Muuten ihan kiva ja kunnollinen tyyppi, mutta haisee hielle ja kynnet leikattu epämiellyttävästi... kemia hävisi. Mitä teen?
Olen nyt oikein yrittänyt olla avoin ja välittämättä heti jostain pienistä ärsytyksen syistä, ja että "kelpaisi" sellainne kunnolllinen, joka ilmeisimmin myös haluaa oikeaa parisuhdetta eikä jotain säätöjä ja tapailuja vaan.
Hetken jo ajattelin, että sitä kadoksissa ollutta "kemiaa" voisi hieman löytyä, kun vaan annan mahdollisuuden.
Mutta ei, on nyt tavattu yht. 4 krt ja huomasin jo pikkuhiljaa alkuun (tietty näillä huonoilla ulkoilutreffeillä asia ei edes tule niin selvästi heti esille), että kaveri hieman haisee hielle, no yritin sivuuttaa sen ja ajatella ettei nyt sentään niin pahasti ja paljon kuin jotkut todella haisevat erityisen pahalle.
Mutta kun esim nähtiin kahtena päivän peräkkäin, sillä oli sama t-paita, ja hienhaju tosiaan tuntui. Ei edes semmoinen miehekään testosteroninen vaan semmoinen tunkkaisen pistävä likainen.
Lisäksi sen kynnet on leikattu sillä lailla talttamaisesti, en ole ikinä nähnyt moista. Eli vaikka ne on lyhyet, ne reunat on terävät.... ja ne raapii ja sattuu.
Miten mä voin sanoa aikuiselle vielä vieraalle ihmiselle, että käytköhän tosiaan suihkussa joka aamu ja pesetkö kainalot saippualla, ja voisitko käyttää deodoranttia, ja vaihtaa puhtaan paidan joka päivä? Ja että voisitko leikata kyntesi eri lailla?
Eihän tämmöisiä vaan voi sanoa... ja en tiedä auttaisko ne enää, mulla jotenkin meni jo niin fiilis.
Harmittaa toisaalta, kun on vaikea löytää miehiä jotka olisi muutoin "normaaleja "ja kunnollisia. Sitoutumishaluiset on yleensä ihan epätoivoisia huomattavan lihavia takertujia, ja taasen normaaleissa asiantuntijatöissä olevat muutoin "normaalit" miehet on tunne-elämältään hukassa ja eivät sitoudu.
Mutta tuntuu etten pysty nyt väkisin olemaan kenenkään kanssa... toisaalta en tiedä miten tämän jutun lopettaisikaan loukkaamatta toista. Ja että haluanko vaan antaa vielä mahdollisuutta... Oisko mun hormonit vaan jotenkin sekaisin niin että olen hajuherkkä?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten miehet tekee: ota muutama kierrokseen ja pidä tämä mies varalla- jos ei ketään parempaa löydy, niin sitten otat tämän. Mutta opetat tavoille sillä välin, eli miten ulkonäöstä ja hygieniasta pidetään huolta
Noh, teoriassa kai mahdollista, mutta en haluaisi toimia ihan noin, eikä mulla oikein olisi edes aikaa tuollaiseen... Haluan tehdä muutakin elämässä kuin pyörittää ja treffailla miehiä (ne kun haluavat sitten kuitenkin nähdä ja viestitellä jne) ,ja pitää huolehtia lapsistakin. Ja aina hommata lasten hoito jos on iltamenoa, niin ei siitä oikein riittäisi kovin monen pyörittelyyn hoitomahdollisuuksia.
Ja tuommoisella vain rikkoo jo omaa arvomaailmaansakin.
ap
Jos mies on ollut pidempään sinkkuna, sitä on voinut vähän unohtua että hygienian pitäisi olla aina viimeisen päälle. Omia hajujaan ei huomaa. Mutta ei se vaadi kuin kerran tai pari huomautuksen että mies haisee, sen isompaa koulutuskokonaisuutta siitä ei tule. Normiälyinen mies ei halua haista naisensa seurassa.
Kuulostaa mun mieheltä xD Ja kyllä piti alussa sanoa tosta että voisko mitenkään käydä pesulla ennen mun luo tuloa ja oli ihan että juu tietysti...sillä oli kyllä 10:n tunnin automatka mutta niin,tukkakin oli ihan paskanen. Ja todellakin aikuisesta yli 30-vuotiaasta kyse. Oli kyllä ollu naisettomana jonkun aikaa ettei ihan hallitse näitä juttuja. No, mutta nyt 6 vuotta myöhemmin, tilanne on edelleen sama...sillä on ominaishaju jota en kestä, toki olen myös yliherkkä kaikelle. Voit kuvitella millaista on yhteisasuminen D:
Tuo on ihan yksinkertainen juttu. Sano, että sinä haluat tulla treffeille miehen kanssa, joka on käynyt suihkussa ja pukenut päälleen puhtaat vaatteet. Myös voisit ehdottaa, että leikkaisi kyntensä. Jos hän haluaa sinut, hän toimii niin kuin ohjeistat. Jos suuttuu, anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat jo ap tietää itsekin vastauksen, kun täällä asiaa kysyt. Vapaana olevista miehistä , varsinkin Tinderissä ja nettideiteillä suuri osa on näitä ...Noh....semmoisia, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään ja syystä , sinun täytyy vain olla kärsivällinen ja yrittää karsia nämä luuserit pois. Kyllä sieltä se helmikkin löytyy. Niin, naiset on kaikki timatteja ja helmiä, täydellisiä ja virheettömiä. bling bling 💄👄👱♀️💁♀️🥂💎
M/40Kuule, kun itseni monen muun naisen puolesta voin sanoa, että Tinderissä ja nettideiteillä valitettavasti on niin, että siellä on todella paljon miehiä, joilla ei asiat todellakaan ole kunnossa. On pllunvonkuja, mt-ongelmaisia, syrjäytyneitä, karanneita, hlrhöjä ja suorastaan vaarallisia. Kun yrität näiden joukosta löytää niitä suhtkoht tavallisia, niin kieltämättä nousee mieleen ajatus että onko kaikki sinkkumarkkinoilla ja nettideiteillä olevat miehet tämmöisiä.
Kerran yritin tapailla yhtä hieman haisevaa miestä. Se tuoksu oli jotenkin määrittelemätön, ei haissut hieltä, vaan joltain muulta. Joskus pyörin siinä sen vieressä illalla kun en saanut unta ja sitten tuli mieleen, että se haisee syövältä. Ei kyllä pystynyt enää jatkamaan tuon ajatuksen jälkeen.
Nykyiselle puolisolle piti muuten opettaa, että jalat pitää joka päivä. Siksi sukat haisee jalkahieltä kun et pese. Miehet, skarpatkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kuitenkin aika pieniltä vaivoilta, jotka äkkiä saat kitkettyä pois jos muuten on kerta hyvä.
JOS mies on rikas ja antelias
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan yksinkertainen juttu. Sano, että sinä haluat tulla treffeille miehen kanssa, joka on käynyt suihkussa ja pukenut päälleen puhtaat vaatteet. Myös voisit ehdottaa, että leikkaisi kyntensä. Jos hän haluaa sinut, hän toimii niin kuin ohjeistat. Jos suuttuu, anna mennä.
Ihan oikeastikko!?!? Kyllä tuo kielii, että kaikki asiat eivät ole kunnossa. Jos haluat äidiksi miehelle ryhtyä, niin mikä ettei, mutta jos muunlaista, esim tasa-arvoista parisuhdetta etsit, niin enpä suosittele. Jos kyseessä olisi teinipoika, niin jotenkin ymmärtäisin, mutta en aikuisen miehen kohdalla. Ihmettelen myös sitä, että tämä mies ei muka ole joutunut kertaakaan tilanteeseen, jossa hänelle huomautettaisi huonosta hygieniasta-esim työpaikalla tai muissa tilanteissa. Kuulostaa syrjäytyneeltä.
Tätäkin aloitusta kun lukee niin ihmetyttää sinkkuna kyllä miten tämäkin mies on treffeille asti päässyt, tuollaiset perusjututkin hukassa. Ap vielä kertoo ettei tavallisia sitoutumishalukkaita miehiä muka ole.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten miehet tekee: ota muutama kierrokseen ja pidä tämä mies varalla- jos ei ketään parempaa löydy, niin sitten otat tämän. Mutta opetat tavoille sillä välin, eli miten ulkonäöstä ja hygieniasta pidetään huolta
Noh, teoriassa kai mahdollista, mutta en haluaisi toimia ihan noin, eikä mulla oikein olisi edes aikaa tuollaiseen... Haluan tehdä muutakin elämässä kuin pyörittää ja treffailla miehiä (ne kun haluavat sitten kuitenkin nähdä ja viestitellä jne) ,ja pitää huolehtia lapsistakin. Ja aina hommata lasten hoito jos on iltamenoa, niin ei siitä oikein riittäisi kovin monen pyörittelyyn hoitomahdollisuuksia.
ap
Jos mies on ollut pidempään sinkkuna, sitä on voinut vähän unohtua että hygienian pitäisi olla aina viimeisen päälle. Omia hajujaan ei huomaa. Mutta ei se vaadi kuin kerran tai pari huomautuksen että mies haisee, sen isompaa koulutuskokonaisuutta siitä ei tule. Normiälyinen mies ei halua haista naisensa seurassa.
Ja normaali ihminen tajuaa ilman huomauttamistakin. Ja Ihmettelen myös sitä että kukaan muka ei ole asiasta jo huomauttanut.....pitää elää täysin erakkona ja ei olla missään tekemisissä kenenkään kanssa
Haju on mulle tärkein asia. Tapasin mieheni v 69 ja olemme edelleen yhdessä.
Siihen aikaan monet haisivat hieltä ja vaikka miltä.
Moin kysyi, miksi aloin styylata niin vaatimattoman kaverin kanssa ja vastaus oli tuoksu, joka ei vieläkään ole vanhan papan lemu.
T. Mymmeli
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin aloitusta kun lukee niin ihmetyttää sinkkuna kyllä miten tämäkin mies on treffeille asti päässyt, tuollaiset perusjututkin hukassa. Ap vielä kertoo ettei tavallisia sitoutumishalukkaita miehiä muka ole.
M37
Tämä aloitus on ihan Porvoosta, mutta kyllä tommoisiakin ihmisiä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten töissä käyvällä ihmisellä voi tämmöinen perusjuttu unohtua?
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M37
Niinpä. Eli ihan Porvoossa ollaan
Mä en jatkaisi tapailua, mutta ihan tuosta toisen hajusta pitämisestä. Meillä minä ja mies tykätään toistemme tuoksusta ja se on parempi, kun ei ole juuri suihkusta tullut. Olen lopettanut useankin tapailun, kun ominaistuoksu ei ole miellyttänyt. Kynnet olisi ehdoton no no.
Yksi eksäni sanoi useasti minun haisevan, en edelleenkään tiedä oliko hän tosissaan vai oliko vittuilua siinä missä muukin haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M37
Valitettavasti aloitus ei ollut keksitty tai liioiteltu :).
Ja, nythän tässä on tehty yli 2kk etätöitä niin voi se ehkä unohtuakin....??
Eikä taida ihan kauheasti ehkä sosialisoida muutenkaan ihmisten ilmoilla jatkuvasti, mutta sikäli en haekaan mitään yletöntä seuramiestä vaan rauhallisempi ja hiljaisempikin kävisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M37
Valitettavasti aloitus ei ollut keksitty tai liioiteltu :).
Ja, nythän tässä on tehty yli 2kk etätöitä niin voi se ehkä unohtuakin....??
Eikä taida ihan kauheasti ehkä sosialisoida muutenkaan ihmisten ilmoilla jatkuvasti, mutta sikäli en haekaan mitään yletöntä seuramiestä vaan rauhallisempi ja hiljaisempikin kävisi.ap
No ei kyllä unohdu niin, että haisevana lähtisin treffeille. On tässä itsekin oltu 2kk etätöissä. Varsin kohtuulliset vaatimukset miehelle ainakin sinulla.
M37
Voi hyvätavaton, sehän pitää kouluttaa. Jotkut miehet on jo oppinu tavoille, sisäsiistiks jne. Mutta jotkut vaatii käsittelyä. Ei siitä muuten tiiä, onko hänestä mihinkää. Oletan, että ei oo sänkyyn asti päästy? Et tiiä sitäkään puolta viälä. Älä ny nuin helposti luovuta. Sitäpaitsi suuri osa miehistä haisee hielle, ja osa naisistaki. Ei kaikille auta dödöt. Siitä ei pidä tehä liian suurta numeroo.
Ei nainen ajattele näin. Nainen lähtee mieluummin muuttamaan jonkun komistuksen kusipäistä luonnetta, se onkin helppo homma.