Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuten ihan kiva ja kunnollinen tyyppi, mutta haisee hielle ja kynnet leikattu epämiellyttävästi... kemia hävisi. Mitä teen?

Vierailija
22.05.2020 |

Olen nyt oikein yrittänyt olla avoin ja välittämättä heti jostain pienistä ärsytyksen syistä, ja että "kelpaisi" sellainne kunnolllinen, joka ilmeisimmin myös haluaa oikeaa parisuhdetta eikä jotain säätöjä ja tapailuja vaan.

Hetken jo ajattelin, että sitä kadoksissa ollutta "kemiaa" voisi hieman löytyä, kun vaan annan mahdollisuuden.

Mutta ei, on nyt tavattu yht. 4 krt ja huomasin jo pikkuhiljaa alkuun (tietty näillä huonoilla ulkoilutreffeillä asia ei edes tule niin selvästi heti esille), että kaveri hieman haisee hielle, no yritin sivuuttaa sen ja ajatella ettei nyt sentään niin pahasti ja paljon kuin jotkut todella haisevat erityisen pahalle.
Mutta kun esim nähtiin kahtena päivän peräkkäin, sillä oli sama t-paita, ja hienhaju tosiaan tuntui. Ei edes semmoinen miehekään testosteroninen vaan semmoinen tunkkaisen pistävä likainen.

Lisäksi sen kynnet on leikattu sillä lailla talttamaisesti, en ole ikinä nähnyt moista. Eli vaikka ne on lyhyet, ne reunat on terävät.... ja ne raapii ja sattuu.

Miten mä voin sanoa aikuiselle vielä vieraalle ihmiselle, että käytköhän tosiaan suihkussa joka aamu ja pesetkö kainalot saippualla, ja voisitko käyttää deodoranttia, ja vaihtaa puhtaan paidan joka päivä? Ja että voisitko leikata kyntesi eri lailla?
Eihän tämmöisiä vaan voi sanoa... ja en tiedä auttaisko ne enää, mulla jotenkin meni jo niin fiilis.

Harmittaa toisaalta, kun on vaikea löytää miehiä jotka olisi muutoin "normaaleja "ja kunnollisia. Sitoutumishaluiset on yleensä ihan epätoivoisia huomattavan lihavia takertujia, ja taasen normaaleissa asiantuntijatöissä olevat muutoin "normaalit" miehet on tunne-elämältään hukassa ja eivät sitoudu.

Mutta tuntuu etten pysty nyt väkisin olemaan kenenkään kanssa... toisaalta en tiedä miten tämän jutun lopettaisikaan loukkaamatta toista. Ja että haluanko vaan antaa vielä mahdollisuutta... Oisko mun hormonit vaan jotenkin sekaisin niin että olen hajuherkkä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Et todellakaan halua mitään haisulia vaivoiksesi. Jos ei edes ennen treffejä käy suihkussa niin ei kyllä käy juuri muutenkaan vapaaehtoisesti.

Vierailija
2/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin tai Tinderin kautta tavattu? Ei ne toimi. On hyvin epätodennäköistä, että vaikka ihminen olisi "paperilla hyvä", niin myös kemiat kohtaisivat ja tapahtuisi molemminpuolinen ihastuminen. Unohda sovellukset ja ala tutustua miehiin livenä. Silloin tiedät heti, kuka kiinnostaa ja kuka ei. Harrasta, osallistu yhdistystoimintaan, järjestä lautapeli-iltoja joihin kutsut kavereita ja kehotat heitä tuomaan sellaisia kavereitaan, joita et vielä tunne, matkustele, vuokratkaa jollain kivalla porukalla iso mökki viikonlopuksi ja sopikaa, että jokainen tuo sinne yhden kaverinsa, jota muut eivät tunne entuudestaan. Mitä laajemmat sosiaaliset ympyrät sinulla on, sitä suurempi todennäköisyys on sitä kautta myös tutustua johonkin kiinnostavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kuitenkin aika pieniltä vaivoilta, jotka äkkiä saat kitkettyä pois jos muuten on kerta hyvä.

Vierailija
4/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netin tai Tinderin kautta tavattu? Ei ne toimi. On hyvin epätodennäköistä, että vaikka ihminen olisi "paperilla hyvä", niin myös kemiat kohtaisivat ja tapahtuisi molemminpuolinen ihastuminen. Unohda sovellukset ja ala tutustua miehiin livenä. Silloin tiedät heti, kuka kiinnostaa ja kuka ei. Harrasta, osallistu yhdistystoimintaan, järjestä lautapeli-iltoja joihin kutsut kavereita ja kehotat heitä tuomaan sellaisia kavereitaan, joita et vielä tunne, matkustele, vuokratkaa jollain kivalla porukalla iso mökki viikonlopuksi ja sopikaa, että jokainen tuo sinne yhden kaverinsa, jota muut eivät tunne entuudestaan. Mitä laajemmat sosiaaliset ympyrät sinulla on, sitä suurempi todennäköisyys on sitä kautta myös tutustua johonkin kiinnostavaan.

No joo mutta näin aikuisena keski-ikäisenä tuo on vähän hankalaa... Ensinnä olen aika ujo enkä mä oikein nuorenakaan hyvin tutustunut ihmisiin. Ja harrastuksia on, mutta ei niissä tapaa oikein miehiä, enkä viitsisi niitä harrastuksia jättääkään. Pitäisi keksiä uusia, mutta onko niihin aikaa? Mulla on lapsiakin huolehdittavana. Ja ylipäänsä kavereita (edes naispuolisia) ei ole kuin ihan pari ja niitäkään ehtii näkemään tosi harvoin, ja heillä omat perheet, eli esim tuollainen kimppamökki-idea... kenen kanssa mä sen vuokraisin? Ja mihin laittaisin lapset niin pitkäksi aikaa? 

ap

Vierailija
5/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta näin aikuisena keski-ikäisenä tuo on vähän hankalaa... Ensinnä olen aika ujo enkä mä oikein nuorenakaan hyvin tutustunut ihmisiin. Ja harrastuksia on, mutta ei niissä tapaa oikein miehiä, enkä viitsisi niitä harrastuksia jättääkään. Pitäisi keksiä uusia, mutta onko niihin aikaa? Mulla on lapsiakin huolehdittavana. Ja ylipäänsä kavereita (edes naispuolisia) ei ole kuin ihan pari ja niitäkään ehtii näkemään tosi harvoin, ja heillä omat perheet, eli esim tuollainen kimppamökki-idea... kenen kanssa mä sen vuokraisin? Ja mihin laittaisin lapset niin pitkäksi aikaa? 

ap

No sitten sinun pitää huolia tuollainen haiseva tyyppi saadaksesi edes jonkun tai jatkaa swaippailua.

Vierailija
6/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian jättö on edessä. Sika on aina syytä jättää.

Vierailija
7/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kuitenkin aika pieniltä vaivoilta, jotka äkkiä saat kitkettyä pois jos muuten on kerta hyvä.

Hei ihan oikeasti- jos aikuinen mies ei osaa hygieniastaan huolehtia, niin äidiksikö pitäisi alkaa!?! Mitä mahtaa olla muuta vialla, kysyn vaan

Vierailija
8/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry ap seuraavaan. Ei ole ainoa mies.

Vierailija
9/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu on oleellinen asia kumppanin valinnassa. Mikäli koet toisen hajun epämiellyttävänä, on hän biologisesti huono kumppani. Siksi ei ole kemiaa. Toisen ominaistuoksuun reagoi myös alitajuisesti. Itse siedin eksän hienhajua, kun ei aina kuitenkaan haissut, mutta pidemmän päälle alkoi etomaan. Ei ole ainoa syy miksi on eksä.

Vierailija
10/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiopsykologian luennolla sivuttiin kerran tutkimusta, jonka mukaan paha haju on piirre jota ei voi pariutumistouhuissa kompensoida millään muulla piirteellä. Edes valtava omaisuus ei auta jos ihminen haisee pahalta. Se on universaalisti vastenmielinen piirre ihmisessä.

Vierailija
11/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten miehet tekee: ota muutama kierrokseen ja pidä tämä mies varalla- jos ei ketään parempaa löydy, niin sitten otat tämän. Mutta opetat tavoille sillä välin, eli miten ulkonäöstä ja hygieniasta pidetään huolta

Vierailija
12/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan oikeasti- jos aikuinen mies ei osaa hygieniastaan huolehtia, niin äidiksikö pitäisi alkaa!?! Mitä mahtaa olla muuta vialla, kysyn vaan

Kyllä tuo tosiaan elämänhallinnan ongelmista kielii.

Ja tuollaiset Ap:n kuvailemat kynnet repii kyllä herkät paikat verille, pelottava ajatus.

Vierailija
13/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset eivät halua joutua ihan perushygienian hoitoa opettamaan kumppanille. Vanhempien olisi tämä pitänyt tehdä. Pesu ja deodorantti aamuisin ja puhtaat paita, alushousut ja sukat päälle. Pippelistä pitää pestä myös esinahan alus.

Vierailija
14/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutiopsykologian luennolla sivuttiin kerran tutkimusta, jonka mukaan paha haju on piirre jota ei voi pariutumistouhuissa kompensoida millään muulla piirteellä. Edes valtava omaisuus ei auta jos ihminen haisee pahalta. Se on universaalisti vastenmielinen piirre ihmisessä.

Kumppaniaan valitaan hajun perusteella, jos toisen ominaishaju ei miellytä, niin ei kannata

Vierailija
15/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu on oleellinen asia kumppanin valinnassa. Mikäli koet toisen hajun epämiellyttävänä, on hän biologisesti huono kumppani. Siksi ei ole kemiaa. Toisen ominaistuoksuun reagoi myös alitajuisesti. Itse siedin eksän hienhajua, kun ei aina kuitenkaan haissut, mutta pidemmän päälle alkoi etomaan. Ei ole ainoa syy miksi on eksä.

Tämä on totta. Oma mieheni haisee hikisenäkin hyvälle. Oikeastaan kiihottavalle.

Vierailija
16/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten miehet tekee: ota muutama kierrokseen ja pidä tämä mies varalla- jos ei ketään parempaa löydy, niin sitten otat tämän. Mutta opetat tavoille sillä välin, eli miten ulkonäöstä ja hygieniasta pidetään huolta

Luuletko, että monellakaan miehellä on edes mahdollisuutta pyörittää useampaa naista samaan aikaan?

Vierailija
17/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeuttaa kuitenkin aika pieniltä vaivoilta, jotka äkkiä saat kitkettyä pois jos muuten on kerta hyvä.

Useimmat naiset eivät halua joutua ihan perushygienian hoitoa opettamaan kumppanille. Vanhempien olisi tämä pitänyt tehdä. Pesu ja deodorantti aamuisin ja puhtaat paita, alushousut ja sukat päälle. Pippelistä pitää pestä myös esinahan alus.

Aika monella miehellä on näitä hygienia ongelmia, valitettavasti - hengitys haisee, hiki haisee yms. Ja ihan nuorissa miehissäkin. Kyllä pitäisi kotona opettaa, ja aikuisen ihmisen pitäisi itse tajuta. Jos ei tajua, niin on todennäköisesti myös muita elämänhallinnan ongelmia, ja todennäköisesti pahoja. Esim psykiatriset potilaat ja pöihteitten käyttäjät eivöt huolehdi hygieniastaan kovinkaan hyvin

Vierailija
18/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että monellakaan miehellä on edes mahdollisuutta pyörittää useampaa naista samaan aikaan?

Voi kuule, on niitä tommoisiakin miehiä, eikä ne ole mitään alfoja edes. Melkein kaikki miehet toimisivat noin, mikäli olisi mahdollista.

Vierailija
19/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppaniaan valitaan hajun perusteella, jos toisen ominaishaju ei miellytä, niin ei kannata

Totta. ominaistuoksu on kuitenkin feromonien sävyttämä, ja se aistitaan usein tiedostamattomasti. Paha haju (siis huonosta hygieniasta tai jostain sairaudesta johtuva lemu) on kuitenkin etovaa vaikka kumppani olisikin muuten sopiva ja puhtaana tuoksuisi miellyttävältä.

/10

Vierailija
20/58 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, teoriassa kai mahdollista, mutta en haluaisi toimia ihan noin, eikä mulla oikein olisi edes aikaa tuollaiseen... Haluan tehdä muutakin elämässä kuin pyörittää ja treffailla miehiä (ne kun haluavat sitten kuitenkin nähdä ja viestitellä jne) ,ja pitää huolehtia lapsistakin. Ja aina hommata lasten hoito jos on iltamenoa, niin ei siitä oikein riittäisi kovin monen pyörittelyyn hoitomahdollisuuksia.

Ja tuommoisella vain rikkoo jo omaa arvomaailmaansakin.

ap