Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kuulla kaiken mitä sinusta puhutaan selän takana?

Vierailija
22.05.2020 |

Itse en haluaisi ihan kaikkea. Henkilö joka on aikanaan kiusannut minua ja aiheuttanut paljon pahaa, puhuu edelleen paskaa selän takana. En ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Yhteinen tuttumme sitten aina kertoo minulle tämän henkilön puheista kun on taas haukkunut minua. Olen sanonut etten halua kuulla. Minulle on sama mitä hän puhuu mutta en haluaisi saada aina sitä tietoa että taas on haukkunut. Se saa olon todella ikäväksi.

Tuttu ei vaan usko vaan aina jaksaa mainita tästä asiasta. Joudun varmaan laittamaan välit poikki tämän takia tähän tuttuun. Muuten kyllä tulemme hyvin toimeen. Onko neuvoja asiaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vastaan tyypille, joka puhuu sinusta pahaa seläntakana. Loppuu se nylviminen

Itse asiassa. Kun olen niin niin kyllästynyt kuulemaan tältä viestintuojalta asiasta. Viimeksi sanoin hänelle, että otan yhteyttä tähän haukkujaan ja kysyn miksi hän ei voi suoraan sanoa jos on jotain hampaankolossa. Siinä vaiheessa tuttu meni vähän vaikeaksi ja alkoi sepittää "no ei hän niin paljon ole puhunut..." 

Aikomuksenani ei ole ottaa yhteyttä tähän haukkujaan oikeasti, en halua antaa hänelle minkäälaista aihetta haukkua lisää, enkä halua olla tekemisissä. Mutta halusin todella että viestintuonti loppuu. Ap

Vierailija
22/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävän äiti haukkuu sinua, ja ystävä kertoo sinulle aina ja ehkä vielä vahvistaa viestiä, joku häntä siihen ajaa jos hän ei lopeta vaikka pyydät.

Äiti on kateellinen ja haluaa painaa sinua alas. Ystäväsi ehkä myös. Mutta todennäköisempää taitaa olla, että ystävä yrittää lujittaa uskoaan sinuun äitiään vastaan kantelemalla äidin puheet. Eli hän kaipaa vahvistusta päästäkseen etäämmälle äidistään ja yrittää rakentaa sinusta varaäitiä.

Oli miten oli, et taida pystyä häntä auttamaan, koska tarve on kyltymätön ja lääke riittämätön. Laita rajoja. Ei tarvitse ottaa lopullisesti etäisyyttä, mutta ilmoita, että jos puhut tuollaisia mitä en halua kuulla etkä usko varoitusta, tulee niin ja niin pitkä tauko. Ja vähitellen tauko voi pidentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään välittäisi siitä mitä joku kertoisi minulle jonkun toisen puhuneen minusta pahaa. Pidän ihan jo sinänsä idioottina ihmistä, joka levittää minulle jonkun toisen pahanpuhumisia. Kysymys on siis periaatteellinen. En halua olla niin tyhmän ihmisen kanssa.

Vierailija
24/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään välittäisi siitä mitä joku kertoisi minulle jonkun toisen puhuneen minusta pahaa. Pidän ihan jo sinänsä idioottina ihmistä, joka levittää minulle jonkun toisen pahanpuhumisia. Kysymys on siis periaatteellinen. En halua olla niin tyhmän ihmisen kanssa.

Ihmiset nyt puhuvat toisistaan selän takana, enkä jaksa miettiä puhuuko joku minusta jotain vai ei, elän omaa elämääni.

Tämän tapauksen tekee ikäväksi se, että kyseinen haukkuja on vaikuttanut paljon elämääni ja itsetuntooni. Ne asiat olen jättänyt taakseni, enkä niitä mieti vaan elän tässä päivässä. Mutta aina kun tämä yhteinen tuttumme ottaa asian puheeksi, se on kuin haavat avattaisiin uudelleen. Ja mietin myös että miksi kyseinen haukkuja edelleen jaksaa puhua pahaa, vaikka emme ole olleet tekemisissä edes enää pitkään aikaan. Jos hän vihaa minua niin paljon, niin luulisi ettei edes mieti minua.

Joka kesta sanon tutulle, että en halua kuulla enää. On niin ikävää että tällaisen asian takia pitäisi häneenkin laittaa välit poikki kun muuten tulemme toimeen. Mutta on kyllä vähän alkanut mietityttämään tässä hänenkin motiivinsa ja luotettavuutensa tämän jutun takia. Sen verran valaistakoon asiaa, että näillä kahdella henkilöllä on monenlaisia vastoinkäymisiä, tällä haukkujalla vielä huomattavasti enemmän.   ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän