ne roskat sitten jollekkin levähdysalueelle tai metsätien päähän?

Vierailija
29/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luuletko, että ihan hyväntekeväisyyttään ilmaiseksi pyörittävät sitä jätehommaa? Kysypä ihan itseltäsi, tekisitkö sinä ilmaiseksi siten, että sinä maksat kulut ja muut ratsastavat ilman hyötyen kaikesta? Jos vastaus on kyllä, niin siitä vaan. Itse en ole yrittäjä tai muu organisaatio, mutta ketuttaa tuollainen vinkuminen.

Vierailija
30/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, luuletko, että ihan hyväntekeväisyyttään ilmaiseksi pyörittävät sitä jätehommaa? Kysypä ihan itseltäsi, tekisitkö sinä ilmaiseksi siten, että sinä maksat kulut ja muut ratsastavat ilman hyötyen kaikesta? Jos vastaus on kyllä, niin siitä vaan. Itse en ole yrittäjä tai muu organisaatio, mutta ketuttaa tuollainen vinkuminen.

Ohis, mutta näissä on jo hänen mainitsemansa lisäksi ekomaksut (jos asuu omakotitalossa) ja kierrätysmaksut maksettu. Jos se olisi kannattavaa bisnestä niin ei kai valtion tarvitsisi siihen puuttua vaan markkinat ohjautuisivat automaattisesti kohti luontoystävällistä tellusta.

Vierailija
31/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia maalla poltetaan kaikki roskat, myös muovit ja biojätteet palaa samalla, jos ei jaksa kompostoida tai lajitella.  Törkeät kaatopaikka ja jätemaksut haittaa kierrätystä. Osalla ei ole rahaa edes noita kymppejä, jolloin jätteet päätyy kivenkoloihin tai jonnekin metsään.  

Vierailija
32/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää hyväksyä se että ihmiset dumppaa roskansa kansallispuistoihin.

Vierailija
33/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kylläkin yllättävän halvalta.

Vierailija
34/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse muualla kanssa kritisoinut jätemaksujen suuruutta. Ei ole ihme että sitä päätyy aivan jonnekin muualle kuin pitäisi.

Eihän noi hyvätuloisilla tunnu, mutta näin pienituloisella kyllä tuntuu. lisäksi joutuu monesti maksamaan jo peräkärryn vuokrasta 30€, niin esim sohvan vienti maksaa jo 60€.

Se on oikeasti rahaa!!!

Köyhyyden  mukana tulee vissiin se kyvyttömyys ajatella eteenpäin niin, että ostaa uuden vain paikoista, joista saa vanhan vietyä pois samalla kerralla.

Vierailija
35/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kallista. Edullisemmaksi tulee tilata Cernistä 150 kg antimateriaa, se on 10 cnt/kg eli 15 €, siihen lähetyskulut 13.10 € päälle niin jää alle tuon.

36/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi ilmaiseksi. Tuollaista pitäisi pyörittää verovaroilla ja lopettaa päiväkodit jne.

Vierailija
37/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

150kg... se on aika kasa muovilaatikoita. Mut valita vaan jos se sit helpottais.

38/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150kg... se on aika kasa muovilaatikoita. Mut valita vaan jos se sit helpottais.

Olis kuormassa muutama puunpala ja 10kg painava betoni möykky sekä pahvia.

Vitutus vaan kasvaa kun lukee että tätä rikkaiden riistoa todella joku kannattaa

Vierailija
39/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla sit puukkosahalla paloiksi ja hitaasti hivuttamalla hävittää jätteen mukana

Vierailija
40/116 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätteen tuottaja maksaa jätteen käsittelystä. Mikä siinä on epäselvää?

No se on siinä mielessä typerää että nuukailijat hylkää korkansa paikkoihin, mihin ne eivät kuulu ja joku syytön joutuu maksamaan niiden siivouksen. Parempi että yksitysten kuntalaistenkaatopaikkan palvelut kustannettaisiin pääsääntöäisesti verovaroista.

Voisi olla vaikka parin euron käyntimaksu tms.

Juu, kaikki nekin, jotka eivät tarvitse palvelua, maksamaan vaan. Oletko hiukan vajaa?

Näytä minulle ihminen joka ei tuota jätettä, niin minä kävelen järven yli vettä pitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän